Citat:
Det är visst så att du vänder på det. Bo-Göran preciserade att han menade bevis och Joakim insisterade på att han hade bevis. Bevis och stöd är inte synonymer, för övrigt har Jocke inte stöd heller. Och det är inte Bo-Göran som märker ord, det var det Jocke som ägnade sig åt och han lade en kvart på att hjärntvätta alla följare att Bo-Göran frågat om han har stöd och ni tror på det.
Du verkar inte riktigt klok, du likställer bevis och "stöd" (som inte är stöd) och att få berätta om ett trauma för ett samtalsstöd, vänner och familj med att berätta om otaliga händelser som aldrig ägt rum inför miljonpublik för att man hatar att ens mamma älskar flera barn, låta det tvätta rent sitt varumärke och profitera på lögnerna i fem olika produktioner och dussintals tv-intervjuer.
Du verkar inte riktigt klok, du likställer bevis och "stöd" (som inte är stöd) och att få berätta om ett trauma för ett samtalsstöd, vänner och familj med att berätta om otaliga händelser som aldrig ägt rum inför miljonpublik för att man hatar att ens mamma älskar flera barn, låta det tvätta rent sitt varumärke och profitera på lögnerna i fem olika produktioner och dussintals tv-intervjuer.
Fast du ljög ju om att var dömd i rättegång för mordbrand, sedan kallar du andra för lögnare. Är inte det ett hyckleri i form av att kasta sten i glashus?
Joakim kanske misstolkade bevis som stöd, men bevis för vanvård finns det ju i alla fall i form av hela hans beteendemönster. Ett barn som fått en bra uppfostran agerar på ett annat sätt oavsett Asperger-diagnos eller ej.
Du kan ju inte säga att du vet att han aldrig blivit misshandlad eller vanvårdad eftersom du inte var där.
Det är väl ändå du som behöver kämpa. Jag behöver inte skriva ett enda inlägg till, men Joakim kommer ändå bli än mer framgångsrik. Han behöver inte mitt stöd överhuvudtaget, jag är dessutom bara neutral.
Du kan skriva en miljon inlägg om att Joakim är hemsk, men ändå kommer han ha en massa människor som älskar honom, ger honom stöd och vill fortsätta se hans produktioner.
Det är en fight du inte har en chans att vinna. Han blir bara större och större. Detta är inte en åsikt utan bara ett neutralt faktum.