2025-12-22, 21:40
Medlem
Pratade med min kompis som kör kina, det verkar vara problem rund om i världen just nu, i kina funkar live tv men kanalerna är lite mixade däremot är serier/vod nere, så lugn det kommer igång snart på riktig igen.
Citera
2025-12-23, 00:49
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
line.premiumpowers.net ligger fortfarande nere, enligt UptimeRobot. Verkar vara en ordentlig krasch
Citera
2025-12-23, 12:07
Avstängd
sylvester2016s avatar
”IPTV take the money and run”
- beskriver ett vanligt bedrägeri inom illegal streaming där leverantörer tar betalt för prenumerationer, men sedan stänger ner tjänsten och försvinner med pengarna, ofta med hjälp av kryptovaluta och plattformar som PayPal, vilket lämnar användare utan innehåll eller återbetalningar, en taktik som ses i större bedrägerier där operatörer blir ertappade och fängslade.

Hur bedrägeriet fungerar:
Marknadsföring: Operatörer annonserar billig tillgång till premium/sverige/uk.sky etc.live-TV, filmer och sport.

Betalning: De accepterar betalningar via krypto, PayPal eller andra metoder.

Tjänst (kortsiktig): Du får tillgång under en tidsperiod.

”Run”: Tjänsten slutar plötsligt fungera, webbplatsen försvinner och leverantören försvinner efter att ha tagit dina pengar.
:trist44:
Citera
2025-12-23, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylvester2016
”IPTV take the money and run”
- beskriver ett vanligt bedrägeri inom illegal streaming där leverantörer tar betalt för prenumerationer, men sedan stänger ner tjänsten och försvinner med pengarna, ofta med hjälp av kryptovaluta och plattformar som PayPal, vilket lämnar användare utan innehåll eller återbetalningar, en taktik som ses i större bedrägerier där operatörer blir ertappade och fängslade.

Hur bedrägeriet fungerar:
Marknadsföring: Operatörer annonserar billig tillgång till premium/sverige/uk.sky etc.live-TV, filmer och sport.

Betalning: De accepterar betalningar via krypto, PayPal eller andra metoder.

Tjänst (kortsiktig): Du får tillgång under en tidsperiod.

”Run”: Tjänsten slutar plötsligt fungera, webbplatsen försvinner och leverantören försvinner efter att ha tagit dina pengar.
:trist44:
Givetvis förekommer detta och som vanligt är det lättast att "råna en tjuv".
Själv är jag dock inne på närmare femte året med samma operatör, så jag är rätt lugn att det inte är det som händer i detta fall.
Citera
2025-12-23, 18:22
Medlem
IPTV. 5 dagar med med nygammal operatör.Hade dem för 4-5 år sedan.Den här gången funkade det i 5 dagar.De svarar inte på sms och i telefon sedan ca 1 vecka...
Citera
2025-12-23, 18:40
Medlem
Sorry, to ensure the stable operation of the server during the Christmas holiday, the developer is continuously maintaining the server's stability. During this period, some issues may occur. Please wait patiently for the maintenance. We apologize for any inconvenience caused.

Det får min vän från kina, s¨å ni är inte ensama
Citera
2025-12-23, 18:41
Avstängd
flowerpower900s avatar
Skaffa en pålitlig leverantör allihopa, känns som att hälften köper av vem som helst
Citera
2025-12-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Skaffa en pålitlig leverantör allihopa, känns som att hälften köper av vem som helst

Amen Brother, amen !

Så sjukt många giriga svenskar här ute som jagar 100 lappar. Köp en utav dom 3, just nu 2 typ för en har mega problem stora nordiska tjänsterna som finns och är erkända.

Sluta jaga billigt för att sedan komma och gnälla att det inte funkar.
Citera
2025-12-23, 20:13
Medlem
Men halå! Ni får ju uppdatera URL koden. Kolla eran skräppost i mailen hur ni ska göra så funkar de på nytt
Citera
2025-12-23, 21:13
Medlem
Jag är lite desperat då min IPTV inte fungerat nu på två dagar.
Hur får jag tag på ny URL? Jag är verkligen helt dum på det och nu sitter jag utan TV till jul. Har inte fått något mejl. :/
Citera
2025-12-24, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshmaite
Jag är lite desperat då min IPTV inte fungerat nu på två dagar.
Hur får jag tag på ny URL? Jag är verkligen helt dum på det och nu sitter jag utan TV till jul. Har inte fått något mejl. :/

Jag har inte heller fått ett mail? Ligger det nere eller ska man begära en ny URL? Jag har n*rdic.
Citera
2025-12-24, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denrundatriangeln
Jag har inte heller fått ett mail? Ligger det nere eller ska man begära en ny URL? Jag har n*rdic.

Skaffa telegram oxh gå med i deras kanal. All info om störningar osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in