Citat:
Ursprungligen postat av
Apparentlyso
Nej vad som är absurt och sjukt är människor som du som inte fattar någonting! Det är en Fucking FYRTIOÅRIG gubbjävel vi pratar om! Det är liksom inte en sextonårig pojke!!!
Tror du på riktigt att gränsen går vid 15 år för att det ska vara fritt fram för gamla gubbar? Självklart ska det vara konsekvenser när män ger sig på BARN!
Du och resten av äckeln i den tråden gör mig spyfärdig. Hoppas ni kastreras utan bedövning!
Är jag äcklig för vadå?
Det är inte jag som har skrivit lagen som säger det är okej att ha sex med 15 åringar och lagen i säg är inget konstigt om man tittar runt hela världen där snittet går runt 15, vissa länder har till och med ännu lägre och vissa länder har högre. USA har hög ålder som 16-18 beroende på delstat och lägst har Maldiverna som har 9år. 12 år i länder som Angola och Sudan medans Bahrin har högst på 21 år.
Du får självklart tycka att folk som stöttar lagen är äckliga men så är det.
Men du glömmer att historiskt sätt så är sexuellt umgänge med barn runt 13-15 inget konstigt det är först i nutid som man moraliskt sätt inte tycker det är okej, vilket spridits med hjälp av internet.
Dom flesta män är också hebefiler vilket också man får räkna med att det är fullständigt naturligt.
Du glömmer också att jag skriv att jag var emot att vuxna har sex med barn. Men av helt andra anledningar än det biologiska och sexuella. Du drivs av känslor och uppenbart en mycket omogen känslostyrd kvinna som inte kan prata från en logisk synvinkel. Du kan inte bortse från det historiska och biologiska. Moral ändras alltid genom tiderna. Vad som är normalt nu eller onormalt kommer inte vara samma om 1000år.