2025-12-24, 17:55
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Var tillsammans med en flott kvinna för x antal år sedan (slut nu) och hon hade en dotter som jag fullständigt avgudade/avgudar (vi har fortfarande kontakt och är goda vänner) och har aldrig haft sexuella tankar kring - hennes tonårskompisar (15-16 år då), dock! Wow - det var otroligt hårt (pun intended) att hålla händerna borta när de kom och satte sig i knät på mig där jag satt framför datorn, innan de skulle på fest och de tagit någon cider och var flörtiga som fasiken - iklädda kort kort, med stay ups... De visste så väl vad de gjorde och hur man skulle reagera. De ville säkerligen inget mer, men att de är medvetan om sin sexuella kraft och makt (i tidig ålder), det är helt klart.

Vad flickan i TS gjort eller dragit i gång, vet vi såklart inte, men att hon troligtvis inte är helt oskyldig är helt klart då sexet var frivilligt. Varför är egentligen åldern på mannen så viktig för er "white knights"? Undrar hur det hade låtit om det vore en kvinna som var "förövaren" i detta fall med flickan? Pussy power?

Många vill att ex. 16-åringar skall kunna erhålla könskorrigeringar, får rösta i riksdagsvalet, får köra bil, köpa alkohol på bolaget, de får redan nu jobba, men faan ta dessa flickor om de väljer att frivilligt och utan tvång och/eller beroendeställning väljer att knulla en 40-åring - ja, då skall himlen falla!
Citera
2025-12-24, 17:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCoyle
Det kan nog vara sant, men man kan kanske avhålla sig? den 80 åriga mannen som har en granne som har en femton årig dotter som visar intresse, kan visa lite återhållsamhet månntro?,

Om man köper sex är det då fritt fram enligt dig kanske?, mums en femtonåring vad kostar det??? vad kommer hon från omständigheter, vet ej bryr mig ej kanske är tänket, varför säljer hon sex i den åldern? finansiera drogmissbruk kanske men det är ju utmärkt då kanske man kan driva ner priset om hon/han är abstinent och i behov av en fix, extremfall jag vet, jag bara tar det som slår faller mig in för stunden.

Men som Scoremax poängterar måste man lägga ribban någonstans.
Håller absolut med dig, och även om man köper en brud så vill man nog att hon ska vara lite tänd eller hur!
Citera
2025-12-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Fullt sexuell utveckling innebär full biologisk, hormonell och fysisk mognad, vilket sker från 12 års ålder.

Utifrån hur du resonerar runt detta begrepp är det uppenbart att du antingen inte vet vad du talar med eller så är du hebefil.

Jag talar inte om sexuell mognad utan den utveckling som gör att det går att särskilja ett barn och en tonåring från en vuxen och det är det som avgör vad som kommer ur deras käftar.

Du känner alltså inte ens till begreppet biologisk klockas innebörd. Det innebär att okunnigt folk menar att en kvinnas barnlängtan är biologiskt styrd.

Att vara mogen för sin ålder är inte att vara mogen och när det gäller mentalt så finns det knappt mogna 18-åringar.
Jag vet inte vad du avser med biologisk klocka, men jag (och alla andra) syftar på att kvinnor är fertila under en begränsad tid. När kvinnor närmar sig 40 brukar man prata om att den biologiska klockan tickar, eftersom hennes fertilitet sjunker i rak takt för att till slut försvinna helt. 500 ägglossningar totalt. En 25-årig kvinna har redan haft en tredjedel av sina ägglossningar.

Om jag var hebefil när jag var 17-18 år så tycks det ha gått över. Min sexualpartner sedan 40 år tillbaka är 62 år gammal.
Citera
2025-12-24, 20:51
Medlem
Det faller på orimligheter att någon i Sverige skulle kunna ha så makt och kontroll över en 15 åring
i ett annat land. Den där lagen ska tas till då det är lärare, eller andra som utnyttjar sin ställning
Citera
2025-12-24, 21:17
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej du har inte kommit med några andra argument än "Jag tycker det är fel/äckligt/omoraliskt och alla som inte tycker likadant är pedofiler".

Jag förväntat mig inte att en illiterat, lågutbildad pedofil med ett torftigt språk och kraftigt begränsat vokabulär ska vara speciellt begåvad, men att du missat "en 15åring ser ut som ett barn, rör sig som ett barn, är mentalt som ett barn, beter sig som ett barn, och om du attraheras av ett barn som fått mens så är du en pedofil" tyder på att du dessutom är direkt efterbliven.
Citera
2025-12-24, 21:38
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minfagel
Blir man inte kåt och vill knulla en snygg 15-åring är man antingen bög eller impotent.

När jag växte upp var tjejerna 13 och upp och dom var med oss som hade bil, båt eller hade fest

Direkt när du pratar med en 15-åring bör din balle slakna då du märker det är ett barn. När jag var 18 och hade bil var det brudarna i min egen ålder jag körde på. Kanske något år yngre. Inte fan sprang man runt med 13-åringarna då hade man fan fått skämmas.
Citera
2025-12-24, 21:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Jag förväntat mig inte att en illiterat, lågutbildad pedofil med ett torftigt språk och kraftigt begränsat vokabulär ska vara speciellt begåvad, men att du missat "en 15åring ser ut som ett barn, rör sig som ett barn, är mentalt som ett barn, beter sig som ett barn, och om du attraheras av ett barn som fått mens så är du en pedofil" tyder på att du dessutom är direkt efterbliven.

En 15-åring ser inte ut som ett barn. En 15-åring ser ut som en tonåring. En 15-åring får åtalas, köpa energidryck, köra moppe, gå på barnförbjudna filmer utan vuxet sällskap. Visst, de är barn rent juridiskt, men endast tre år från att vara myndiga så om man ska sätta en strikt distinktion så är de mer vuxna än barn.

Svara på den här frågan: Vad är det som är så speciellt med siffran 18? Är det bara för att de är myndiga då? Är man pedofil om man ligger med någon som är 17 år, 364 dagar, 23 timmar och 59 minuter, men inte om man ligger med henne en minut senare när hon har fyllt 18?

Och btw. Ska du snacka om begränsat språkbruk. Du kan ju inget annat än att kasta pedofilanklagelser på dina meningsmotståndare. Du vet ju inte ens vad en pedofil är så vem är det som är efterbliven egentligen?
Senast redigerad av Ganonito 2025-12-24 kl. 21:46.
Citera
2025-12-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
40 åringen lär ju ha stått för mat & förnödenheter. Bara nånting du antar, hon verkar inte alls vara inom beroende ställning till honom. Du som säger att inte men tänder på tjejer runda 18, hur kommer det sig att såna här fall hela tiden upprepas? Kanske är det så att det faktiskt finns en attraktion.

Han är dömd för att ha utnyttjat att hon var I en beroendeställning till honom. Så jo, det var hon.

Sådana här fallet upprepas inte hela tiden.
Citera
2025-12-24, 21:57
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Så då är det moralen som håller dig tillbaka och inget annat, egentligen. Och som du tidigare skrivit - under rätt förutsättningar såå... Att du lyckas undvika fantasier om dessa tonåringar som springer omkring i ditt hem är imponerande...

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Var tillsammans med en flott kvinna för x antal år sedan (slut nu) och hon hade en dotter som jag fullständigt avgudade/avgudar (vi har fortfarande kontakt och är goda vänner) och har aldrig haft sexuella tankar kring - hennes tonårskompisar (15-16 år då), dock! Wow - det var otroligt hårt (pun intended) att hålla händerna borta när de kom och satte sig i knät på mig där jag satt framför datorn, innan de skulle på fest och de tagit någon cider och var flörtiga som fasiken - iklädda kort kort, med stay ups... De visste så väl vad de gjorde och hur man skulle reagera. De ville säkerligen inget mer, men att de är medvetan om sin sexuella kraft och makt (i tidig ålder), det är helt klart.

Vad flickan i TS gjort eller dragit i gång, vet vi såklart inte, men att hon troligtvis inte är helt oskyldig är helt klart då sexet var frivilligt. Varför är egentligen åldern på mannen så viktig för er "white knights"? Undrar hur det hade låtit om det vore en kvinna som var "förövaren" i detta fall med flickan? Pussy power?

Många vill att ex. 16-åringar skall kunna erhålla könskorrigeringar, får rösta i riksdagsvalet, får köra bil, köpa alkohol på bolaget, de får redan nu jobba, men faan ta dessa flickor om de väljer att frivilligt och utan tvång och/eller beroendeställning väljer att knulla en 40-åring - ja, då skall himlen falla!

Du låter riktigt otäck. Särskilt när man märker hur engagerad du är i det, om än i hemlighet.

Riktigt stört.

Sedan försöker du att göra en moralisk kontring (liksom, vilken bra man du trots allt är), om att du minsann aldrig tänkt så om din styvdotter och framför bevis genom att berätta om att er kontakt fortsatt fram till i dag.
Citera
2025-12-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Kan det vara så att hon faktiskt ville träffa honom? Varför gick hon med på det ifrån första början kan man undra. Allting är inte svart eller vitt. Kan man inte hjälpa någon samtidigt att man har sex med personen om en genuin attraktion uppstår?

Har du inte läst om ärendet? Hon blev utsatt för våld och hot hemma i Tyskland. Hennes mamma har slagit och hotat henne. Hon hade kontakt med 40 åringen via nätet och bad honom köpa en tågbiljett till Sverige. Hon behövde komma hemifrån. Helt enkelt.

Hon var i beroendeställning till mannen i främmande land där hon inte kan språket. Förmodligen inte vill återvända hem till våldsutsatthet. Han har betalt hennes tågbiljett. Så inte långsökt att tänka att han även betalade hennes mat.

Han utnyttjade att hon var I beroendeställning till honom för att få sex.

Kul bild av vuxenvärlden den tjejen får... förälder (mamman) som ska skydda henne, slår och hotar henne. Och den som räddar henne undan våldet, sätter på henne...

En normal vuxen hade tagit hand om henne och sett till att hon får det bra. Inte satt på henne.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-12-24 kl. 22:00.
Citera
2025-12-24, 22:08
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Lagen är väldigt tydlig. I vilka situationer man inte får ha sex med en 15-17 åring:

1. Man får inte utnyttja att en 15-17 åring är i beroendeställning till en.

Jag tycker lagen är flertydig.

Är av uppfattningen att en 15 åring alltid är av en beroendeställning till vuxna.

Därför dom fortfarande inte bor ensamma utan någon vuxen som ser efter dom.

Då hade det varit mer tydligt ifall dom satt en åldersgräns för när en person kan ha sex utan några andra antaganden som någon part ska behöva ta hänsyn till.

Som det är nu får du både ha sex med en person, men bara om det sker på ett speciellt sätt, annars får du inte det.

Som att du ska inte stjäla, men ibland får du stjäla.
Senast redigerad av Majsmannen2 2025-12-24 kl. 22:12.
Citera
2025-12-24, 22:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Direkt när du pratar med en 15-åring bör din balle slakna då du märker det är ett barn. När jag var 18 och hade bil var det brudarna i min egen ålder jag körde på. Kanske något år yngre. Inte fan sprang man runt med 13-åringarna då hade man fan fått skämmas.
Skitsnack, du är anonym här så du borde kunna erkänna sanningen PK tönt.

Vem har pratar om att prata med dom, vi pratar om att ha dom som flickvän KK inget annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in