2025-12-16, 10:36
Medlem
Rekas avatar
Fatta vad Olof K ska lida nu när Jockiboi är i blåsväder. Olof har ju noll möjlighet att härja runt med detta i soc. medier nu när han är inlåst. Fan vad han ska svettas av ilska och frustration.

Detta är det verkliga straffet för Olof, för en tid i fängelse kommer han bara att vända till sin fördel.
Typ ljuga om att han satt i fängelse på samma sätt som Pablo Escobar gjorde (dvs ett eget lyx-fängelse)
Citera
2025-12-18, 18:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Anis Don Demina

HISTORIEN OM: SVERIGES STÖRSTA MYTOMAN *OLOF K GUSTAFSSON*
Citera
2025-12-19, 11:15
Medlem
XtraXs avatar
Firar säkert med nåt extra gott från fängelsekiosken nu när Chrippa fick sin dom.

Wanna go to jail bro.
Citera
2025-12-23, 21:05
Medlem
Roidberts avatar
Kommer ihåg när jag läste den här tråden för länge sedan och tänkte att han aldrig skulle lyckas. Men på det stora hela har det ändå gått ganska bra för honom.
Citera
2025-12-23, 21:19
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Kommer ihåg när jag läste den här tråden för länge sedan och tänkte att han aldrig skulle lyckas. Men på det stora hela har det ändå gått ganska bra för honom.
Bra och bra?

Att Olof firar jul i amerikanskt fängelse tillsammans med Big Tyrone är inte det sämsta.

Vi får alla önska Olof en god jul!
Citera
2025-12-23, 21:52
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Du och jag har helt klart olika måttstockar för vad "ganska bra" innebär.
Citera
2025-12-23, 22:25
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Du och jag har helt klart olika måttstockar för vad "ganska bra" innebär.

Att säga att det har gått mycket bra för honom vore en överdrift, men han har ändå levt i lyx under flera år och det verkar inte som att han kommer straffas särskilt hårt för sin brottslighet. Läste att han bara kommer behöva sitta typ 3 år.
Citera
2025-12-23, 23:13
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Att säga att det har gått mycket bra för honom vore en överdrift, men han har ändå levt i lyx under flera år och det verkar inte som att han kommer straffas särskilt hårt för sin brottslighet. Läste att han bara kommer behöva sitta typ 3 år.
I min bok är han misslyckad. Lyckade kriminella åker inte fast. Det verkar i ärlighetens namn inte som han har levt i lyx heller.

Han är inte dömd än och sen lär han ju få motsvarande näringsförbud, vara återbetalningsskyldig och sen dryga böter på det. Och då har Frankrike inte sagt sitt än.

Men du kanske lever efter devisen "hellre ökänd än okänd".
Senast redigerad av Fanten 2025-12-23 kl. 23:16.
Citera
2025-12-25, 13:24
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
I min bok är han misslyckad. Lyckade kriminella åker inte fast. Det verkar i ärlighetens namn inte som han har levt i lyx heller.

Han är inte dömd än och sen lär han ju få motsvarande näringsförbud, vara återbetalningsskyldig och sen dryga böter på det. Och då har Frankrike inte sagt sitt än.

Men du kanske lever efter devisen "hellre ökänd än okänd".

En del av denna plea bargain är att han ska betala tillbaka till dom han lurat. Om olof inte är förmögen att göra det, vad händer då?
Citera
2025-12-25, 16:31
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
En del av denna plea bargain är att han ska betala tillbaka till dom han lurat. Om olof inte är förmögen att göra det, vad händer då?
Bra fråga, jag har ingen aning om hur det fungerar i USA.
Citera
2025-12-26, 01:24
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Klarna har ju redan fryst dom pengarna för länge sedan
Det har ju inte gått någon nöd på honom för det
Citera
2025-12-26, 01:47
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Klarna har ju redan fryst dom pengarna för länge sedan
Det har ju inte gått någon nöd på honom för det

Det har du rätt i.
Han får ju mat och kärlek i fängelset. Så mycket han behöver…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in