Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nej, mynten hade ingenting med lådorna att göra. Det var en separat del på snurrhjulet.

Aha!
Citera
Igår, 17:23
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Tittade på när Tommy Nilsson massakrerade O helga natt. Hahaha, memematerial!

Nja, kollade på tuben nu. Massaker var det väl ändå inte - låt vara att den höga tonen plockades svajigt.

Han är ju ingen operasångare, förstås, men jag tycker hans gamla schlagerrockröst - som aldrig varit min estetik - faktiskt blir mera berörande då den börjar kantas av åldrandets bräcklighet.

Jag tyckte han fick fram själva budskapet bättre än mången potent, skarfinvirad operasångare som mest verkar se stycket som en chans att visa upp sin röst.
Citera
Igår, 17:34
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Nja, kollade på tuben nu. Massaker var det väl ändå inte - låt vara att den höga tonen plockades svajigt.

Han är ju ingen operasångare, förstås, men jag tycker hans gamla schlagerrockröst - som aldrig varit min estetik - faktiskt blir mera berörande då den börjar kantas av åldrandets bräcklighet.

Jag tyckte han fick fram själva budskapet bättre än mången potent, skarfinvirad operasångare som mest verkar se stycket som en chans att visa upp sin röst.
Vi kan väl mötas halvvägs och säga att du har fel?
Citera
Igår, 17:58
Medlem
Bilderberg78s avatar
Hej ni som gillar programmet. Jag har länge undrat vad som ska vara bra alls av att göra samma barnprogram sedan 70-talet, med lilla sportspegeln kasta bollar, Snacka skit om kändisar och få detta samtidigt att bli mer upphöjt än allt annan av samma skit.

Lite som Södermalms hipsternas motsvarighet till Svenska akademin, fast det är de olärda som ska bedöma kvaliteten av en kulturskala som alla andra ska tycka är det korrekta måttet av just kultur.

För de mest okulturella är de som tycker att de kan fånga detta abstrakta begrepp, av något som endast kan betraktas utifrån antropologisk eller att vara en turist.

Kultur är alltså inget med att göra med Opera, klassisk musik, eller att läsa rätt böcker och följa ett regisserat manus av hur ett folk ska bete sig. Det är snarare att folk tror att det är just så som är "kultur " i ordets rätta bemärkelse.

Då jag kan formulera denna korrekta analysen till en fråga i denna tråden,- varför gillar ni detta programmet? Jag förtjänar ett svar på detta...
Citera
Igår, 18:33
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Har gjorde ett helt ok jobb med tanke på att han hade sin formtopp kring -87. Var inte så dömande. Han ser jävligt bra ut för sin ålder.

Tyvärr kan han inte sjunga men sedan får han vara hur snygg som helst för sin ålder.
Citera
Igår, 18:34
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tror inte man har fula tuttar för att man är vänster iofs

Nej men tvärtom
Citera
Igår, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Nej men tvärtom

Nä tror inte det är avgörande överhuvudtaget
Citera
Igår, 23:37
Medlem
megamics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Då jag kan formulera denna korrekta analysen till en fråga i denna tråden,- varför gillar ni detta programmet? Jag förtjänar ett svar på detta...

Helt enkelt ett underbart udda underfundigt program, gjort med glimten i ögat.
Citera
Igår, 23:41
Medlem
megamics avatar
Det som fanns i låda 1 var förresten ett ”merch-kit”. Jag vill också ha ett sånt, men quissen är för svåra för mig…
Citera
Igår, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Tones urringning gör iaf mig julglad!
Tone Schunnesson ser verkligen ut som en trafikolycka, tur att hon har något att blotta..
Citera
Idag, 00:13
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Vi kan väl mötas halvvägs och säga att du har fel?

Haha, i julens anda kan vi göra så!
Citera
Idag, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tror inte man har fula tuttar för att man är vänster iofs

Jo finns statistik och forskning på att fula kvinnor röstar mer vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in