2025-12-22, 02:21
Medlem
BÅDE demokrat och republikan överväger rättsliga åtgärder mot Pam Bondi kongresstrots för att hon inte släppt HELA utredningen
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/hot-om-r%C3%A4ttsliga-%C3%A5tg%C3%A4rder-mot-usa-s-justitieminister/ar-AA1SMEgV?ocid=winp2fp&cvid=69014faf86f840aaf48a3f4 7dce8bf68&ei=7
Citera
2025-12-22, 02:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Vilken sexuell acceptans pratar du om, och vem har uttryckt den?
När moralkompassens nål börjar snurra och gubbar försvaras som suktar efter nakna teens och glor i omkl.rum.

Antar inte det vore ok om vuxna började flukta i skolans omklrum?

När gränserna tänjs angående sexuell acceptans så börjar det glida.

Trump saknar moralkompass i stort sett ang vad han är företar sig.
Han kan mycket väl vara en enabler.

Mailen indikerar att han visste om vad som hände.
Du vet... en sån där som visar uppskattning ang den sexuella predatorn Epsteins senaste byte som groomades som 13-åring.
Citera
2025-12-22, 02:31
Medlem
Visselblåsare uppmanas att träda fram. Det lär vara tusentals människor på både FBI och DOJ som jobbat med eller kommit i kontakt med filerna. Någon av dem kommer få dåligt samvete förr eller senare.
Citat:
“If you are a whistleblower at the FBI, at the Department of Justice, if you worked hard to put the files together and are seeing your work now being hidden by your own Department of Justice, contact the Oversight Committee,” Garcia said.
https://www.the-independent.com/news/world/americas/us-politics/epstein-files-whistleblower-fbi-doj-b2888651.html
Citera
2025-12-22, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Visselblåsare uppmanas att träda fram. Det lär vara tusentals människor på både FBI och DOJ som jobbat med eller kommit i kontakt med filerna. Någon av dem kommer få dåligt samvete förr eller senare.

https://www.the-independent.com/news/world/americas/us-politics/epstein-files-whistleblower-fbi-doj-b2888651.html

Spännande, hoppas någon nappar! Sanningen måste fram!
Citera
2025-12-22, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Det är dokumenterat att Epstein var pedofil.

Det är dokumenterat att Epstein och Trump var kompisar.

Det är dokumenterat att Epstein introducerat småflickor till Trump.

Det är övertydligt att Epstein blev mördad i sin cell.

1+1+1=3

Introducerat är ju inte samma sak som att Trump är peddo eller gjort något fysiskt med minderåriga. Trump och Epstein var ju väldigt nära kompisar och bodde typ grannar med varandra i Palm beach. Det är ju inte så konstigt att Trump kommer träffa på Epsteins småtjejer när han umgås med Epstein.

Jag säger inte bu eller bä men man kan inte dra några färdiga slutsatser än. Vi måste vänta på mer information.
Citera
2025-12-22, 03:01
Medlem
llundberg57s avatar
Det är ett jävla tjafsande om denna Epstein. Vem bryr sig? Trött på att höra om detta, lägg ner hela ämnet!
Citera
2025-12-22, 03:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse63
Introducerat är ju inte samma sak som att Trump är peddo eller gjort något fysiskt med minderåriga.
Nu står inte tillvaron och slår mellan dömd eller diagnosticerat störd peddo - till normal introduktion goda vänner emellan.

Den ena de facto peddo och den andra som gärna fluktar på minderåriga i omkl.rum.

Stämd för sexuella övergrepp bara två år senare.

"She was fourteen at the time and recalls that upon meetingTrump, Epstein elbowed him and said: “This is a good one, right?”
Trump smiled and nodded in agreement, the suit says."
Citat:
Trump och Epstein var ju väldigt nära kompisar och bodde typ grannar med varandra i Palm beach. Det är ju inte så konstigt att Trump kommer träffa på Epsteins småtjejer när han umgås med Epstein.

Jag säger inte bu eller bä men man kan inte dra några färdiga slutsatser än. Vi måste vänta på mer information.
Det är inte ett dugg konstigt med tanke på att Trump tex ordnade tvåmansparty på Mar-a-lago ang Calendar girl tävling 1992.

Trump och Epstein bland alla unga tjejer.
Som skulle ha varit ett VIP-event.
Varav arrangören varnade Trump för Epstein och kombinationen yngre tjejer.
Vilket Trump ignorerade.

Varav en tjej, som Epstein nämner i mail som Hawaiian Tropic girl + namn, sen hittade Trump i sängen. Redo för sex, trots att ha blivit nekad innan.
Ålder okänd, hon kan ha varit lovligt byte, men det förtar inte helhetintrycket.
Senast redigerad av develi 2025-12-22 kl. 03:20.
Citera
2025-12-22, 06:31
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
I din värld är väl jag en hycklare som tycker att Mohammed som våldtar tant Agda på äldreboendet bör straffas hårt och utvisas från landet. Du tycker Mohammed fullt rimligt lever ut sina sexuella preferenser och ska stanna i Sverige sålänge han inte blir påkommen.

Ungefär så tolkar jag ditt påstående. Om du tycker det är fel tolkat så tror jag du får jobba med dina formuleringar.

Detta svammel är enkom dina egna sexuella preferenser och något jag absolut inte skrivit något om... Du bör gå om SFI om du läser in detta i mina inlägg.
Citera
2025-12-22, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse63
Introducerat är ju inte samma sak som att Trump är peddo eller gjort något fysiskt med minderåriga. Trump och Epstein var ju väldigt nära kompisar och bodde typ grannar med varandra i Palm beach. Det är ju inte så konstigt att Trump kommer träffa på Epsteins småtjejer när han umgås med Epstein.

Att dokumenten är så fruktansvärt maskade visar att Trump vill dölja något.
Citera
2025-12-22, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Jag vet inte om det är sant, jag har inte sett något klart bevis alls som styrker att de är pedofiler, eller att de våldfört sig på kvinnor osv .

Det saknas bevis, någon kan säga saker, jag tror personligen inte Trump är en pedofil.

Om du kan säga att en pappa som har sitt barn är en pedofil hur som helst så går vi mot en farlig retorik.

Jag saknar konkreta bevis, jag har kollat igenom bilderna, jag hittar sexiga tjejer bara, som är vackra och resor kultur och mingel .

Klart du saknar bevis!!! Idiot!

Det var ju det som var själva grejen med den omfattande maskningen!
Citera
2025-12-22, 07:04
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norce
Vad vill du att vänsterfolk ska säga om Bill? Till skillnad från Maga så har inte vänstern hållit på att försvara Clinton. Vänstern sliter i Clinton. Om han visar sig vara pedofil så kommer ingen behöva slänga sin Clinton-merch, ingen kommer behöva slänga sin Clinton-bibel.

Anledningen till att vi pratar så mycket om Trump är för att han är USAs nuvarande president, och han gick på val på att släppa filerna. Clinton är knappast lika relevant.

Arrestera honom ?
Citera
2025-12-22, 07:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Att dokumenten är så fruktansvärt maskade visar att Trump vill dölja något.
Ja det är fullkomligt obegripligt att han inte sett till att få allt publicerat med så lite censur det bara möjligt är ty då hade han blivit enormt populär istället för som nu det rakt motsatta. Så klart han döljer något - antingen sitt eget skit eller andras han tjänar på att dölja av en eller annan orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in