Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Nej man är inte fullt utvecklad vid 15 och mannen är hebefil som många andra i tråden också är. Att de sminkar sig och din hjärna får det till att de ser äldre ut ändrar inte på den saken.
Hade det varit fallet hade inte så många av hebefilerna i tråden haft problem med att gränsen för att idka samlag med dessa är 18 och inte 15.
Ni tänder på barn. Ni har bara svårt att acceptera att era hjärnor slutade utvecklas i högstadiet. Förr kallades det att vara gubbsjuk.
Smink gör inte att flickor stannar i längdtillväxt, har kvinnobyst och breda höfter. Min fru är inte längre, har inte större byst eller bredare höfter nu vid 62 års ålder än hon hade när hon var 15. Och hennes pubertet var fullständigt normal och genomsnittlig. Besök en högstadieskola och titta själv hur 15-åriga flickor ser ut, de flesta av dem är färdigväxta. Tack och lov svällde inte min fru upp till en flodhäst, så som många kvinnor gör efter klimakteriet.
Och med risk att göra dig besviken: Det är fullt lagligt för mig att ha samlag med en 15-årig flicka, förutsatt att hon inte står i beroendeställning till mig. (Min fru och flickans föräldrar hade förmodligen haft negativa synpunkter, men det vore fullt lagligt.) Varför tror du att det råder 18-årsgräns?
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nope. Bäckenet och bäckenbotten är färdigutvecklade först vid 20 års ålder. Och vid 20-29 är bäckenbotten som starkast och det är den åldern som är bäst vad gäller graviditet och förlossning. Kvinnan återhämtar sig också som bäst efteråt. Fertiliteten är som högst mellan 20-25, med en peak vid 22.
Hade denna 40-åringen haft ett förhållande med en 25 årig kvinna, hade det bara varit att gratulera honom. En högfertil dam i sina fysiskt bästa år.
Men nu var det ett barn på 15 år han var ihop med. En sårbar 15 åring som dragit från sin våldsamma mamma... Där hade han behövt vara en trygg vuxen som såg till att hon kom i trygga händer i sitt hemland Tyskland. Inte utnyttja hennes sårbara situation för att få sex...
För 80-90% av 15-åriga flickor gäller följande:
Skelettet är i stort sett moget.
Tillväxtplattorna är i princip stängda.
Pubertetens huvudsakliga fysiska förändringar är avslutade eller på upphällningen.