2025-12-25, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Jag kan inget annat än instämma där, faktiskt. Hennes prutthål går faktiskt inte av för hackor, jag är dock lite besviken på att hon inte har lagt upp nåt där hon tar den i röven. Men man kan väl inte få allt antar jag

Kanske därför pappans kollegor har pratat om honom kollegorna har kanske kollat på Linnea dom har ju en del porrfilmer & bilderna som ligger ute det lär ju ge en massa snack.
Citera
2025-12-25, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det läckte ut snabbt redan då när det hände. Inget som idioten vill prata om såklart..
Ja bevisen finns i Fup. I konversationerna mellan Chrippa och Linnea när dom bråkar, där skriver han ju rakt ut till henne att hon raderade hans Instagram och YouTube.
Kan ju inte vara mer klara bevis. En privat chat mellan dom 2 som aldrig hade blivit offentlig om vi inte fått ta del av förundersökningen.
Sen har vi Linneas vännina som hon flydde till när Chrippa hade "misshandlat" henne, som såg att hon hade Chrippas telefon med sig till vänninan samma dag då misshandeln/häktningen skedde, ja samma dygn hans kanaler blev raderade helt enkelt! Det finns på Anjos kanal, vänninan gästade och "vittnade" om det och hela händelseförloppet typ.
Citera
2025-12-25, 01:45
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LetMomSleep
Blir irriterad när man läser mejlen från bankerna i FUP där de begär ”förtydliganden” kring transaktioner, och oavsett svar fortsätter ställa dumma frågor (enbart i syfte att inte ”fått tillräckligt med information” så man kan stänga kontot) - ex. varför man tagit ut pengar från en bankomat. Därför att man kände för det? Lika korkat som att fråga varför man gjorde ett kortköp på Coop istället för ICA.
Nej, det är inte korkat eftersom att banken måste känna till vart pengarna (framför allt kontanter) har sitt ursprung. Det gäller alla banker inom hela EU.
Din jämförelse är enormt korkad, eftersom att ett kortköp kan spåras. Kontanter kan inte spåras.
Citera
2025-12-25, 01:45
Medlem
Citat:
Likadant med Tjacke, Pundaren från Motala. Han fortsätter attt veva i sin ensamhet.
Ja det är pinsamt. Verkligen ingen har lust att titta eller höra på Jacke. Snacka om bihang
Citera
2025-12-25, 01:58
Medlem
Citat:
Hade missat att Chrille P återuppstått. Fantastiskt! Dvärgen ser ut att trivas iallafall. Dysfunktionellt.
https://ibb.co/S4kjb4v4

Hakorna växte med hundratals år av kusingifte
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xg2LLB/hakorna-vaxte-med-hundratals-ar-av-kusingifte

Incest, incest - familjefest!

Hur kort är lilleman egentligen...?
Senast redigerad av banal 2025-12-25 kl. 02:02.
Citera
2025-12-25, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tycker det märks ganska tydligt att dokumentären inte gick så bra som dom hoppats det skulle ju vara slut med Jocke & Anjo efter detta,istället så stöttar folk Jocke mer än förut i media kan man se, hans bok är det långa köer på hos biblioteken (vissa) i butiker säljer boken för fullt, psykologer sätter ner foten och i 90% av kommentarsfält är det bara hyllningar till Jocke.

Jag tror Jacke med familjen är besvikna som Bo Göran blev.
Ja det är väldigt tydligt jag håller med. Märktes extra mycket på Chrippa och Linnea i intervjun på Cluees kanal. Där håller dom inte tbx med sin besvikelse. Och jag får också känslan av att C&L innerst inne är besvikna på Bo Göran och förmodligen uttryckt det till honom också, speciellt efter avsnitt 1. Sen hade Chrippa en väldigt väldigt liten del av dokumentären faktiskt, det hade han inte räknat med. Jag tror på fullaste allvar han förväntade sig en huvudroll. Han byggde upp det så inför dokumentären, HAN JOBBADE MED SVT I 2 ÅR, lät det. Men sen var han tvungen att göra en efterkonstruktion, och allt babblandet om att meningen och syftet med allt var för mammas skull. Fick bli hans plan B.
Svt har nog i ett sent läge talat om för honom att det helt enkelt inte var passade med tanke på omständigheterna, att framhäva honom mkt. Och lite klippande o klistrande ända in i slutet, tyder på att Svt va lite under press innan den skulle släppas. Med tanke på alla "bevis" och YT videos som vevades strax innan premiären!
Citera
2025-12-25, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja det är väldigt tydligt jag håller med. Märktes extra mycket på Chrippa och Linnea i intervjun på Cluees kanal. Där håller dom inte tbx med sin besvikelse. Och jag får också känslan av att C&L innerst inne är besvikna på Bo Göran och förmodligen uttryckt det till honom också, speciellt efter avsnitt 1. Sen hade Chrippa en väldigt väldigt liten del av dokumentären faktiskt, det hade han inte räknat med. Jag tror på fullaste allvar han förväntade sig en huvudroll. Han byggde upp det så inför dokumentären, HAN JOBBADE MED SVT I 2 ÅR, lät det. Men sen var han tvungen att göra en efterkonstruktion, och allt babblandet om att meningen och syftet med allt var för mammas skull. Fick bli hans plan B.
Svt har nog i ett sent läge talat om för honom att det helt enkelt inte var passade med tanke på omständigheterna, att framhäva honom mkt. Och lite klippande o klistrande ända in i slutet, tyder på att Svt va lite under press innan den skulle släppas. Med tanke på alla "bevis" och YT videos som vevades strax innan premiären!

Ja, lillen trodde ju att dokumentären handlade om honom. Hur många minuter fick han...? Två-tre? Och efter att Bo-Göran i avsnitt 1 förklarat att han saknar trovärdighet.
Citera
2025-12-25, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, lillen trodde ju att dokumentären handlade om honom. Hur många minuter fick han...? Två-tre? Och efter att Bo-Göran i avsnitt 1 förklarat att han saknar trovärdighet.
Exakt så! Tom Svt var också tvungna att försöka avlägsna Chrippa i slutändan. Märkligt, han är ju ändå Sveriges största på snapchat, på Memmo, på streaming, på Youtube, på Nocco, på Crypto. Men ändå vill ingen befatta sig med honom.
Citera
2025-12-25, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Nej, det är inte korkat eftersom att banken måste känna till vart pengarna (framför allt kontanter) har sitt ursprung. Det gäller alla banker inom hela EU.
Din jämförelse är enormt korkad, eftersom att ett kortköp kan spåras. Kontanter kan inte spåras.

Nej, du är bottenlöst korkad. De ställde frågor kring varför man tagit ut pengar från en bankomat, så något ”känna till vart pengarna har sitt ursprung” eller liknande är inte aktuellt i detta fall eftersom det är kristallklart att pengarna kommer från kontot i banken.

Hade man senare velat sätta in pengarna på ett bankkonto igen hade frågor eventuellt varit på sin plats beroende på summa, men det är inte alls vad vi diskuterar nu.
Citera
2025-12-25, 03:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej era nötter. Både Chrippa och Linnea visste att fokus inte skulle vara dem - att det var en del i det som skulle lyftas men att det handlar om den makt som Jocke har och den kanal som Anjo är åt Jocke.
Faktum är att de trodde att fler drabbade skulle lyftas in tydligare, och att de fick ett större fokus än tanken var.
Det skulle handla om Annika och Tomas, Linneas familj och andra som drabbats.
Ni måste förstå att både Jacke och Chrippa har uppnått det som var deras huvudfokus - att berätta för omvärlden Jocke ljugit om deras mamma och deras uppväxt. Och för Chrippa och Linnea handlade det om att visa hur Linnea och framförallt hennes familj drabbats.

Dessutom banal - så får både Chrippa och Linnea mer än "två-tre minuter" ... Har du inte ens sett alla delar?

Tro mig - jag är mer insatt än ni är.
Citera
2025-12-25, 03:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Exakt så! Tom Svt var också tvungna att försöka avlägsna Chrippa i slutändan. Märkligt, han är ju ändå Sveriges största på snapchat, på Memmo, på streaming, på Youtube, på Nocco, på Crypto. Men ändå vill ingen befatta sig med honom.
Hur gjorde de det menar du?
Citera
2025-12-25, 03:36
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Som vanligt en lögn hon är med sin mamma kom upp en bild på Instagram.

Microtanten har aldrig fel. Även fast det finns bildbevis på att barnet är med morsan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in