2025-12-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Ja det blev ännu en flopp för Lundström/Berg.
Så nu kommer de väl att fortsätta att göra bort sig en tid framåt. Syns han inte åkte in per omgående så det blir lugnt.

Det kommer och sen väntas det säkerligen nya åtal snart för båda två så man får bara chilla, fängelse blir det förr eller senare.
Citera
2025-12-25, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det märktes att det var en besvikelse även för Cluee vilket han skrev om på Instagram man ville komma åt Jocke men det gick inte.
Och som du säger C har hypat varje avsnitt till max på bästa sändningstid och då kunde man ju tro att han skulle vara lite mer delaktig.
Såhär i efterhand kan jag fundera på att många inte visste vilken Linneas familj var men nu vet alla som tittat på dokumentären vilka det är, dessutom lägger Linnea upp ett flertal bilder på sin lillebror vilket känns dumt när han är så utsatt då kanske det är bättre att låta honom vara hemlig.

Hon har väl aldrig tänkt på någon annan än sig själv.
Citera
2025-12-25, 17:59
Avstängd
[quote=mutemute123|93825320]
Det kommer och sen väntas det säkerligen nya åtal snart för båda två så man får bara chilla, fängelse blir det förr eller senare.

Ja, bara att se fram emot nästa magplask!
Senast redigerad av DorisDiesel 2025-12-25 kl. 18:06.
Citera
2025-12-25, 18:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Vissa är så blinda av sitt hat. Små fattiga människor.

Verkligen. Hur mår man lixom när man är så fylld av hat och avsky?! Dom måste ha det jäkligt knepigt i livet.
Vi ser fram emot nya åtal och hoppas på en fängelsedom även för fröken utvikt!
Citera
2025-12-25, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Likadant med Tjacke, Pundaren från Motala. Han fortsätter attt veva i sin ensamhet.
Missade Mr Bodin nämna detta i sin dokumentär?
Citera
2025-12-25, 19:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Missade Mr Bodin nämna detta i sin dokumentär?
Det och tre miljoner andra saker.
Citera
2025-12-25, 20:06
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ja hon och dottern kan kämpa på med Temu det leder ju ingenstans iaf.

Äpplet faller inte så långt från trädet där heller
Snacka om att vara besatta av Jocke , börjar bli lite sjukligt det man ser såhär från sidan.
Citera
2025-12-25, 21:09
Medlem
Finns det någon aktuell FUP att ta del av? (Sorry men orkar inte ge mig in i X tusen sidor) vore tacksam 🙏
Citera
2025-12-25, 21:29
Medlem
vemsfels avatar
Är jag galen eller skulle inte Jacke vittna i rättegången? Har för mig att han skrev om det i story, och att det var därför han inte var på plats, men såg det aldrig bli av. Vad hände där
Citera
2025-12-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Dom frågade Linnea, Svaret var riktigt flummigt för Linnea sa att när Christofer satt I förvar i Spanien så fick hon bo hos Luggen & Kajsa. Dom hjälpte henne väldigt mycket. Men varför skulle då Luggen Swischa 120000:- ? Det borde ju vara tvärtom, eftersom Linnea fick bo & äta hos dom.[b][b]

Jag tänkte också så. Linnéa borde swishat Luggen. Jag tror vi kommer att få se mer av Luggens bravader så småningom.
Citera
2025-12-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Är jag galen eller skulle inte Jacke vittna i rättegången? Har för mig att han skrev om det i story, och att det var därför han inte var på plats, men såg det aldrig bli av. Vad hände där

Jo det skulle han men sen hände något. Någon har skrivit att Jacke blev sur för att pappsen inte hjälpt Jacke lika mycket som Chrippa ekonomiskt dvs Jacke visste inte att Chrippa gått före.

Någon annan skrev att det var advokaten som inte ville att Jacke skulle vittna.
Citera
2025-12-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ja just ja alla dessa korthus och nedräkningar hade nästan glömt bort det 😂 och en banger som skulle komma men aldrig kom.
Ingen av dom föll det som hände var att nu kom det fram mer om att familjen Lundell har haft personskydd, polisövervakning, kontaktförbud osv vilket vi sa i tidigt skede och nu kommer vi tillbaka till samma sak igen vilket man inte får bara hur som helst.

Men vi hittade ju bara på allt detta var det några som påstod.

Glöm för all del inte tick tack.

Nä det är inte lätt att få genom något av detta vilket vittnar om hur Chrippa betett sig.

Chrippas egen ansökan gick inte genom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in