2025-12-21, 13:35
Medlem
zergrushs avatar
Föga förvånande så jobbar vatniks hårt i denna tråd (och på Flдshbдck överhuvudtaget, se föregående post lol) för att försöka skydda sin allra mest värdefulla investering...
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mahwlfgxdc2p
The DoJ appears to have redacted Donald Trump’s name from the allegations made in this exhibit in the Epstein files.
Trump’s name was in the original release.
https://cdn.bsky.app/img/feed_fullsize/plain/didlc:xjc7mkotpenvhh6ffewkdpyn/bafkreid5kz2lpbu7tokerti47kddqfl3wjhzm3cxfcv3lg6d6 uxas4vpnq@jpeg
Now, it’s blacked out. See for yourself.
https://cdn.bsky.app/img/feed_fullsize/plain/didlc:xjc7mkotpenvhh6ffewkdpyn/bafkreig3zwbm47kturhh5dv763myaa5brzepzhquzhh5swpzq 6a4uvsdgm@jpeg
Citera
2025-12-21, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Intala dig själv det.

Intet jag behöver intala mig. Det är fakta. Det är bara att googla, fråga AI eller gå in på amerikanska regeringens egna sidor.

Allt är offentligt.
Citera
2025-12-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Det är inte möjligt att "slarva lite" när det går att hitta "Trump" bara genom att söka på ordet. Jag tänker inte spekulera i om Trumps namn förekommer noll eller tusen gånger under de stycken som är censurerade, men det handlar inte om att man haft order om att censurera varenda förekomst av Trump och råkat missa några.

Självklart har man haft order om att censurera allt som har med Trump att göra från Epstein-filerna.

Såg en Youtube-video om Epsteinfilerna igår. En journalist visade ett 100-sidigt dokument ur Epsteinfilerna som var helt svart! Allt var censurerat!

Lägg ihop det faktum att otroligt mycket av dokumenten som faktiskt är släppta är totalcensurerade med det faktum att Trump inte förekommer alls i de dokument där namn och bilder syns. Vilken slutsats ska vi dra av detta?

Att Trump är oskyldig som ett lamm, säger Trump-galningarna som har så dåligt omdöme att de egentligen inte borde få rösta i allmänna val.

Vi andra förstår att 1 + 1 = 2.
Citera
2025-12-21, 13:39
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men vad fan yrar du om med ditt Lionel Richie och inbillar dig vara skitintressant?

Foto med Trump omgiven av brudar i bikini.
Som låg i en skrivbordslåda.
Bilden tagits bort.
Frågan är då varför de censurerar.

Gå och konspirera i nån annan mer lämplig tråd eller med nån annan.
Jag skiter nämligen blankt i dina hemkokta, totalt ointressanta analyser.
Kanske för att den kommer från en tidningsartikel. Den har varit upp tidigare bland de bilder som vissa demokrater har fått från Epsteins familj, före det här släppet. Så den är inte ens något nytt. Demokraterna har 911 bilder därifrån och man har släppt 19 av dem. Vad döljer de?
Citera
2025-12-21, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Trump nämns bara och är inte med i utredningen. Materialet är släppt, sätt dig in.

Fråga chat gpt eller Grok om saken hur vida han är med eller ej om du inte orkar kolla upp det själv.

Så grok vet vad som syntes på bilderna som är maskerade och vad som står i de maskade texterna?

Du har säkert en bra förklaring till varför Musk med insyn bakom scenen och ägare av Grok säger att Trump är med i filerna:
https://www.aljazeera.com/news/2025/6/6/what-has-musk-accused-trump-of-in-relation-to-the-epstein-files

Poängen är att han tycks ha raderat alla spår av sin medverkan, förutom en bild som nu också är raderad.
Citera
2025-12-21, 13:42
Medlem
Citat:
Intet jag behöver intala mig. Det är fakta. Det är bara att googla, fråga AI eller gå in på amerikanska regeringens egna sidor.

Allt är offentligt.

Jo tack, jag har varit inne och kollat filerna. Svarta ränder överallt.

Vore det Kamalas regering som släppte detta hade du skitit på dig av upprördhet.
Citera
2025-12-21, 13:42
Avstängd
BraxenLaxens avatar
I maktens korridorer pippas det hejvilt och tjejerna är lycksökare och tror dom är stjärnor.
Citera
2025-12-21, 13:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Kanske för att den kommer från en tidningsartikel. Den har varit upp tidigare bland de bilder som vissa demokrater har fått från Epsteins familj, före det här släppet. Så den är inte ens något nytt. Demokraterna har 911 bilder därifrån och man har släppt 19 av dem. Vad döljer de?
Den har inte varit uppe tidigare från dems - så om du vill framstå trovärdig:

Bring it on.

Däremot har ett foto där Trump står med modeller från Hawaiian Tropic Contest släppts från dödsboet.

De står med Lei runt halsen. Inte rumänsk valuta utan blomgirlanger. Bäst att vara övertydlig så du inte gör ett sidospår och kväver tråden.
Citera
2025-12-21, 13:47
Medlem
Citat:

Allt är offentligt.

Jag tror du hänvisar roll att det är 550 sidor som är helt censurerade (finns artiklar om det) och får för dig att resten av dokumenten saknar censur.
Citera
2025-12-21, 13:51
Medlem
DOJ har inte gett någon förklaring till varför ca 16 filer, inklusive en bild (file 468) av en öppen låda med Trump-foton, plötsligt togs bort från deras webbplats den 20 december 2025.
Citera
2025-12-21, 13:53
Medlem
Citat:
Att han sa ”grab them by the pussy” i en smyinspelning privat i en bil där 15 år sedan betyder ju mycket hahaha. Alla män utan undantag har sakt liknande eller värre saker. Helt patetiskt.

Påstår du själv, vid lite härligt snack grabbar emellan, att du våldför dig på kvinnor? Skryter dina vänner om sådant?

Själv har jag aldrig gjort det, och aldrig hört det - trots att de flesta av mina vänner har en tämligen grov och ofta sexuell jargong.
Citera
2025-12-21, 13:54
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men vad fan yrar du om med ditt Lionel Richie och inbillar dig vara skitintressant?

Foto med Trump omgiven av brudar i bikini.
Som låg i en skrivbordslåda.
Bilden har tagits bort.
Frågan är då varför de censurerar.

Gå och konspirera i nån annan mer lämplig tråd eller med nån annan.
Jag skiter nämligen blankt i dina hemkokta, totalt ointressanta analyser.
Skärp dig, pukko, och lägg av att hitta på saker om mig. Jag har ställt en enkel fråga, återigen:
“Foto med Trump omgiven av brudar i bikini.” som du länkar till här, är det fotot längst ned till vänster i bild du menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in