Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 14:50
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Hur mycket har Carl Fredrik i månadslön från YouTube? Vad har han tjänat totalt på sina 500+ Chrippa-videos? Och vad skall han nu göra videos om nu när kräftan hamnar på kåken? Han kan lika gärna lägga ned sin kanal. Han är totalt irrelevant, men inser det inte själv.

Han kan väl trappa upp grälet med snilleras, lite klick går säkert att mjölka ur den döda kon
Citera
Igår, 14:51
Medlem
RaskPatrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Se story från igår, t.ex.
https://imgur.com/a/mNbm7l0

Det är typ 10:e gången han nämner sexologiutbildningen. God jul.

På riktigt?

Vem fan vill anlita honom som sexolog? Han är nog den sista i världen jag skulle ställa sexfrågor till.
Citera
Igår, 14:55
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
På riktigt?

Vem fan vill anlita honom som sexolog? Han är nog den sista i världen jag skulle ställa sexfrågor till.

Jag skulle vilja ställa sexfrågor till honom, men han skulle bara blocka mig.

T.ex skulle jag fråga "Är det normalt att jag fantiserar om att fista dig (Rask alltså) i röven?"
Citera
Igår, 16:49
Medlem
0.1s avatar
Rask får gå till biblioteket för att printa ut ett papper han köpt för 25 papp hahaha om han ens klarar "kursen" men det lär väl alla göra bara de betalar....

<från> noreply@diplomshoppen.com

Hej "Carl Fredrik Alexander Rask",

Grattis till ditt köp!

Kvitto
Sexologi kurstillfälle 1st 28000 SEK
Kurslitteratur 1st 0 SEK
Diplom (print at home) 1st -399 SEK
Nyårskampanj 1st -4000 SEK

Total 23601 SEK

Bilagor
Sexologi.pptx
Kurslitteratur.pdf
Diplom_standard.pdf
Citera
Igår, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Kan redan se framför mig hur det hänger inramat i hallen i råttboet.

Rask borde rannsaka sig själv och fundera över vem i helvete som skulle få för sig att anlita honom inom detta området.

Ska han sitta med bandana och solbrillor och säga åt mannen att köra trumpinnar i frugans rövhål så löser sig allt?

Rask kanske vill demonstrera sin gräv och pill-teknik på kvinnorna i paren?

Kommer han visa kuken för eventuella kunder de dagar han inte är på topp och behöver en egoboost?

Äckelbaronen är väl medveten om att absolut ingen kommer att anlita honom för rådgivning. Han vill bara ha ”utbildningen” för att få prata mer kuk och fitta på internet

”Jag är faktiskt sertifierad, och så är det!”

Ps
God Jul!
Citera
Igår, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Rask får gå till biblioteket för att printa ut ett papper han köpt för 25 papp hahaha om han ens klarar "kursen" men det lär väl alla göra bara de betalar....

<från> noreply@diplomshoppen.com

Hej "Carl Fredrik Alexander Rask",

Grattis till ditt köp!

Kvitto
Sexologi kurstillfälle 1st 28000 SEK
Kurslitteratur 1st 0 SEK
Diplom (print at home) 1st -399 SEK
Nyårskampanj 1st -4000 SEK

Total 23601 SEK

Bilagor
Sexologi.pptx
Kurslitteratur.pdf
Diplom_standard.pdf
Ska jag tolka det som han fick 399 rabatt för att de skickade diplomet som pdf i förväg till honom. Isället för att de skriver ut diplom och skickar till honom.
Senast redigerad av larssvensk Igår kl. 20:15. Anledning: stavfel
Citera
Igår, 20:19
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Äckelbaronen är väl medveten om att absolut ingen kommer att anlita honom för rådgivning. Han vill bara ha ”utbildningen” för att få prata mer kuk och fitta på internet

”Jag är faktiskt sertifierad, och så är det!”

Ps
God Jul!

Tror du är något på spåren här.
Om Therese går igenom hans telefon och hittar suspekta mess kan han gå ut i hallen och ta ner sitt inramade diplom och vifta framför Therese.

”jag är sexolog Therese, det är arbetsrelaterat”
Citera
Igår, 20:26
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Ska jag tolka det som han fick 399 rabatt för att de skickade diplomet som pdf i förväg till honom. Isället för att de skriver ut diplom och skickar till honom.

Han kommer säkert klanta till utskriften och komma hem med halva diplomet

Sen kommer en video:

”Bibliotekets skrivare motarbetar mig”

Sen en lång utläggning om att den där politikern har bytt ut skrivarna mot defekta för han visste att Rask skulle skruva ut sitt diplom.

Idiotin vet inga gränser när det kommer till Trosas egna byfåne.
Citera
Igår, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Tror han får en pdf som han kan skriva ut

Någon som kan/ids kan antagligen googla sig fram till vem han köpt distanskursen av, kursinnehåll:
https://imgur.com/a/oE6kb2H
Denna antagligen https://nordiconlineacademy.se/online-utbildningar/sexologiutbildning/

Eller masterutbildningen på Malmö Universitet 🤣
Citera
Igår, 22:08
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Denna antagligen https://nordiconlineacademy.se/online-utbildningar/sexologiutbildning/

Eller masterutbildningen på Malmö Universitet 🤣

Mycket troligt och jag tror jag hittade vilken del i infobladet som fick han att satsa.

Citat ur kursbeskrivning:

Vad kan jag jobba med efter utbildningen?

Många går utbildningen för att utöka sina kunskaper och känna sig tryggare att samtal
om sex i sina befintliga professioner medan andra starter inriktningar som handlar om
sexualupplysning och sexualrådgivning i egen regi, till exempel i form av föreläsningar,
samtal, podcasts eller böcker.
Citera
Igår, 22:27
Medlem
Hugin86s avatar
https://imgur.com/a/zBYkMS9

Ai gör allt rätt
Citera
Igår, 22:31
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Mycket troligt och jag tror jag hittade vilken del i infobladet som fick han att satsa.

Citat ur kursbeskrivning:

Vad kan jag jobba med efter utbildningen?

Många går utbildningen för att utöka sina kunskaper och känna sig tryggare att samtal
om sex i sina befintliga professioner medan andra starter inriktningar som handlar om
sexualupplysning och sexualrådgivning i egen regi, till exempel i form av föreläsningar,
samtal, podcasts eller böcker.
Åh nej! Hans förklaring i framtiden är alltså att han aaaaldrig hade planerat att ta emot par egentligen, och det är hur han motiverar att han visst har social fobi, men han sa det där om att ta emot par för att "ni skulle hålla käften" och "det har inte ni med att göra". Planen är alltså att han ska starta en ny jävla podd, Snuskigt, Äckligt och Motbjudande, där fårskallen läser AI-texter där han promptat "Roboten" att skriva ihop något riktigt snuskigt, och dom 500 lyssningarna i månaden betalar på något sätt räkningarna, så Podd/rrbaronen kan fortsätta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in