2025-12-25, 14:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Precis jag ser detta hela tiden, men i sextioårsåldern som kommer fram med värsta öl, ragga på Sara 15 eller 16 bussen eller tåget. Hon skrattar lite & totalt ignorerar honom sen går han därifrån skäms lite lätt.

Vill man inte vara med en gubbe den åldern så säger man att man inte vill. Kan man inte säga nej när man är 15 eller 16 så kommer man heller inte kunna det när man är 18.
Exakt
Citera
2025-12-25, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apparentlyso
Nej vad som är absurt och sjukt är människor som du som inte fattar någonting! Det är en Fucking FYRTIOÅRIG gubbjävel vi pratar om! Det är liksom inte en sextonårig pojke!!!
Tror du på riktigt att gränsen går vid 15 år för att det ska vara fritt fram för gamla gubbar? Självklart ska det vara konsekvenser när män ger sig på BARN!

Du och resten av äckeln i den tråden gör mig spyfärdig. Hoppas ni kastreras utan bedövning!

Är jag äcklig för vadå?

Det är inte jag som har skrivit lagen som säger det är okej att ha sex med 15 åringar och lagen i säg är inget konstigt om man tittar runt hela världen där snittet går runt 15, vissa länder har till och med ännu lägre och vissa länder har högre. USA har hög ålder som 16-18 beroende på delstat och lägst har Maldiverna som har 9år. 12 år i länder som Angola och Sudan medans Bahrin har högst på 21 år.

Du får självklart tycka att folk som stöttar lagen är äckliga men så är det.

Men du glömmer att historiskt sätt så är sexuellt umgänge med barn runt 13-15 inget konstigt det är först i nutid som man moraliskt sätt inte tycker det är okej, vilket spridits med hjälp av internet.
Dom flesta män är också hebefiler vilket också man får räkna med att det är fullständigt naturligt.

Du glömmer också att jag skriv att jag var emot att vuxna har sex med barn. Men av helt andra anledningar än det biologiska och sexuella. Du drivs av känslor och uppenbart en mycket omogen känslostyrd kvinna som inte kan prata från en logisk synvinkel. Du kan inte bortse från det historiska och biologiska. Moral ändras alltid genom tiderna. Vad som är normalt nu eller onormalt kommer inte vara samma om 1000år.
Citera
2025-12-25, 14:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
En femtonåring är ett barn.
Du gillar tanken att ha sex med en 15-åring men törs inte erkänna det
Citera
2025-12-25, 15:00
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minfagel
jamen vad du tycker att hon ska göra är inte samma sak eller hur!

Vad jag tycker grundar sig i en högre moral än ett relativiserande peddos såkallade moral... som denne har uppfunnit själv för att gynna sina egna syften... inte efter vad som kan vara bättre för en annan människa
Citera
2025-12-25, 15:07
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
En femtonåring är ett barn.

Okey då, kan väl ge dig rätt, men med det tillägget att det är ett barn med sexualdrift och med ett kvinnligt sköte som utan vidare kan ta emot en karl.

Du har väl gökat fjortisar GG?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-12-25 kl. 15:09.
Citera
2025-12-25, 15:16
Medlem
Citat:
19 då? Vad är din gräns?

Min gräns går runt 20-22 är själv 35 snart
Citera
2025-12-25, 15:19
Medlem
Kleiners avatar
Jag förstår inte problemet här? Är det ömsesidigt och flickan tycker om mannen genuint, varför inte?

Problemet är inte åldern på flickan eller mannen. Problemet är mannen som tydligen inte är en bra man.

Flickan ta inte skada av åldern men av människan.
Senast redigerad av Kleiner 2025-12-25 kl. 15:25.
Citera
2025-12-25, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Hjärntvättningen har nått dig.

Så jag är hjärntvättad för jag tycker det är äckligt med en 40 åring som sätter på ett barn?
Citera
2025-12-25, 15:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Så jag är hjärntvättad för jag tycker det är äckligt med en 40 åring som sätter på ett barn?

För att du tycker att en fysisk utvecklad ung kvinna inte är kapabel att bestämma över sitt eget sexliv ja det gör dig ganska hjärntvättad det stämmer. Ditt användarnamn dessutom förklarar ännu mer hur hjärntvättad, godtrogen du är mot staten. Du tror att Putin är boven? Han är bara syndabock.
Citera
2025-12-25, 15:40
Medlem
Citat:
Vet du att han har gjort det eller vill du bara skriva något?

Han knullade henne, eller hur? Vad kallar du det?
Citera
2025-12-25, 15:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Min gräns går runt 20-22 är själv 35 snart
17-18 eller 22 är exakt samma sak och en mogen 15 samma också!
Citera
2025-12-25, 15:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Han knullade henne, eller hur? Vad kallar du det?

Allt beror väl på hur han ser ut, är han en fet skallig man så är det väl uppenbart att det bara har varit en överenskommelse. Är han däremot vältränad, framgångsrik mm stilig för sin ålder så finns det en chans att hon faktiskt tyckte om honom lika mycket som han tyckte om henne. Vad är ens felet här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in