2025-12-24, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Exakt, 40-åringar vill bara ligga med rynkiga kärringar med degarslen och långa pattar, och inte alls med unga kvinnor som är fasta i köttet. Ska det vara så svårt att förstå.

Det märks att du är från vischan 40 åringar i stan ser absolut inte ut så längre

Dessutom så behöver du inte gå från 40 åringar till 15 åringar jävla peddo om du vill träffa någon ”fast” kan du ragga på gymmet
Citera
2025-12-24, 10:15
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Om din 15-åriga dotter (hypotetiskt exempel) reste från Sverige till Tyskland för att ligga med en man i 40-års åldern som hon träffat på nätet så skulle du med överhängande sannolikhet inte resonera likadant.
Detta är orsaken till varför människor med egna hästar i loppet inte bör fatta avgörande beslut.
Citera
2025-12-24, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Det är inte Afghanen jag syftar på som problemet.
Det är ”Tanterna”

Om det kommer 12-åriga flickor, skall vi då säga att dom nog egentligen var 18, eller skall ”tanterna” ge fasen i ”18/12” åringarna?
-jag tar gärna hand om unga afghanska pojkar, som får stanna här for dom är stackars föräldralösa barn, men har jag sex med dom är dom 18”

Även om flickor är mer utsatta blir det mycket märkligt om man ursäktar gärningskvinnor, men hudflänger gärningsmän.

Tycker du det är någon som hudflänger denna 40 åring? Han får en dom på sig för att ha utnyttjat 15 åringen. That's it.

Tanterna skulle givetvis inte legat med dessa ensamkommande oavsett ålder på de ensamkommande. Fult, mycket fult att utnyttja sitt maktövertag, även mot folk som ör 18+. Minst en av tanterna blev polisanmäld för festande och sexande med flyktingpojkar. Hennes chef polisanmälde henne. Så uppdagades det, så blev dessa tanter hudflängda. Med all rätta! Tanten jag nu syftar på som blev polisanmäld av sin chef för sexuellt utnyttjande av ensamkommande, gjorde sig även skyldig till andra brott... För anstiftan till mord på sina föräldrar.

Men det är fortsatt skillnad på en 15 åring och 18+.
Citera
2025-12-24, 10:58
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Exakt, 40-åringar vill bara ligga med rynkiga kärringar med degarslen och långa pattar, och inte alls med unga kvinnor som är fasta i köttet. Ska det vara så svårt att förstå.

Unga kvinnor är nice. Men man vill inte ligga med barn om man är en man. Det är en konstig böjelse att vilja knulla 15-åringar.
Citera
2025-12-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Här håller jag faktiskt med dig för en gångs skull 😁

Handlar ju om att ni bägge bryr er mer om vad som är omoraliskt än vad som är olagligt. Feministiska avarter och värdekonservatism har ju en del beröringspunkter där. Skadades någon av handlandet? Nej. Ansåg sig någon ha kränkts? Nej. Tyder något alls på att handlandet ej var frivilligt? Nej. Strider handlandet om dagens sexualmoral? Japp! Och därför ska han dömas.
Citera
2025-12-24, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gange
När åldersskillnaden är så pass stor samt att flickan var i ett utsatt läge då hon "rymt hemifrån" försätter hennes "pojkvän" i beroendeställning som jag iaf tolkat rådande lagstiftning

Jag fattar hur dom tänker eftersom hon hade problem hemma så hamnar man i beroende om man flyr till någon, hade hon inte haft problem så hade det kanske varit lugnt.

Problemet är att jag håller inte med att man blir i beroende. Jag anser att resonemanget är idiotiskt.

För mig flyr hon inte till första bästa person som låter henne bo mot sex. Det där kan också vara tillfälligt men beroende.
Citera
2025-12-24, 11:30
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om du inte kan se skillnad mellan lågstadiebarn som knappt vet vad sex är ens en gång och 15-åringar som är byxmyndiga enligt lag och får sexualkunskap i skolan så ligger problemet hos dig.

Du kan ju inte se skillnaden mellan ett barn och en vuxen kvinna öht, och hade stått först i kön för att trycka en 10åring om lagen sagt att det var tillåtet.
Citera
2025-12-24, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag fattar hur dom tänker eftersom hon hade problem hemma så hamnar man i beroende om man flyr till någon, hade hon inte haft problem så hade det kanske varit lugnt.

Problemet är att jag håller inte med att man blir i beroende. Jag anser att resonemanget är idiotiskt.

För mig flyr hon inte till första bästa person som låter henne bo mot sex. Det där kan också vara tillfälligt men beroende.

Det blir som en slags smyg-höjning av byxmyndighetsåldern till 18.

Citat:
4 § Den som, med ett barn under femton år, genomför ett vaginalt, analt eller oralt samlag eller en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens allvar är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt mot barn till fängelse i lägst tre och högst sex år. Detsamma gäller den som på ett otillbörligt sätt förmår barnet att företa eller tåla en sådan handling.

[S2]Första stycket gäller även den som begår en gärning som avses där

mot ett barn som fyllt femton men inte arton år

som är avkomling till gärningsmannen,

som står under fostran av eller har ett liknande förhållande till gärningsmannen, eller
för vars vård eller tillsyn gärningsmannen ska svara på grund av en myndighets beslut, eller
om gärningsmannen,

i annat fall än som avses i 1, otillbörligt utnyttjar att ett barn under arton år på grund av psykisk ohälsa, funktionsnedsättning, missbruk, gärningsmannens auktoritet eller annars med hänsyn till omständigheterna har en nedsatt förmåga att värna sin sexuella integritet.

Tror det sista stycket är relativt nytt och det är mest otydligt.
Citera
2025-12-24, 12:04
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Och? Uppenbarligen gillar de varandra så vilka är vi att peka finger åt det?

Det är ett barn som lämnat sitt hemland och åkt till en 40 årig man i Sverige och inlett en sexuell relation, antagligen med grooming och övertalning med i bilden, det är inte okej för 40 åringar att jaga barnfitta internationellt.
Citera
2025-12-24, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det blir som en slags smyg-höjning av byxmyndighetsåldern till 18.

Tror det sista stycket är relativt nytt och det är mest otydligt.

Precis, jag tror detta är en kontring mot lagen som dom inte håller med om.
Citera
2025-12-24, 12:15
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Helt korrekt att det handlar om fertilitetssignaler. Det har forskats en hel del på den saken och det visar sig att män tycker att kvinnor blir mindre sexuellt attraktiva från 28 års ålder. Gissa vid vilken ålder kvinnors fertilitet börjar sjunka? Att män är sexuellt dragna till utvecklade tonårsflickor är inte det minsta konstigt. Jag hade själv några 15-åriga flickvänner när jag var 17-18 år. De var fullt sexuellt utvecklade.

Fullt sexuell utveckling innebär full biologisk, hormonell och fysisk mognad, vilket sker från 12 års ålder.

Utifrån hur du resonerar runt detta begrepp är det uppenbart att du antingen inte vet vad du talar med eller så är du hebefil.

Jag talar inte om sexuell mognad utan den utveckling som gör att det går att särskilja ett barn och en tonåring från en vuxen och det är det som avgör vad som kommer ur deras käftar.

Citat:
Vad menar du med att den biologiska klockan inte existerar? Alla kvinnor som genomgått puberteten kommer också att genomgå klimakteriet. Under sin livstid har en kvinna ca 500 chanser att bli gravid. En chans per ägglossning. (Då har jag räknat med åren innan hon är byxmyndig också.)

Du känner alltså inte ens till begreppet biologisk klockas innebörd. Det innebär att okunnigt folk menar att en kvinnas barnlängtan är biologiskt styrd.

Citat:
Hur vet du att flickan inte var mogen för sin ålder? För allt vi vet så kanske hon har C-kupa och ett höftparti som en brasilianska?

Att vara mogen för sin ålder är inte att vara mogen och när det gäller mentalt så finns det knappt mogna 18-åringar.
Citera
2025-12-24, 12:33
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Tycker du det är någon som hudflänger denna 40 åring? Han får en dom på sig för att ha utnyttjat 15 åringen. That's it.

Tanterna skulle givetvis inte legat med dessa ensamkommande oavsett ålder på de ensamkommande. Fult, mycket fult att utnyttja sitt maktövertag, även mot folk som ör 18+. Minst en av tanterna blev polisanmäld för festande och sexande med flyktingpojkar. Hennes chef polisanmälde henne. Så uppdagades det, så blev dessa tanter hudflängda. Med all rätta! Tanten jag nu syftar på som blev polisanmäld av sin chef för sexuellt utnyttjande av ensamkommande, gjorde sig även skyldig till andra brott... För anstiftan till mord på sina föräldrar.

Men det är fortsatt skillnad på en 15 åring och 18+.

Då är vi överrens.👍🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in