2025-12-21, 17:10
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Han är varken dömd, impeached eller fängslad, sitter helt tryggt, men är tydligen den största skurken hahaha. Jävla jöns.
Trump är en dömd kriminell.
34 punkter ang porrskådisen och bokföring.

Han är även dömd till stort skadestånd för sexuella övergrepp i civilmål.
Citera
2025-12-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, jag läste i förbifarten att det var nåt med den bilden och såg den redan omaskade.

Blir nog mycket snurr om det här.
Läste att det satt ett stort juridiskt team redo inför släppet, för att typ granska.. de som granskar.
Det är väl hur nya lagen följs och hittills har de ju brustit redan vid släppet.

Ang Kellen så är hon född maj 1979.
2002 sägs Kellen ha börjat för Epstein.
Då var hon 22 el 23 år.
Resan till Brunei var maj 2002.
I januari 2002 var hon till sthlm.

Nu behöver hon bara vara servitris från NY så stämmer även Grattishälsningen.
Av med masken, av med masken!

"Epstein's former Palm Beach housekeeper, Juan Alessi, said that at the end of his time working there, Kellen began working for Epstein - he left in 2002.
He said that Kellen 'immediately took over the telephone, answering the phone, and I guess - I think she did the scheduling of the massages'.
https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-14455661/amp/jeffrey-epstein-lieutenant-sarah-kellen-spotlight-unearthed-evidence.html

Intressant. Så S*rah K*nsington nu... Märkligt att hon kunde få immunitet.
Jag antar att DOJ då maskat hennes ansikte för att hon 2020 själv påstod att hon blev utsatt för övergrep av Epstein. Eller troligen kände de inte igen hennes ansikte.
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2025-12-21 kl. 17:21.
Citera
2025-12-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Hur är det bevisat? De har fortfarande inte släppt alla dokument och de som släppts är censurerade. Det handlar inte om maskering av ansikten eller namn utan i många fall helt svart markerade.
Nu är det 15 dokument som försvunnit varav ett var ett foto på Trump.

Det är inte jag som är skenhelig, jag förstår inte hur du kan se dig själv i spegeln.

Det är inte så det fungerar. Man bevisar inte att någon inte är skyldig. Man bevisar att någon är skyldig.

Utredningen får väl avgöra, men faktum kvarstår. Trum är inte med i utredningen annat än nämnd i förbifarten och på en bild som redan är känd och inte har något med sexön att göra.

Clinton är prominent i filerna.
Citera
2025-12-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ok du klarade alltså inte att ”do the math”

Jag kan göra det åt dig:

500/100 000 x 100 =0,5.

Vi kan runda upp til 1 % om du vill.

Hahaha jävla korkade jöns.

Som är 100% censurerade, dvs utan ett enda läsbart ord medens många andra dokument innehåller stora censurerade delar och x antal ord som går att läsa.

Alla kan gå in och kolla dokumenten själva. Du hävdar med en idiot envishet att endast 500 av dokumenten innehåller någon form av censur. Jag har länkat till artiklar som bekräftar att det inte stämmer.

Det finns noll mening I att fortsätta gå i cirklar.
Citera
2025-12-21, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
De var bästa vänner under lång tid.

Att det är obehagliga uppgifter om din avgud för din del betyder inte att det är fritt fram att ljuga.

En väldokumenterad vänskap.

Bästavänner haha

Han badade iaf inte bubbelpool med honom.

Sanningen svider…
Citera
2025-12-21, 17:26
Medlem
Citat:
Det är inte så det fungerar. Man bevisar inte att någon inte är skyldig. Man bevisar att någon är skyldig.

Utredningen får väl avgöra, men faktum kvarstår. Trum är inte med i utredningen annat än nämnd i förbifarten och på en bild som redan är känd och inte har något med sexön att göra.

Clinton är prominent i filerna.

Hur kan du veta det när de är maskerade samt alla inte är offentliga?
Är det omöjligt för dig att tro att Trump skulle kunna ljuga?
Varför kämpade han så hårt för att hålla dokumenten dolda om de inte pekade på honom? Tror du han ville skydda Clinton?
Citera
2025-12-21, 17:26
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Intressant. Så S*rah K*nsington nu... Märkligt att hon kunde få immunitet.
Jag antar att DOJ då maskat hennes ansikte för att hon 2020 själv påstod att hon blev utsatt för övergrep av Epstein. Eller visste de inte vem hon var.
Efter Ghislaine så är hon nog den värsta.
Att Ghislaine inte bakades in NDA var väl en miss i ett framtida perspektiv. Hon skulle väl se helt oskyldig ut men sen kom det ikapp henne.

Problemet ligger väl i Acostas deal, att idioten gick med på Epsteins advokaters krav.
Men ingen vill väl ta i den offerststus som hennes advokater anordnade.
Nånstans är de inte offer längre så det är löjligt.

Edit. Det är nog Sarah enligt grattiskortet.
Jag läste fel om kom fr NY men hon var skild då hon började hos E och åldern stämmer.
Hon är helt vrickad av beundran för Epstein.
(pila bilder överst)
https://www.reddit.com/r/Epstein/comments/1ncbs9o/comment/ndcgrcy/?force-legacy-sct=1
Senast redigerad av develi 2025-12-21 kl. 18:23.
Citera
2025-12-21, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Som är 100% censurerade, dvs utan ett enda läsbart ord medens många andra dokument innehåller stora censurerade delar och x antal ord som går att läsa.

Alla kan gå in och kolla dokumenten själva. Du hävdar med en idiot envishet att endast 500 av dokumenten innehåller någon form av censur. Jag har länkat till artiklar som bekräftar att det inte stämmer.

Det finns noll mening I att fortsätta gå i cirklar.

Vad försöker du säga? att om en hel sida är censurerad så är 100% av sidan cencurerad haha.

Går du i andra klass?
Citera
2025-12-21, 17:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Bästavänner haha

Han badade iaf inte bubbelpool med honom.

Sanningen svider…
Ja. Bästa vänner hur mycket du än beter dig som ett psyko i tråden.

Det är nog bland det som är klarast i röran varken du vill eller inte.
Citera
2025-12-21, 17:30
Medlem
Citat:
Här har vi en konspirationsteoretiker av värsta sorten. Värre än plattjordarna och Bigfoot.

Han är varken dömd, impeached eller fängslad, sitter helt tryggt, men är tydligen den största skurken hahaha. Jävla jöns.

Snacka om hjärntvättad.

Förresten, nya siffror visar fantastik ekonomisk utveckling och låg inflation i USA.

Sanningen svider hahaha

Ord är billiga. Du spottar ur sig ord till försvar för Trump utan att ha någonting att backa upp dina ord med.

Jag frågade Google hur den amerikanska ekonomin mår, och så här svarade AI:

Citat:
The U.S. economy shows mixed signals in late 2025: it's expanding with strong AI-driven business investment and low overall unemployment, but facing challenges like persistent inflation above target, rising consumer debt/delinquencies, and a cooling labor market (fewer job openings). While GDP growth is steady, some economists see a "K-shaped" recovery where the affluent thrive while lower/middle incomes struggle, making the overall picture complex, with positive headline numbers masking deeper concerns for many Americans.

Men du har väl mest lyssnat på Trump själv, när han skröt om att USA:s ekonomi var bättre än någonsin, och den var A+++++?

Citat:
President Donald Trump on Tuesday credited himself with overcoming the economic "disaster" left by his predecessor and gave his economy an “A+++++” rating, but the experiences of most Americans paint a far gloomier picture of financial conditions in 2025.

https://www.newsweek.com/trump-a-plus-review-economy-clashes-with-americans-perceptions-11186280
Citera
2025-12-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Hur kan du veta det när de är maskerade samt alla inte är offentliga?
Är det omöjligt för dig att tro att Trump skulle kunna ljuga?
Varför kämpade han så hårt för att hålla dokumenten dolda om de inte pekade på honom? Tror du han ville skydda Clinton?

Nej alla politiker ljuger hela tiden. Trump kanske mindre än andra, eller han talar snarare sanning mer än andra.

Men att han skulle gå till val med att släppa filerna om han är med i dem ser jag som helt orimligt. Varför skulle han göra det?
Citera
2025-12-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Ord är billiga. Du spottar ur sig ord till försvar för Trump utan att ha någonting att backa upp dina ord med.

Jag frågade Google hur den amerikanska ekonomin mår, och så här svarade AI:

Men du har väl mest lyssnat på Trump själv, när han skröt om att USA:s ekonomi var bättre än någonsin, och den var A+++++?

https://www.newsweek.com/trump-a-plus-review-economy-clashes-with-americans-perceptions-11186280

Ja eller så kan du förlita did till officiell statistik snarare än aktivistiska insändare:

https://fred.stlouisfed.org/series/CPIAUCSL

https://www.bls.gov/news.release/cpi.nr0.htm

Varsågod, bara att välja. Säg till om du ska ha hjälp att tolka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in