2025-12-22, 18:23
Medlem
Radikalexorcists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
På instagram ser jag massvis av videor och bilder på Trump och Epstein men där någon med hjälp av AI lagt in massa små barn i bilderna för att det ska se värre ut och alla tusentals kommentarer är upprörda och säger att Trump måste låsas in osv.

Trump verkar absolut ha gjort massa skit här men varför måste folk då använda AI för att göra en bild värre än den är, endast för politiska poäng? Hur kan man ens medvetet sprida fejkade bilder och låtsas som att det är äkta? Jag förstår inte. Måste vara folk med grav TDS vars enda mål i livet är att smutskasta Trump, som han för övrigt gör ganska bra själv.
Har inte instagram själv så jag har inte sett dom. Tycka vad man vill om Trump men om det du säger stämmer så borde han se till att spåra de som skapat bilderna och dela ut extremt långa fängelsestraff. Det är inte okey nånstans.
Citera
2025-12-22, 18:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Varför en sådan storm i ett vattenglas av sex med tjejer som i princip vore byxmyndiga i alla EU-länder, 14-17 åringar? Trams underblåst av avundsjuka feminister sannolikt. Det borde inte få några större politiska konsekvenser. Avdramatisera sex nu, det är 2025!

PS. Däremot är det bra om några globalister får bita i gräset.

Exakt.

Folk som gör det till en stor grej att ha sex med 17-åriga gold diggers agerar nyttiga idioter.

De gör att särintressen kan använda filmerna som utpressningsmaterial för att styra högt uppsatta politiker, affärsmän ocn kulturpersonligheter i en riktning som är negativ för samhället.
Citera
2025-12-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NobelPrizeWinner
Varför inte?
I USA är det olagligt att ha sex med tjejer yngre än 17 år.
Om man agerar kopplare för dessa flickor är det också straffbart.
Självklart hade man inte kidnappat tjejerna - de kom dit frivilligt och blev utnyttade eftersom de var "naiva".

Stämmer att man inte har kidnappat dem, naturligtvis. Men att Epsteins tidigare dom har begränsats till att köpa minderåriga prostituerade har att göra med att bevisläget är enkelt för detta brott, och för att åklagaren var villig att ge ett ovanligt generöst erbjudande. Det handlar dock inte om regelrätta sexköp utan om att ha lockat flickorna med arbetserbjudanden som inte rör sexhandel, och sedan förgripit sig på de sexuellt och tvingat kvar de i "yrket" med hjälp av manipulation och utpressning. Dessa händelser är alltså värre än att "bara" köpa sex av minderåriga.
Citera
2025-12-22, 19:09
Avstängd
Jagduvidoms avatar
När demokraterna vinner nästa val, om det blir något val, finns filerna kvar?
Troligtvis inte. BURN THEM ALL Trump har nog kastat dokument under åren som affärsman osv.

Clinton fick blow av praktikanten officiellt och är på mycket content här. Busted. Han såg förresten senil ut under valrörelsen.
MJ: Was he a pedo? Ehh case closed. "m inte MJ inte kände till någonting bla bla"
Mick J. Komigen han får typ fripass för man fattar ju att snubben har sjuka fantasier.
P Andrew. ja nu fattar jag varför han åkte ut med huvudet före. Han knullar 5 brudar åt gången på slottet. Han ser lite girig och slug ut Herr pedoprins.

Tror inte Trump är skyldig faktiskt han är smart men han visste. Alla visste såklart.
Jag tror inte ens Trump våldtagit något i ett bås men han är en falsk lik klivare.

Jag förstår faktisk inte hur man kan komma undan med alla mörkningar när det är dokument som lagligen inte får vara maskade.
Kan någon förklara hur det är möjligt förutom Presidentens personliga önskan vilket då omöjliggör USA till en demokrati utan en diktatur eller en monarki faktiskt men det skulle aldrig folket gå med på som man såg i NoKings demonstrationerna.
Om Trump kan göra så kan han skjuta upp val. Han kan göra vad han vill. Han är ju Kung av förenta staterna.
Citera
2025-12-22, 19:11
Medlem
uffepuffes avatar
Givetvis har Trump inte begärt sexbrott mot barn! Anledningen till att han förekommer så otroligt mycket i epsteinfilerna handlar mer om att han har haft en homosexuell fristad där.

Givetvis skulle det vara otroligt förödande för honom och hela hans politiska karriär om det kom fram att han var riksbög.

Att han sugit av Clinton är ju det mildaste som skett på den där ön...
Givetvis är den här informationen något som har kunnat användas av både Ryssland och israel för att styra Trumps usa.
Citera
2025-12-22, 19:20
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
När demokraterna vinner nästa val, om det blir något val, finns filerna kvar?
Troligtvis inte. BURN THEM ALL Trump har nog kastat dokument under åren som affärsman osv.

Clinton fick blow av praktikanten officiellt och är på mycket content här. Busted. Han såg förresten senil ut under valrörelsen.
MJ: Was he a pedo? Ehh case closed. "m inte MJ inte kände till någonting bla bla"
Mick J. Komigen han får typ fripass för man fattar ju att snubben har sjuka fantasier.
P Andrew. ja nu fattar jag varför han åkte ut med huvudet före. Han knullar 5 brudar åt gången på slottet. Han ser lite girig och slug ut Herr pedoprins.

Tror inte Trump är skyldig faktiskt han är smart men han visste. Alla visste såklart.
Jag tror inte ens Trump våldtagit något i ett bås men han är en falsk lik klivare.

Jag förstår faktisk inte hur man kan komma undan med alla mörkningar när det är dokument som lagligen inte får vara maskade.
Kan någon förklara hur det är möjligt förutom Presidentens personliga önskan vilket då omöjliggör USA till en demokrati utan en diktatur eller en monarki faktiskt men det skulle aldrig folket gå med på som man såg i NoKings demonstrationerna.
Om Trump kan göra så kan han skjuta upp val. Han kan göra vad han vill. Han är ju Kung av förenta staterna.
Rätt bra analys, men just maskningen kommer från kvinnor som inte vill vara med och ses som offer, även om alla inte var det. Det var i lagförslaget som både demokrater och republikaner röstade igenom. Trump signerade det bara. Han låg inte bakom förslaget och gillade inte det, just för tidpunkten enligt honom själv. Sant eller inte?

Men det gör att inget kommer att komma ut ur det här Om inte några av de maskade kvinnorna kommer ut och framför anklagelser mot olika personer.
Citera
2025-12-22, 19:23
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Rätt bra analys, men just maskningen kommer från kvinnor som inte vill vara med och ses som offer, även om alla inte var det. Det var i lagförslaget som både demokrater och republikaner röstade igenom. Trump signerade det bara. Han låg inte bakom förslaget och gillade inte det, just för tidpunkten enligt honom själv. Sant eller inte?

Men det gör att inget kommer att komma ut ur det här Om inte några av de maskade kvinnorna kommer ut och framför anklagelser mot olika personer.
Med maskningen menar jag hel maskning. Inga bilder visar kvinnornas ansikten. Eller har jag fel?
Citera
2025-12-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Ja, en majoritet har fått det bättre. Statistik och fakta. Politiska undersökningar svänger upp och ned och betyder ingenting.

Det går inte att resonera med den här personen, så därför visar jag några olika opinionsundersökningar om vad amerikanerna tycker om Trumps ekonomiska politik.

Citat:
But a Quinnipiac University poll published on Wednesday found that almost 6 in 10 registered voters disapprove of how Trump has handled the economy, while 65% say the state of the American economy is "not so good" or "poor."

Quinnipiac University's poll also found that 57% of registered voters think Trump is more responsible for the economy's state right now, and 34% of voters think former President Joe Biden is.

Last week, Reuters and Ipsos published a poll that found that only 31% of Americans approve of how Trump has handled the cost of living -- up from 26% in their late November polling.

https://abcnews.go.com/Politics/polls-show-low-approval-trump-economy-taking-economic/story?id=128428263

Citat:
Americans are more dissatisfied with Trump’s handling of the economy than ever, poll shows

https://www.pbs.org/newshour/politics/americans-are-more-dissatisfied-with-trumps-handling-of-the-economy-than-ever-poll-shows

Citat:
Trump's Approval Rating Drops to 36%, New Second-Term Low

https://news.gallup.com/poll/699221/trump-approval-rating-drops-new-second-term-low.aspx

Citat:
Less than a fifth of Americans say Trump has benefited their wallets: Poll

https://thehill.com/homenews/administration/5659177-trump-policies-financial-impact/

Citat:
Mr Trump was re-elected on a wave of economic pessimism, telling voters that “incomes will skyrocket, inflation will vanish completely, jobs will come roaring back and the middle class will prosper like never, ever before” during his second term. So far they have been disappointed.

https://www.economist.com/interactive/trump-approval-tracker

Citat:
Dec. 18: Trump has a 41% approval rating and 50% disapproval rating in an Emerson College poll of 1,000 voters taken Dec. 14-15 (margin of error 3).

The numbers are nearly the same as they were in November, when Trump also had a 41% approval rating and a 49% disapproval rating, but are a sharp turn from his 49% approval/41% disapproval rating in the group’s January poll taken at the start of his term.

Dec. 17: Trump’s overall job performance had a 38% approval rating in the latest NPR/PBS/Marist poll of 1,440 adults conducted Dec. 8-11 (margin of error 3.2), while 54% disapprove.

His 36% approval rating on his handling of the economy is at its lowest point for both his first and second terms.

https://www.forbes.com/sites/saradorn/2025/12/18/trumps-approval-rating-in-latest-survey-down-8-points-since-start-of-his-term/

Jag fick fram de här siffrorna genom att fråga Google om det fanns några opinionsundersökningar som visade att mer än hälften av amerikanerna var nöjda med Trumps politik, särskilt hans ekonomiska politik.

Jag fick inte fram några opinionsundersökningar alls som visade att mer än hälften av amerikanerna var nöjda med Trump. Alla opinionsundersökningar jag hittade visade att antingen hälften eller mer än hälften av amerikanerna var missnöjda med Trump, och färre än hälften var nöjda med honom.

Men Seasons15 här på Flashback fortsätter att hävda att de flesta amerikaner har fått det bättre nu år 2025 under Trump än de hade det under Biden. Då vill jag fråga er andra här på Flashback, tycker ni det verkar sannolikt att de flesta amerikaner har fått det bättre ekonomiskt under 2025, fastän mindre än hälften av amerikanerna är nöjda med Trumps ekonomiska politik? Enligt alla tillgängliga opinionsundersökningar?
Citera
2025-12-22, 19:25
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det var i lagförslaget som både demokrater och republikaner röstade igenom. Trump signerade det bara. Han låg inte bakom förslaget och gillade inte det, just för tidpunkten enligt honom själv. Sant eller inte?

Han hade gärna sett det grävas ner hysch hysch.

Men han använde det själv mycket för att komma till makten och skapade ett narrativ. Wtf liksom?
Citera
2025-12-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Med maskningen menar jag hel maskning. Inga bilder visar kvinnornas ansikten. Eller har jag fel?

Om det bara hade varit kvinnornas ansikten som var maskade och alla män hade varit synliga, så hade det ju inte varit något problem. Det är ju maskningen av männen, alltså de misstänkta förövarna, som är problematisk. Eller hur?
Citera
2025-12-22, 19:27
Avslutad
Även de svarta fälten och hela sidor som bara är svarta samt filerna som Trump administration raderat innehåller ingenting som kommer få vare sig Trump eller någon annan som någonsin synts till med Epstein att kallsvettas. Den riktigt graverande och systemhotande skiten förstördes och raderades permanent från alla arkiv och dokument utav fedsen för åratal sedan när hela Epsteins operation avvecklades i och med "självmordet" (antingen mördades Epstein eller så drog Epstein själv en Kenneth Lay sas).

Så Barbro Ehnbom och våra prinsessor kan nog också vara lugna trots allt.

Det här är dokument från en utredning som till slut fastslog att det bara var Epstein och Maxwell som gjort något kriminellt. Ja det i sig är absurt i sig. Men det är vad de kom fram till. För allt det här är bara en utredning makteliten gjorde på sig själv.

Epstein har liksom blivit en sorts "wild goose chase" och partipolitisk pingis match vid det här laget. Trots att de var bussiga nog att avslöja hur pass falsk alla politiska "meningsskiljaktigheter" i USA egentligen är när de släppte bilder från utredningen som bland annat visar när Noam Chomsky och Steve Bannon stod och garvade tillsammans hemma hos Epstein.
Senast redigerad av UschKlistersson 2025-12-22 kl. 20:05.
Citera
2025-12-22, 19:30
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Om det bara hade varit kvinnornas ansikten som var maskade och alla män hade varit synliga, så hade det ju inte varit något problem. Det är ju maskningen av männen, alltså de misstänkta förövarna, som är problematisk. Eller hur?
Ja 100& fucking procent såklart.
Dom helsvarta bilderna är inga jävla skolfoto porträtt!
Så, att förstå av att se andra bilder är det liknande men med personer som inte ska synas nu enligt Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in