Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
Sluta posera, tönt.
Du vet precis vilken jag menar. Den figur som du menar påminner mer om Lionel Richie än Trump.
Jag poserar inte för yngel.
Nej, ni skriver oklart så man nögdas till antaganden, det rimligaste antagandet här om skepnad löser ändå inte dess identitet till Trump. Jag skrev för tydlighet & entydighet, eftersom ni verkar önskese honom och att andra ska göra likadant. Men tack, fotot i
ditt förra inlägg var ju inte “Samma bild, bättre kvalitet” men nu gav du klart svar (hjälpt av min formulering, minsann) och det var allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det är Trump, troligen 90-tal enligt utseende.
Att du skulle ha kommit med nåt heureka gentemot att bilden på Trump - med brudar i bikini - efterfrågas överallt i sociala media världen över - är inte minsta troligt.
Men nice try.
[…]
Verkligen inget heureka – och heller inte mot att någon bild efterfrågas, som du nu dessutom hittar på. Pukko, det är ju jag som här efterfrågar bilden på Trump med brudar i bikini, och undrar bara om vi verkligen talar om samma fotofigur. Du vägrar svara men invänder inte mot min *tydliga & entydiga* inringning, så “Lionel Richie” it is. Som sagt: önskeseende.