Citat:
Ursprungligen postat av
Route67
11:56
"Anhöriga till de inblandade är undeträttade."
Knappast troligt att de fått fram kontaktuppgifter till någon från Öst-Europa så snabbt.
Det var faktiskt juldagsmorgon och Stegra var nedstängt.
Så, nä. Det sitter nån chockad anhörig, svart eller vit, som knappast ringer runt i Boden och berättar att min son/bror/kusin eller whatever just dräpt och skadat folk.
Ja med den informationen så är nog utländsk Stegra-arbetare uteslutet som bla jag personligen gissade.
Vidhåller dock att det i det närmaste bara måste vara en psykos/schizofrenskt skov eller dylikt som gjort att gärningsmannen betett sig som denne gjorde genom att uppehålla sig på brottsplatsen under så extrem lång tid (om informationen att denne varit på plats under mången timmar är korrekt).
Citat:
Ursprungligen postat av
lebronx
Jo, tack jag har märkt det

Det var bättre för 10 år sen,då man kunde vända upp och ner på varenda teori för att försöka bekräfta eller dementera den.
Nu sitter samma kardborreknäppare som svaret handlade om och
fortfarande grinar om vartannat inlägg jag skriver och vägrar släppa taget. Förlåt för OT, jag är bara besviken. Sandlådenivå.
+1 på det där resonemanget.
Även också jävligt mycket folk från "Invandring och Integration" som ska komma och spy av sig också och som inte är intresserade av en ordentlig analys/diskussion av situationen.