Citat:
Ursprungligen postat av
Trekytt
Jag började fråga Kenny om en bok runt 2018 då jag gjorde intervjun med honom till min bok "Tapers of the World". Då sa han att både en bok och en eventuell dokumentär om Kebne var på gång. Kul att boken blev färdig när Kenny fortfarande är med oss här på jorden.
Nu återstår att se om dokumentären kommer släppas i framtiden eller om projektet rinner ut i sanden? Kanske att de väntar ett tag i och med att boken ska få lite promotion nu? Så att det inte krockar?
Måste kolla med Bella om hans bok är på gång också eller hur det blev med den saken?
Då har han verkligen sett till att skriva ner så gott det går. & även komplettera med bilder m.m
Ska bli intressant när boken kommer i brevlådan. Men det har väl varit på g en dokumentär om
bandet sedan länge vil jag minnas & det vore tråkigt ifall det rinner ut i sanden.
Om det inte saknas pengar eller så. Med tanke på vad som finns i Arkivet om man ska ta SVT
så borde i alla fall en del material finnas. & även på senare tid som verkar ha kommit fram eller spelats in. Både bild & ljud denna gång......