Citat:
Ursprungligen postat av
fernebo
För dryga två veckor sen så utsattes fyra gästarbetare för mordförsök av en femte gästarbetare.
Vem det är som har gått hem till random familj och gjort ”människostuvning” vet vi inte än, men du är medveten om det är just en sån händelse vi diskuterar?
Om inte får du ta och läsa på! Eller menar du att det vi diskuterar inte har hänt? I så fall får du utveckla ditt resonemang.
Jag behöver inte läsa på, jag vet tillräckligt. Bland annat:
Du svarade på din egna fråga. 4 gästarbetare blev stuckna av en 5e,INTE random. Samtliga inblandade kände varandra.
Det var en isolerad händelse,direkt kopplad till stegra och konsekvenser av razzian som var dagarna innan.
Det hände på stegras barackläger, framför ett antal vittnen och dessutom fångades på film. Fallet var i stort sett löst innan det ens hann bli rubriker.
Du,min vän är ute och cyklar för den enda likheten dessa 2 fall har är att båda är i Boden. Hur fan kan du sitta och säga "det är exakt det som har hänt här"? Är du dum på riktigt?
Tillägg, du vet lika lite som jag om det här så hur kan du påstå att "det är exakt det någon har gjort här"? Det vet väl inte du, eller var du där kanske? Och ja vi
spekulerar, då kan du väl för fan inte sitta och slänga ut skit som om det vore fakta?