Citat:
Befriande att se Putins, Irans och etnonationalisternas officiella stövelslickare Tucker Carlson få sig en ordentlig avhyvling.
Jag är team Shapiro 👊
Jag är team Shapiro 👊
https://x.com/sdkarlsson/status/2002026870318276638
Kritiken blev inte nådig när det visade sig att fettot och rasblandaren Karlsson stödjer den etnonationalistiske juden Ben Shaprio så Karlsson skrev:
Citat:
Blev som väntat mycket hatiska och upprörda kommentar från den tuffa tuffhögern på X i mitt flöde efter att jag igår tagit ställning för Ben Shapiro emot Tucker Carlson i den pågående fajten om den amerikanska högerns själ.
Enligt den radikala tuffhögern så är man uppenbarligen numera bara en riktigt ”based” förkämpe för Västerlandet om man samtidigt försvarar Sharialagar, islamistiska diktaturer och ställer sig på samma sida som en f.d KGB-agent, Iran, muslimska tjetjenska krigsherrar och det kommunistiska Nordkorea när de militärt angriper ett europeiskt kristet land.
Nästa rimliga steg i tuffhögerns ideologiska evolution torde väl bli att alla som inte bär turban och firar Kim Jon Un:s födelsedag är sionistiska globalister och ”cuckservatives”😉😄🙃
Enligt den radikala tuffhögern så är man uppenbarligen numera bara en riktigt ”based” förkämpe för Västerlandet om man samtidigt försvarar Sharialagar, islamistiska diktaturer och ställer sig på samma sida som en f.d KGB-agent, Iran, muslimska tjetjenska krigsherrar och det kommunistiska Nordkorea när de militärt angriper ett europeiskt kristet land.
Nästa rimliga steg i tuffhögerns ideologiska evolution torde väl bli att alla som inte bär turban och firar Kim Jon Un:s födelsedag är sionistiska globalister och ”cuckservatives”😉😄🙃
https://x.com/sdkarlsson/status/2002378439462887613
Hur kan den här äckliga fittan få lov att vara kvar i SD när han är så subversiv att han stödjer judarnas etnostat samtidigt som han förnedrar svenskar som är för ett svensk Sverige?
Vad som är märkligt är hur han helt anammat den judiska diskursen i USA angående Tucker bara för att Tucker motsatt sig det urskiljningslösa bombandet av Gaza.