2025-12-21, 13:16
Medlem
Så denna bild är från en fund raiser 2003 och cirkulerar nu på nätet. Man har alltså smugit in en bild som inte hör till dokumenten.

https://i.redd.it/w4ul6jfhvh8g1.jpeg

// Givetvis är det Buba, de kunde verkligen inte låta bli att smyga in en bild med Buba + MJ och ett barn

Vilka fler bilder har blivit insmugglade? Och vilka fler felaktigheter har folk hittat?

Läste även att vissa bilder på Trump som tidigare fanns med nu har blivit borttagna.
Citera
2025-12-21, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Denna var särskilt vidrig. En vuxen på knä med morgontofflor vid knäna som klär ut sig som ett barn i pyjamas.

Jag tror det är ett skämt, något man själv testat för att se ut som dvärg.

Han verkar förövrigt gilla kvinnokroppar då han har mycket konst med kvinnor som är nakna.
Citera
2025-12-21, 13:20
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Hank Williams?
Jesus och Honken?
Citera
2025-12-21, 13:26
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Sluta posera, tönt.

Du vet precis vilken jag menar. Den figur som du menar påminner mer om Lionel Richie än Trump.
Jag poserar inte för yngel.

Nej, ni skriver oklart så man nögdas till antaganden, det rimligaste antagandet här om skepnad löser ändå inte dess identitet till Trump. Jag skrev för tydlighet & entydighet, eftersom ni verkar önskese honom och att andra ska göra likadant. Men tack, fotot i ditt förra inlägg var ju inte “Samma bild, bättre kvalitet” men nu gav du klart svar (hjälpt av min formulering, minsann) och det var allt.

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är Trump, troligen 90-tal enligt utseende.

Att du skulle ha kommit med nåt heureka gentemot att bilden på Trump - med brudar i bikini - efterfrågas överallt i sociala media världen över - är inte minsta troligt.
Men nice try.

[…]
Verkligen inget heureka – och heller inte mot att någon bild efterfrågas, som du nu dessutom hittar på. Pukko, det är ju jag som här efterfrågar bilden på Trump med brudar i bikini, och undrar bara om vi verkligen talar om samma fotofigur. Du vägrar svara men invänder inte mot min *tydliga & entydiga* inringning, så “Lionel Richie” it is. Som sagt: önskeseende.
Citera
2025-12-21, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Så denna bild är från en fund raiser 2003 och cirkulerar nu på nätet. Man har alltså smugit in en bild som inte hör till dokumenten.

https://i.redd.it/w4ul6jfhvh8g1.jpeg

// Givetvis är det Buba, de kunde verkligen inte låta bli att smyga in en bild med Buba + MJ och ett barn

Vilka fler bilder har blivit insmugglade? Och vilka fler felaktigheter har folk hittat?

Läste även att vissa bilder på Trump som tidigare fanns med nu har blivit borttagna.

Ja, detta skadar trovärdigheten i hela dokumentsläppet. Inte nog med att det maskas för full, dessutom är de villiga att addera bilder som inte har med utredningen att göra. Om de är villiga att lägga till bilder för att smutskasta Clinton är de såklart också villiga att ta bort bilder som kan skada deras kung Trump.
Citera
2025-12-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Det är en bild på en bild som redan är känd och släppt men har ingenting med Trumps inblandning att göra. Det är inte ens uttalat att det är ett brottsoffer.

Självklart har raderandet av bilden med Trumps inblandning att göra. Trump har givetvis beordrat USA:s justitieminister Pam Bondi att radera alla spår av honom själv i Epstein-dokumenten.
Citera
2025-12-21, 13:28
Medlem
Citat:
Bilden är tagen av ett bildcollage och har ingenting med utredningen att göra. Den var redan känd.

Det finns inga anklagelser om pedofili eller icke-könsmogna. Det får du ta i en annan tråd.

Trump figurerar inte i de 100 000 filerna och har aldrig varit delaktig. Han beslutade själv att släppa filerna. Tror du han skulle vara så korkad att släppa en utredning som han själv skulle vara del av?

Ni måste släppa Trump och hans delaktighet. Det blir bara desperata halmstrån.

Clinton däremot är prominent i filerna och förekommer en hel del. Det är en astronomisk skillnad.
Han kämpade in i det sista för att filerna skulle förbli hemliga.
I november blev trycket för stort då stöd för att rösta igenom det i representanthuset fanns.
Ställd inför ett förödmjukande underlag svängde han. Nu är de släppta(inte allt dock) och stora mängder är maskat. Alla bilder på honom är raderade eller maskade.

https://www.aljazeera.com/news/2025/11/18/how-donald-trump-shifted-on-releasing-the-jeffrey-epstein-files

Man kan bara spekulera varför han kämpade så hårt mot sin egen MAGA rörelse. Vi kan vara säkra att det inte var för att skydda Clinton…
Citera
2025-12-21, 13:30
Medlem
Ett dussintal bilder från Epsteinfilerna har försvunnit på lördagen från det amerikanska justitieministeriets webbplats. Enligt uppgifter ska USA:s president Donald Trump ha funnits med på en av bilderna. Den borttagna bild som nu väcker mest frågor ska ha föreställt fotografier i en skrivbordslåda. På ett av fotografierna ska Trump ha synts tillsammans med Jeffrey Epsteins partner Ghislaine Maxwell.

https://www.justice.gov/epstein
Citera
2025-12-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Självklart har Trump varit medveten om att han finns i materialet. Vad tror du själv?
Om du sedan vill göra det till bevis för att han skulle ha begått sexuella övergrepp får stå för dig. Jag har aldrig påstått att han har utnyttjat någon sexuellt, det finns det inga bevis för.

Men att han förekommer i materialet är ju sant. Frågan är ju bara varför han vill mörka det om det inte finns något att vara orolig över.

Han nämns ju bara och är med på en bild som är en bild på ett collage av bilder som redan är känd.

Det är släppt och offentligt. Sätt dig in i dokumenten.

Han är inte ens del av utredningen.
Citera
2025-12-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ja ca 0.5% är maskat, vilket är väldigt lite för en så omfattande utredning med så många offer.

Intala dig själv det.
Citera
2025-12-21, 13:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
det är ju jag som här efterfrågar bilden på Trump med brudar i bikini, och undrar bara om vi verkligen talar om samma fotofigur. Du vägrar svara men invänder inte mot min *tydliga & entydiga* inringning, så “Lionel Richie” it is. Som sagt: önskeseende.
Men vad fan yrar du om med ditt Lionel Richie och inbillar dig vara skitintressant?

Foto med Trump omgiven av brudar i bikini.
Som låg i en skrivbordslåda.
Bilden har tagits bort.
Frågan är då varför de censurerar.

Gå och konspirera i nån annan mer lämplig tråd eller med nån annan.
Jag skiter nämligen blankt i dina hemkokta, totalt ointressanta analyser.
Citera
2025-12-21, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Han kämpade in i det sista för att filerna skulle förbli hemliga.
I november blev trycket för stort då stöd för att rösta igenom det i representanthuset fanns.
Ställd inför ett förödmjukande underlag svängde han. Nu är de släppta(inte allt dock) och stora mängder är maskat. Alla bilder på honom är raderade eller maskade.

https://www.aljazeera.com/news/2025/11/18/how-donald-trump-shifted-on-releasing-the-jeffrey-epstein-files

Man kan bara spekulera varför han kämpade så hårt mot sin egen MAGA rörelse. Vi kan vara säkra att det inte var för att skydda Clinton…

Trump nämns bara och är inte med i utredningen. Materialet är släppt, sätt dig in.

Fråga chat gpt eller Grok om saken hur vida han är med eller ej om du inte orkar kolla upp det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in