2025-12-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Fast nu kräver Clinton att allt om honom ska släppas. En intressant vändning.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/bill-clintons-krav-slapp-allt-om-mig-nu-/
Så där. Saken är att Clinton släppte Epstein efter hans första dom. Enligt Bill själv då. Till skillnad från många andra som fortsatte ha kontakt med honom.
Citera
2025-12-22, 23:15
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arrestera honom ?
För vadå? Och vem ska arrestera honom?
Citera
2025-12-22, 23:17
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Tok- och extremvänstern har gråtskrikit länge nog om att Trump borde vara med i Epstein-skandalen.

När det nu istället visar sig att det var en av tok- och extremvänsterns egna, Bill Clinton bl.a. som visar sig vara en pedofil så är det plötsligt tyst.

https://www.youtube.com/watch?v=s9es2wmG51o

Inte undra på att Hillary är dödsbitter.
dödstyst? Det skriks ju konstant om att de ska fortsätta släppa de kvarstående dokumenten. Vad pratar du om?
Citera
2025-12-22, 23:18
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norce
dödstyst? Det skriks ju konstant om att de ska fortsätta släppa de kvarstående dokumenten. Vad pratar du om?

Ingen från vänstern pratar illa om Clinton trots bevis på pedofili. Så vad pratar DU om? Är du trög?
Citera
2025-12-22, 23:31
Medlem
Citat:
Ingen från vänstern pratar illa om Clinton trots bevis på pedofili. Så vad pratar DU om? Är du trög?

Öh, de absolut flesta från vänstern låter gärna Bill Clinton brinna i helvetet om det bevisas att han är pedofil och sexbrottsling. Ingen jävel försöker skydda pervot Bill Clinton. Däremot är ju knappast Bill Clinton en lika relevant figur 2025 som Trump är.
Citera
2025-12-23, 00:11
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Öh, de absolut flesta från vänstern låter gärna Bill Clinton brinna i helvetet om det bevisas att han är pedofil och sexbrottsling. Ingen jävel försöker skydda pervot Bill Clinton. Däremot är ju knappast Bill Clinton en lika relevant figur 2025 som Trump är.

Nice try. När stoppade "relevans" er? Säg som det är istället, Clinton är en av era egna.
Citera
2025-12-23, 00:14
Medlem
Bill Clinton: Släpp alla bilder på mig

Bill Clinton, tidigare president i USA, förekommer på flera bilder i Epsteinfilerna. Men nu kräver hans talesperson Angel Ureñ att allt material offentliggörs, eftersom han menar att saker har undanhållits.

Det är tydligt att någon eller något skyddas av justitiedepartementet. Vi behöver inte något sådant skydd”, skriver han på X.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/nu-slapps-filerna-ur-epstein-utredningen

Damn😬 Det där kräver fan balls ändå.
Senast redigerad av Ballooong 2025-12-23 kl. 00:18.
Citera
2025-12-23, 00:14
Medlem
Citat:
Nice try. När stoppade "relevans" er? Säg som det är istället, Clinton är en av era egna.

Nej, Clinton är ett vider och får mer än gärna kastas till vargarna. Att Donald Trump är mer relevant än Bill Clinton år 2025 fattar även en muslim som du innerst inne.
Citera
2025-12-23, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooong

Bill Clinton, tidigare president i USA, förekommer på flera bilder i Epsteinfilerna. Men nu kräver hans talesperson Angel Ureñ att allt material offentliggörs, eftersom han menar att saker har undanhållits.

Det är tydligt att någon eller något skyddas av justitiedepartementet. Vi behöver inte något sådant skydd”, skriver han på X.

Krävs inga balls till att hjula ut sin talesperson till att säga det här.

Clinton vet själv att ingenting i dessa dokument (även utav det som fortfarande är maskerat) kommer leda till något vare sig han eller även Trump åker dit på. Dessa Epstein-filer var en utredning makteliten gjorde på sig själva där bara två personer kastades under bussen. Om ens dessa två då Maxwell numera sitter på hotell-fängelse och Epstein lika gärna kan ha gjort en Kenneth Lay för allt vad vi vet.

Varför Trump uppenbarligen ändå försöker täcka för sitt egna arsle angående dessa filer? Ego. Stolthet. Narcissism.
Senast redigerad av UschKlistersson 2025-12-23 kl. 00:39.
Citera
2025-12-23, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlistersson
Krävs inga balls till att hjula ut sin talesperson till att säga det här.

Clinton vet själv att ingenting i dessa dokument (även utav det som fortfarande är maskerat)
Det är ju därför det krävs balls. Han vet inte vad det är för bilder.

Men kanske missuppfattar dig. Lite osäker på hur jag ska tolka meningen? Men det är inte ofta man hör en känd person säga så oavsett

Jag kan faktiskt inte komma på att jag hört något liknande någonsin.
Citera
2025-12-23, 00:40
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Bra av Bill! Trump borde lyssna på honom. Detta kommer bara bli värre för Donalds om man inte släpper ALLT. Att släppa en kraftigt censurerad rapport är som att be om stryk av konspirationsteoretikerna.
Citera
2025-12-23, 00:43
Avslutad
Citat:
Det är ju därför det krävs balls. Han vet inte vad det är för bilder.

Men kanske missuppfattar dig. Lite osäker på hur jag ska tolka meningen. Men det är inte ofta man hör en känd person säga så oavsett

Jag kan faktiskt inte komma på att jag hört något liknande någonsin

Det värsta materialet vi fått hittils från detta är flickan utanför bild som bestört hörs säga "Where are you taking us?" i ett klipp som påstås vara med Epstein och Steven Pinker. Och det kommer antaglien förbli det värsta. Även bland det som maskerats utav Trump/Bondi. Det som maskerats är antagligen allt som Trump ser som en medial mardröm för honom själv och kanske även de vaga antydelser till Israel som kan ha tillåtits slinka in i utredningen.

Så nej. Det krävs fortfarande inte balls att skicka ut sin talesperson i etern för att säga att jag inget har att frukta. Därför att han redan vet att han sitter säkert av alla anledningar jag nämnde i mitt förra inlägg. Trump sitter också säkert egentligen. Men han har ju som bekant ett ego och en stolthet som heter duga. Hela "Bubba" grejen var nog illa nog för honom.

Att både Clinton och Trump var klienter är fortfarande något som alla med slutledningsförmåga ändå förstår men som aldrig vid det här laget kommer lagföras. Clinton beter sig bara självsäkert just nu för att han inte är en lika relevant figur längre än vad Trump som beter sig desto skyldigare just nu fortfarande är.
Senast redigerad av UschKlistersson 2025-12-23 kl. 00:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in