Citat:
Hur länge höll din 2ml?
Tycker min från Swizzle (Cotton Candy) höll mitt för kort tid.
Hur lång tid är egentligen "ett bloss"? Anledningen till att jag frågar är att 2 ml skulle hålla till 1000 bloss.
Jag tog uppskattningsvis en tiondel så många bloss, alltså ca 100. Sen va den slut.
Är det förnatt jag tar långa bloss (ca 4 sekunder) eller för att jag gör något annat "fel"?
Hade vapen i ett fodral och torrt. Laddade den iofs inte. Är det något man ska göra?
Har laddat nu efteråt när den är slut men då kommer ändå inget.
Eller så kanske jag bara fick ett måndagsexemplar. Vapen är ju blank och har inget namn på sig; enbart förpackningen runt vapen har namn och annat där man kan avläsa om det verkligen är den produkten man beställde som man fick.
Jag tyckte min vape höll lika länge som när jag köpe en vape på 0.5 ml som skulle h0lla för 200 bloss.
Jaja, bara några funderingar.
Tycker min från Swizzle (Cotton Candy) höll mitt för kort tid.
Hur lång tid är egentligen "ett bloss"? Anledningen till att jag frågar är att 2 ml skulle hålla till 1000 bloss.
Jag tog uppskattningsvis en tiondel så många bloss, alltså ca 100. Sen va den slut.
Är det förnatt jag tar långa bloss (ca 4 sekunder) eller för att jag gör något annat "fel"?
Hade vapen i ett fodral och torrt. Laddade den iofs inte. Är det något man ska göra?
Har laddat nu efteråt när den är slut men då kommer ändå inget.
Eller så kanske jag bara fick ett måndagsexemplar. Vapen är ju blank och har inget namn på sig; enbart förpackningen runt vapen har namn och annat där man kan avläsa om det verkligen är den produkten man beställde som man fick.
Jag tyckte min vape höll lika länge som när jag köpe en vape på 0.5 ml som skulle h0lla för 200 bloss.
Jaja, bara några funderingar.
Ja, givetvis måste du ladda den. Batteriet håller inte i närheten lika länge som vätskan.
Citat:
1: Du har en extra kromosom. Verkligheten är inte svart och vit. När jag testade både thca och thcnm engångsvape från Ufo*** och HiM*** så var jag klart positiv på en THC 20 ng sticka. Efter en vecka helt utan rökande var jag negativ. Sedan använde jag endast Ufo*** engångsvape i ca en vecka och var fortfarande negativ. Och det finns andra som påstår samma sak. Hur eller varför vet jag inte.