Citat:
Ursprungligen postat av
Fraggelrock
Jag är inte heller religiös. Vad är det för något? Jag har fått liv bara. Evigt liv. Jag är uppstånden.
Vadå religion.? Jesus!
Logiskt hade varit att blåsa skallen av sig. Därför jag ville röka. För att stå ut. Kablow! Nej jag är inte logisk. Där börjar livet. När man är redo att bli en dåre. Nykter och vaken.
Jag gör mitt bästa här. Varför ska du klaga.
Vi skriver om en gammal tråd. Jag kallar gärna ingen knarkare. It is what it is.
Antingen är man död eller har dött och blivit född igen. Det har jag upplevt.
Jag var död i knarket. Lögnerna. Lögnens fader.
Det låter som att du fått ett andligt uppvaknande på syra lol. Jag klagar inte, jag skrev ju att det är toppen om det får dig att fungera i vardagen.
För tvåhundratusen år sedan utvecklades homo sapiens plötsligt intelligensen i onaturöigt tempo. Någonting hände. Detta var i samtid som psilocybin bildades i naturen. Rent logiskt måste dom tuggat på rötter, eller svampar som fick deras hjärnor att utvecklas. Spotta inte på samtliga droger.
Albert hofmann, framröstad som värdens största genie, borde ju vetat om det var farligt. Tror du kärringarna i riksdagen är smartare? Cannabis är absolut inte för alla och definitivt inte LSD men många kan hantera det. Men de flesta kan det. såvida man inte självmedicinerar såklart men då bör man uppsöka en vårdcentral.