Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-12-24, 13:57
Medlem
Klasgoran88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det är nog du som är efterbliven.

Du har en skuld till Klarna = du har lånat pengar av Klarna. Klarna har lånat ut pengar till dig.

Nej, om jag tar ett lån så kan jag göra vad jag vill för dom pengarna och dessutom få ut hela summan i kontanter om jag vill, det går inte hos klarna, idiot.
Citera
2025-12-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Nej, om jag tar ett lån så kan jag göra vad jag vill för dom pengarna och dessutom få ut hela summan i kontanter om jag vill, det går inte hos klarna, idiot.

Vet inte om du menar allvar men om du gör det måste du ju vara hur trög som helst.

Det är klart du har ett lån hos Klarna - oavsett om du fått pengarna på kontot eller dildos från Lasses Bög-shop.
Senast redigerad av poiuy1298 2025-12-24 kl. 20:53.
Citera
2025-12-24, 21:16
Medlem
Klasgoran88s avatar
Citat:
Vet inte om du menar allvar men om du gör det måste du ju vara hur trög som helst.

Det är klart du har ett lån hos Klarna - oavsett om du fått pengarna på kontot eller dildos från Lasses Bög-shop.

Nej, jag har köpt på delbetalning, ej lån.
Klarna har själva sagt att dom inte ger ut lån.
Ni som är korkade.

Lånade 10.000 hos nordea, köpte säng och hade kul för pengarna.
Något du inte kan hos klarna, så hur blir det samma?
Idiot.
Citera
2025-12-24, 21:18
Medlem
Klasgoran88s avatar
Citat:

Chattgpt: "✔️ Du kan få kredit hos Klarna när du handlar — t.ex. betala senare eller delbetala med ränta. 
✔️ Det fungerar som en kredit kopplad till köp, inte som ett fritt lån. 
✔️ Du kan inte ta ett traditionellt lån där pengarna sätts in på ditt konto för valfri användning hos Klarna i Sverige. "
Citera
2025-12-24, 22:33
Medlem
ImTheMans avatar
En skuld till ett finansinstitut är ett lån.
Citera
Igår, 01:02
Medlem
mejlar avser avbetalningsplaner på kortköp som tas över av ett annat företag. det finns t.o.m referensnr i mejlet som kan spåras till vilka avbetalningar som påverkas.
Citera
Igår, 15:57
Medlem
Dom har överlåtit vissa fordringar till ett annat bolag i koncernen, det är egentligen inga konstigheter.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in