2025-12-21, 19:14
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Vad är låg utbildning enligt dig? Master i genusvetenskap eller att enbart tagit studenten som gymnasieingenjör? Få, i stort sett ingen av butikscheferna vid Biltema har eftergymnasial utbildning. Inte heller de som äger en ICA-butik, grupper som attraheras av SD. Andra grupper är poliser, militärer, företagare, hantverkare och andra jävligt onödiga och parasiterande yrken.
Saknad av eftergymnasial utbildning skulle jag nog säga. Men SD:are har i genomsnitt lägst utbildning, det är bara fakta.
Citera
2025-12-21, 19:16
Medlem
Mailmanss avatar
Kvinnor borde aldrig fått rösträtt, fan helt sjukt. Dom röstar för sin egen undergång och sen har mage att klaga på samhället..
Citera
2025-12-21, 19:17
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Var inte så PK och lättkränkt. Jag håller mig bara till statistisk fakta.

Så hur ska ni ha det, är SD:are främst arbetare eller chefer med 60k i lön?
Du menar att det är viktigt?
Citera
2025-12-21, 19:18
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Sossarnas väljare har i genomsnitt högre utbildning än SD:s. SCB brukar vara en bra källa.

Högre utbildning är inte en garanti att man är smart. Beror lite på vad man pluggar till.
Citera
2025-12-21, 19:18
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Du menar att det är viktigt?
Med fakta? Generellt ja. Är det viktigt att förneka fakta?
Citera
2025-12-21, 19:28
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Män är roten till all jävla ondska.

Nazism är inte en politisk åsikt. Det är ett folkmord, brott mot mänskligheten och en rent blodtörstig och ondskefull ideologi.

Svenska män har nu återigen visat att dom förtjänar all skit som drabbar dom.
Citera
2025-12-21, 19:29
Medlem
Muskback-forums avatar
Citat:
Var inte så PK och lättkränkt. Jag håller mig bara till statistisk fakta.

Så hur ska ni ha det, är SD:are främst arbetare eller chefer med 60k i lön?
dessa sk chefter med hög lön, har de startat eget företag eller jobbar de på någon av alla 100 tals myndigheter som är finansierade av skatter från arbetaren?

röstar man SD så är det ett tecken på intelligens. man ser samhällets förfall och vilka parasiter som skor sig på det.

röstar man inte på SD så är man antagligen en knarkare, svartskalle, eller parasit. och jobbar inte för Svenska folkets intresse.
så enkelt är det.

att man har flummat sig igenom någon "högre utbildning" säger inte ett skit, utan bara att man har studielån. vi har sk professorer från lunds universitet som gör genusanalyser på jultomten tex. eller beställningsjobb med statistik från flashback.

matematik är den enda ämnet som är värt att ha högre utbildning i och att vara matematiskt lagd är medfött.
man är inte matematiskt lagd om man röstar politiskt korrekt, då är det känslor som styr.
Citera
2025-12-21, 19:34
Medlem
SD är ett parti för den lägre samhällsklassen. De är ett missnöjesparti och ett enfrågeparti. Något som är lätt att ta till sig för de som inte orkar bearbeta många frågor. Personer som agerar känslomässigt och projicerar sina tillkortakommanden på externa hot.

Vi ser en fortsatt negativ utveckling i den svenska skolan där tjejerna går ut med bättre betyg än pojkarna, vilka ofta anses bråkiga och tar plats. På de högre lärosätena dominerar kvinnorna helt. Framtiden ser ljus ut för SD, men för Sverige och de svenska männen ser det desto sämre ut.
Citera
2025-12-21, 19:35
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Med fakta? Generellt ja. Är det viktigt att förneka fakta?
Nu var jag inte tillräckligt tydlig. Är det viktigt om de som röstar på SD är arbetare eller chefer?
Citera
2025-12-21, 19:36
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Nu var jag inte tillräckligt tydlig. Är det viktigt om de som röstar på SD är arbetare eller chefer?
Fråga den som citerade mig med att beskriva SD-väljaren som chef.
Citera
2025-12-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Håller med dig helt och hållet. Jag röstade på dom i de två senaste valen när "Öppna ditt hjärta" politiker från höger till vänster ville släppa in allt slask från hela världen, men är jävligt skeptisk till ett parti som vill kallas det mest Israelvänliga partiet. Politiker som kör upp tungan i röven på Netanyahu kan dra åt helvete.
De tävlar väl iofs med KD om att vara mesta och högröstade folkmords-kramare. Men de dubbla måttstockarna och uppvisade totala oförmåga att föra ett logiskt konsekvent resonemang, från SD är skrämmande.
Citera
2025-12-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
SD är ett parti för den lägre samhällsklassen. De är ett missnöjesparti och ett enfrågeparti. Något som är lätt att ta till sig för de som inte orkar bearbeta många frågor. Personer som agerar känslomässigt och projicerar sina tillkortakommanden på externa hot.

Vi ser en fortsatt negativ utveckling i den svenska skolan där tjejerna går ut med bättre betyg än pojkarna, vilka ofta anses bråkiga och tar plats. På de högre lärosätena dominerar kvinnorna helt. Framtiden ser ljus ut för SD, men för Sverige och de svenska männen ser det desto sämre ut.
Ok men det var ju inte sant. I sådant fall är socialdemokraterna också den lägre klassen och de är desto fler. Detta är ju också ett enfrågeparti där allt heter höja skatten och skapa några låtsas jobb till i konstgjorda myndigheter som saknar syften.

Vilka är det i slutändan som går de "tekniska" linjerna? Är det kvinnor eller män? Ja, det är män och vilka är det som i realiteten når chefsposterna i verkligheten, jo det är män. Frågor på det? Vilka tjänar bäst i Sverige? Jo det är män.
Kvinnor är istället överrepresenterade bland dem som är långtidssjukskrivna jämfört med män. Kvinnor konsumerar 20% mer sjukvård än män, trots att det är männen som har de tyngre jobben. Det är också fler kvinnor i sluten vård... osv... ja listan kan göras lång över män som inte gick kulturvetarprogramet eller socionomlinjen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in