Det går under rubriken "kulturprogram" på SVT. Kan ni bemöta mitt argument om vad som är kultur, eller om ni prövar tanken själva. Att det först då blir till ett kulturellt fenomen, likt apor som sett människor och ska försöka efterlikna något som ger dem belöning både fysiskt samt psykiskt att försöka vara exakt som alla andra,.
Och hur ska man veta hur man ska tycka och tänka om man inte har en södermalmsbög som har ett jobb på Sveriges radio p3, svt, får nya skitprogram av svt:s chef tillsamman med hennes äkta make av en ren slump såklart.
Men sedan efter lite kulturellt skådespelade, tala nasalt och gärna lite läspande, i en analys varför en svart hiphop kvinnlig artist ingen annan hört talas om, såg ut som hon gjorde på en bild på INSTAGram. Liksom en outtalad reaktion man ska få i liknande situationer är lärdomen.
Sedan vet man direkt att andra som har en ETC under armen. urtvättad t-shirt, ingen stil alls, utan bara en gapig bög med för mycket självförtroende av att fått jobbet till det jag här nu dissar, eftersom ingen har sagt mot mig som hade varit roligare såklart.
Så detta är jag som sänker ribban till denna Juckeboi liknande sekten som intresserar mig , rent "zoologiskt" tänkte jag skriva, men det är under bältet att låtsas att jag är så pass efterbliven, att det lilla tvivel som höjer smilet övergår till att jag nu passerar med råge kvaliteten av att analysera just detta programmet, likt de själva anser de får göra med andra i denna show.
vet någon om han skrivit böcker om sina föräldrar? I så fall önskar jag honom lycka till med att ha källor på allting från SOC!