2025-12-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Nej! Börja inte igen nu ditt satans tomatkärringhelvete. 15 åriga svenska tjejer är i regel ofta fullt pubertetsutvecklade och är rent biologiskt unga kvinnor, inte barn! Det där har vi redan diskuterat och du har fått vetenskapliga källor på att fertiliteten är som högst i 16 års åldern hos tjejer. Slutdiskuterat!
Du bara moraliserar din kyrktant!

Sen när 15åringen blir gravid och vägrar abort ska ni hebefiler naturligtvis ta ert ansvar för barnet? Eller blir det i vanlig ordning flickornas vårdnadshavare och syskon som får ta den biten? När ni hittat en ny 14åring att kuttra runt.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-12-26 kl. 19:47.
Citera
2025-12-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej man är inte fullt utvecklad vid 15 och mannen är hebefil som många andra i tråden också är. Att de sminkar sig och din hjärna får det till att de ser äldre ut ändrar inte på den saken.
Hade det varit fallet hade inte så många av hebefilerna i tråden haft problem med att gränsen för att idka samlag med dessa är 18 och inte 15.

Ni tänder på barn. Ni har bara svårt att acceptera att era hjärnor slutade utvecklas i högstadiet. Förr kallades det att vara gubbsjuk.
Smink gör inte att flickor stannar i längdtillväxt, har kvinnobyst och breda höfter. Min fru är inte längre, har inte större byst eller bredare höfter nu vid 62 års ålder än hon hade när hon var 15. Och hennes pubertet var fullständigt normal och genomsnittlig. Besök en högstadieskola och titta själv hur 15-åriga flickor ser ut, de flesta av dem är färdigväxta. Tack och lov svällde inte min fru upp till en flodhäst, så som många kvinnor gör efter klimakteriet.

Och med risk att göra dig besviken: Det är fullt lagligt för mig att ha samlag med en 15-årig flicka, förutsatt att hon inte står i beroendeställning till mig. (Min fru och flickans föräldrar hade förmodligen haft negativa synpunkter, men det vore fullt lagligt.) Varför tror du att det råder 18-årsgräns?
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nope. Bäckenet och bäckenbotten är färdigutvecklade först vid 20 års ålder. Och vid 20-29 är bäckenbotten som starkast och det är den åldern som är bäst vad gäller graviditet och förlossning. Kvinnan återhämtar sig också som bäst efteråt. Fertiliteten är som högst mellan 20-25, med en peak vid 22.

Hade denna 40-åringen haft ett förhållande med en 25 årig kvinna, hade det bara varit att gratulera honom. En högfertil dam i sina fysiskt bästa år.

Men nu var det ett barn på 15 år han var ihop med. En sårbar 15 åring som dragit från sin våldsamma mamma... Där hade han behövt vara en trygg vuxen som såg till att hon kom i trygga händer i sitt hemland Tyskland. Inte utnyttja hennes sårbara situation för att få sex...
För 80-90% av 15-åriga flickor gäller följande:
Skelettet är i stort sett moget.
Tillväxtplattorna är i princip stängda.
Pubertetens huvudsakliga fysiska förändringar är avslutade eller på upphällningen.
Citera
2025-12-26, 19:54
Avslutad
Är man 40 och tänder på någon som är 15 är man bortom räddning och bör tvångkastreras och sen spärras in på livstid.
Citera
2025-12-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Är man 40 och tänder på någon som är 15 är man bortom räddning och bör tvångkastreras och sen spärras in på livstid.
Trots att det är fullt lagligt för en 15-åring att ha ett sexuellt förhållande med någon som är 85 år? Nåväl, vilken är den högsta acceptabla åldern för någon att ha ett sexuellt förhållande med en 15-åring? Motivera ditt svar.
Citera
2025-12-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Du anser alltså att det skulle anses som normalt och okey om han INTE knullat henne, utan enkom tagit henne hem till sig och sitt boende och lät henne stanna där en tid?

Han borde ha sett till att hjälpa henne komma till ett tryggt boende i Tyskland. Inte tagit hit henne.

Hennes pappa och övriga släktingar var säkert rejält oroade för henne. Någon har ju efterlyst henne i Tyskland. Dessutom har hon skolplikt. Vad ska hon säga till sina vänner i skolan sedan när hon återvänder? Tufft att ta igen efter tiden borta också... Allt sådant här fattar en vuxen person. Att det finns släktingar som är rejält oroliga över 15 åringen och att en 15 åring har skolplikt. Det är inte bara att ta hit henne... Så redan där har han gjort fel.

Att han dessutom satte på henne, när hon är i denna sårbara situation gör det hela ännu värre! Är han 14 år eller 40, börjar man ju då nästan undra...
Citera
2025-12-26, 20:31
Medlem
Citat:
Inte ens brösten är färdigutvecklade i 15års åldern.

Nej, inte ens det...

Men en 40-åring är färdigutvecklad och borde ha förstånd att inte ta hit en tysk 15 åring. Och ännu mer förstånd att inte ha sex med henne.
Citera
2025-12-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Smink gör inte att flickor stannar i längdtillväxt, har kvinnobyst och breda höfter. Min fru är inte längre, har inte större byst eller bredare höfter nu vid 62 års ålder än hon hade när hon var 15. Och hennes pubertet var fullständigt normal och genomsnittlig. Besök en högstadieskola och titta själv hur 15-åriga flickor ser ut, de flesta av dem är färdigväxta. Tack och lov svällde inte min fru upp till en flodhäst, så som många kvinnor gör efter klimakteriet.

Och med risk att göra dig besviken: Det är fullt lagligt för mig att ha samlag med en 15-årig flicka, förutsatt att hon inte står i beroendeställning till mig. (Min fru och flickans föräldrar hade förmodligen haft negativa synpunkter, men det vore fullt lagligt.) Varför tror du att det råder 18-årsgräns?

För 80-90% av 15-åriga flickor gäller följande:
Skelettet är i stort sett moget.
Tillväxtplattorna är i princip stängda.
Pubertetens huvudsakliga fysiska förändringar är avslutade eller på upphällningen.

Jag skrev om bäckenet och bäckenbotten. De är färdigutvecklade först vid 20 års ålder.

En 40-åring är fullt utvecklad i övrigt och borde ha vuxet förstånd att inte ta hit en 15-åring. Hon blev efterlyst I Tyskland. Kan bara föreställa mig hur orolig hennes pappa och övriga släktingar måste ha varit... Fanns det dessutom misstankar hos dem hur hon hade det hos mamman, så kan man ju lätt föreställa sig vilka otäcka tankar som kam ha väckts...
Citera
2025-12-26, 20:40
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Skulle vara intressant att få veta vad alla "white knights" i tråden tänder på och hur många av dessa är "Kapten Klänningar" - känns om flera av dessa skulle kunna vara detta så som de överkompenserar... Skulle inte förvåna mig alls om dessa är otroliga hycklare och tänder på klart perverterade ting såsom zoofili, och slikt. Eller, är det mörkt rum, missionären och en gång i månaden som gäller, Kyrk-Britta?

Det som är konstigt är att de som förnekar att 15-åringar verkligen kan se klart äldre ut än sin kronologiska ålder, utan hänvisar enkom till de med änglaliknande ansikten och som är småväxta. Det finns verkligen inget mellanting för dessa. Skillnaden, många gånger, mellan tonåringar och äldre är enkom att tonåringar är fasta i köttet och deras äldre systrar har taxöronen till bröst och fittor som ser ut som en dåligt uppstyckad köttbit. Att man tänder mer på ungflicksfitta som flickan i tråden är fullt normalt - att argumentera för annat är löjligt.

Det är enkom åldersnoja i tråden då alla "white Knights" och "Kapten Klänningar" i tråden mest sannolikt är över 40 år och sett sina kroppar förfalla till fnöske och slappa köttstycken.. Detta ter sig tydligt när man anser det är okey för en flicka att knulla med jämnåriga och upp till 10 år äldre. Precis som om dessa pojkar och mäns kroppar skulle se annorlunda ut, på något sätt. Mentalt finns såklart skillnader, men vad gör det - så länge inte tvång eller beroendeställning förekommer, vad gör det om mannen är klart äldre och var går gränsen för att det skall vara okey? 15/20/25?
Citera
2025-12-26, 20:46
Medlem
Citat:
Inte ens brösten är färdigutvecklade i 15års åldern.

Då har du inte sett mången 15&16-åringar, det vill jag lova...
Citera
2025-12-26, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Då har du inte sett mången 15&16-åringar, det vill jag lova...

Vafan pratar du om? Har du själv varit en 15årig tjej någon gång eller? Sluta tänk med kuken för en gångs skull.
Citera
2025-12-26, 20:53
Medlem
Citat:
Vafan pratar du om? Har du själv varit en 15årig tjej någon gång eller? Sluta tänk med kuken för en gångs skull.

Haha, vad har detta med saken att göra, menar du? Har sett otaliga i den åldern med fullt utvecklade bröst, vad fasiken svamlar du om?

Vi vet dessutom ingenting om hur tösen i TS ser ut - hon kanske ser ut som att vara över 20 bast, eller åldersadekvat. I "sämsta" fall ser hon yngre ut än 15...
Citera
2025-12-26, 20:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Haha var det därför mannen var tvungen att köpa biljetter till henne? För att hon är så oberoende. Om hon nu var så oberoende hade hon ju kunnat flytta ut ur det våldsamma hemmet hon kom ifrån utan att knulla en svensk hebefil för att göra det.

Det var ju precis vad hon gjorde. Hon flyttade från sin våldsamma mamma till någon som brydde sig om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in