Citat:
Ursprungligen postat av
lebronx
Jag tycker det. Men som du kanske nu har sett så har ju Greven kommit med en del nya uppgifter angående en gästarbetare från grannhuset, källa: hört på stan.
Men även där kan jag tycka, då kanske någon granne borde ha sett något och det känns som en sådan uppgift som kanske skulle ha kommit fram ganska tidigt. Att mannen ej är hemmshörandd i Boden, granne till BO etc. Men jag kan ha fel naturligtvis
Jo jag har sett uppgiften. Men det är ju jättesvårt att värdera sanningshalten. Gick ju ett även ett rykte om att det skulle vara frågan om en Afghan. Normalt är jag ganska snabb att hoppa på blattespåret, men i detta fallet så vill jag nog avvakta lite och se vad det tar vägen.
Det har ju stått i tråden att Stegra inte är igång just nu över helgerna, och då tänker jag väl att gästarbetarna normalt åker hem, Men visst finns det säkert det som stannar för att det är för dyrt att resa. Sen kan det ju vara frågan om en gästarbetare som inte jobbar just på Stegra.
Det som ändå talar för att det inte är frågan om en GM som är bodensare, är ju att det i princip inte har kommit några som helst uppgifter om vem mannen i 20 års åldern kan vara. Annars brukar ju uppgifterna börja flyga rätt snabbt i en sådan stad som Boden ändå är.
Jag har ändå en liten känsla för att GM ska har någon form av koppling i familjen. Men jag kan absolut ha fel.