Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Din sambo vill se dig bli knullad av en annan man. Han är vrickad och förmodligen bisexuell.

Ja de verkar som alla är övertygade om att han är bi.
Citera
2025-12-21, 15:09
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91

Det måste du hoppas på. Om han inte tänder på män är det verkligen ett sjukt förslag.
Citera
2025-12-21, 15:11
Medlem
Citat:
Det måste du hoppas på. Om han inte tänder på män är det verkligen ett sjukt förslag.

Men ändå så vetkar de vanligt att män gillar trekanter med andra killar om man tittar runt lite i trådar här?
Citera
2025-12-21, 15:14
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Men ändå så vetkar de vanligt att män gillar trekanter med andra killar om man tittar runt lite i trådar här?

Det gäller män som skriver i trådar på Flashbacks sexforum. Ingen normal man vill se sin partner ha sex med en annan man.
Citera
2025-12-21, 15:19
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Haha typiskt män att tro att en ”rejäl dase” kan göra så man skakar…

Jag som i alla år trott att det var min fb-dase som fått damernas ben att skaka och inte min skicklighet (kuken sköter liksom det mesta av sig självt, när man halar ut 22cm grovt så behöver man inte vara någon akrobatisk stjärna).

Jag tror att alla kvinnor och även du behöver uppleva känslan av att bli helt utfylld.
Åtminstone verkar din kille känna att du behöver det och att han inte kan ge dig det. Det är ett faktum att många ”män” tänder på detta, kallas CUCKOLD.
Du behöver titta efter en Bull, dvs tjuren som ska knulla dig. Tror inte du kommer ångra dig !! Värt o testa iaf. Uteslutningsmetoden om du hört om den.
(Med risk att du tappar intresset för din nuvarande, eller inte känner lika mycket när han ska in o vispa runt)
Citera
2025-12-21, 15:19
Avstängd
Snusfris avatar
Hennes kille kanske är MENA. Dom gillar att knulla i grupp. Men då skulle han inte frågat utan bara kört.
Citera
2025-12-21, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Jag som i alla år trott att det var min fb-dase som fått damernas ben att skaka och inte min skicklighet (kuken sköter liksom det mesta av sig självt, när man halar ut 22cm grovt så behöver man inte vara någon akrobatisk stjärna).

Jag tror att alla kvinnor och även du behöver uppleva känslan av att bli helt utfylld.
Åtminstone verkar din kille känna att du behöver det och att han inte kan ge dig det. Det är ett faktum att många ”män” tänder på detta, kallas CUCKOLD.
Du behöver titta efter en Bull, dvs tjuren som ska knulla dig. Tror inte du kommer ångra dig !! Värt o testa iaf. Uteslutningsmetoden om du hört om den.
(Med risk att du tappar intresset för din nuvarande, eller inte känner lika mycket när han ska in o vispa runt)

Jag har aldrig sagt att jag inte varit med stora killar eller att min sambo har liten.
Citera
2025-12-21, 15:26
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Å det stör tydligen dig, det säger allt. TS klart du ska göra det, dubbel knulla på, du är lyckligt lottad.
Citera
2025-12-21, 15:34
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Jag har aldrig sagt att jag inte varit med stora killar eller att min sambo har liten.

Varför vill han ha en trekant då?

Är det att han tänder på att se någon annan knulla dig (cuck) eller vad handlar det om? Trodde att han kände sig otillräcklig. Kan han ju känna sig även om inte du tycker att han är det.

Det här är en riktig vattendelare mellan män. Jag personligen skulle aldrig kunna dela min kvinna med någon annan och om jag hade haft dom tankarna hade jag inte sett henne som något vackert, ömtåligt och fint om du förstår mig, utan snarare ett köttstycke som kan passas runt.
Citera
2025-12-21, 15:36
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.
Det är aldrig en bra ide att göra sådana saker om inte båda är helt med på noterna. Så nej.
Citera
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Det gäller män som skriver i trådar på Flashbacks sexforum. Ingen normal man vill se sin partner ha sex med en annan man.

Jo, det måste ju ändå ses som en skillnad att ha en trekant med två män om ingen av dem har en kärleksrelation till kvinnan. Även detta passar nog inte direkt alla, men om alla inblandade bara ses för sex så kanske det fungerar.

Att däremot aktivt söka efter snygga män på Internet som man vill ska ha sex med sin egen sambo är dock absolut inte normalt eller friskt. Och TS, jag vill inte vara för hård, men jag har mycket svårt att tänka mig att en man som älskar sin kvinna vill att hon skall ha sex med andra män.
Citera
Medlem
Fantens avatar
Vill du inte, så vill du inte, det är väl inte mer med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in