Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Sant det också men jag tycker det är vanligt att folk skriver hat.
Jag följer ganska många människor och det är ofta jag ser både hat och som jag kallar det vanlig kritik. Jag tycker alla som är offentliga på sociala medier bör vara beredda på kritik.
Om man inte klarar av hettan, så ska man inte jobba i kök helt enkelt.
Citat:
Sen vet jag vissa kändisar som påstår att vanlig kritik är hat. Inte alltid kändisar bemöda sig att svara på all kritik men vissa tar upp det eller svara folk i kommentarsfälten. Men dom flesta kändisar tycker jag ignorera totalt.
Det vet jag inget om, dom jag följer är inte "kändisar" i den bemärkelsen, och dom jag följer tycker jag har god kommunikation med sina fans. Kanske inte via kommentarsfälten alla gånger men ändå.
Citat:
Som han killen jag tog upp i ex, han kör utan bilbälte och inte ens hans fru och barn har bilbälte och barnstol. Här förstår jag att folk är upprörda och det är självklart att man ska kritisera det eftersom det handlar om liv och död men han gör det hela tiden så onödigt också att skriva det hela tiden även om dom har rätt. Han svarar aldrig på några kommentarer men det är uppenbart att han läser kommentarerna då han har ändrat sitt beteende på vissa saker.
Ja men det är väl bra och ett tecken på att det fungerar och att han är i kontakt med sin publik ändå?
Sen behöver man ju inte skriva "Jävla idiot, hoppas du dör i en bussolycka" vid varje jävla klipp utan man kan uttrycka som en normal, rimligt vuxen människa.