2025-12-25, 18:59
Medlem
Yxzers avatar
Om det finns koppling till familjen så är det nog mest troligt via någon dotter.
Alla inblandade kan ju var så illa skadade att de inte kan höras...
Citera
2025-12-25, 18:59
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Precis, man betar av det mest uppenbara och sen fokuserar man väl på resterande 100 grejer man måste stöka med på en brottsplats lik denna.
Och så slänger man ut lite snyggt att det INITIALT inte finns någon koppling,men det ska utredas vidare. Och så hävdar alla jävla analfabeter att "oj, nä men nu avfärdade polisen allting så nu är det en galning som slumpmässigt har valt ett hus med 2 tonårsdöttrar och gått in och löpt amok, jaaa det var exakt det dom sa,poliserna".

Jag blir irriterad på riktigt
Det där är sånt som är så jävla tröttsamt med Flashback. Någon idiot tyckte ju man bara skulle fråga döttrarna som var på plats. Men det lär ju knappast vara läge för det i och med att deras mamma just mördats av denna idiot till GM som nu lyckligtvis är död. Sen även polisen hört sig om den saken så kan det ju vara så att dottern säger nej fast hon ändå kände till förövaren. Detta är inget man bara hafsar över.

Jag brukar vanligen inte skriva i denna typen av trådar, då de de första dygnen "går för fort" Det är som att lägga ut hydrofoner i 30 knop, man hinner inte lyssna på dem. Men idag blev det ändå så att jag skrev.
Citera
2025-12-25, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ok skumt att hon inte vän med sin egen mamma på fb.

BO hade 240 vänner från scratch någon har tagit bort henne som vän. Kan vara mamman.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Det räcker ju med att fråga döttrarna på plats om dom vet vem han är.

Om inte döttrarna ligger nedsövda och opereras pga sina skador eller liknande. Det är många här som borde koppla in sina hjärnor.
Citera
Medlem
amiliasharborstes avatar
En granne som var ute med sin hund hörde skrik i området under morgonen.

– På morgonen var det livat där. Jag var ute med hunden och hörde skrik där inne. Hunden blev alldeles rädd. Sedan blev det tyst, säger han.

När ska folk börja ringa polisen när man hör skrik??????????????
Citera
2025-12-25, 19:01
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Att inte få svar eller motiv? Du verkar vara en smart jävel!

Jag antar att han sköts därför att han hade kvinnans barn som gisslan. Kvinnan hittades död utomhus. Båda barnen bör därmed ha hittats i huset och om killen då är beväpnad med kniv, så är det väl rätt givet att poliserna oskadliggör honom när han öppnar dörren? Givetvis hade det för utredningen varit bättre om han överlevt, men polisen måste skjuta verkanseld i ett sånt läge. Allt annat vore tjänstefel!
Citera
Medlem
Enligt Aftonbladets uppgifter befann han sig i bostaden under flera timmar.

Hållit de andra som gisslan måste de ju varit isåfall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Det räcker ju med att fråga döttrarna på plats om dom vet vem han är.

Jovisst, men i deras förmodade chocktillstånd har man kanske inte kunnat prata med dem. Oavsett det vill nog inte polisen uttala sig med för stor säkerhet innan de har hela bilden klar för sig.
Citera
Medlem
Seabeers avatar
Suicide by police?
Citera
2025-12-25, 19:02
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
vad för teroi att en köpare av detta keybordsstativ skulle dödat
Som sagt, en teori god som någon. Det kan hända att han fann stativet på Marketplace eller var det nu var utannonserat och sökt upp kvinnan. Huvudet på såna här knäppskallar som mördaren kan ju fungera exakt hur som helst. Nu säger jag inte att det finns ett samband, men det kan göra det. Det får väl utredningen visa.
Citera
Medlem
Typiskt Boden! Verkar ha spårat totalt där uppe med våldtäkter på badhus och pedofiler i kommunfullmäktige eller hur det var? Har man granskat socialtjänsten och annat löst folk där uppe?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Another-Name
Om inte döttrarna ligger nedsövda och opereras pga sina skador eller liknande. Det är många här som borde koppla in sina hjärnor.

Vad är det som säger att dom ligger nedsövda? Eller var medvetslösa när polisen ingrep?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in