Citat:
Ursprungligen postat av
Ballooong
Det är ju därför det krävs balls. Han vet inte vad det är för bilder.
Men kanske missuppfattar dig. Lite osäker på hur jag ska tolka meningen. Men det är inte ofta man hör en känd person säga så oavsett
Jag kan faktiskt inte komma på att jag hört något liknande någonsin
Det värsta materialet vi fått hittils från detta är flickan utanför bild som bestört hörs säga "Where are you taking us?" i ett klipp som påstås vara med Epstein och Steven Pinker. Och det kommer antaglien förbli det värsta. Även bland det som maskerats utav Trump/Bondi. Det som maskerats är antagligen allt som Trump ser som en medial mardröm för honom själv och kanske även de vaga antydelser till Israel som kan ha tillåtits slinka in i utredningen.
Så nej. Det krävs fortfarande inte balls att skicka ut sin talesperson i etern för att säga att jag inget har att frukta. Därför att han redan vet att han sitter säkert av alla anledningar jag nämnde i mitt förra inlägg. Trump sitter också säkert egentligen. Men han har ju som bekant ett ego och en stolthet som heter duga. Hela "Bubba" grejen var nog illa nog för honom.
Att både Clinton och Trump var klienter är fortfarande något som alla med slutledningsförmåga ändå förstår men som aldrig vid det här laget kommer lagföras. Clinton beter sig bara självsäkert just nu för att han inte är en lika relevant figur längre än vad Trump som beter sig desto skyldigare just nu fortfarande är.