2025-12-14, 16:09
Avstängd
HajPaDigs avatar
Adel Malouf aka Hampakungen. Han är seriös. Bra att han hänger ut Sydborg.

https://www.youtube.com/watch?v=kGVLsYu7kTI
Citera
2025-12-16, 02:08
Avstängd
HajPaDigs avatar
Hampakungen om Sydborg och andra skojare.

https://www.youtube.com/watch?v=y4RRea80Z7o
Citera
2025-12-20, 12:48
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Hampakungen om Sydborg och andra skojare.

https://www.youtube.com/watch?v=y4RRea80Z7o

Problemet är att Adel är precis lika stor lögnare, bedragare som Anders. Det låter så bra det när han talar och det är en taktik, att smutskasta andra och höja sig själv.
Adel säljer massor av falska produkter och ljuger påstår han har patent och etc. Liksom Anders är han "expert" inom mängd områden.
Citera
2025-12-20, 16:10
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Problemet är att Adel är precis lika stor lögnare, bedragare som Anders. Det låter så bra det när han talar och det är en taktik, att smutskasta andra och höja sig själv.
Adel säljer massor av falska produkter och ljuger påstår han har patent och etc. Liksom Anders är han "expert" inom mängd områden.

Skitsnack. Du är hitsänd av Sydborg, inget annat. Han har vunnit första pris i 8 år i rad med sin honung i internationella tävlingar och hans hampa är toppklass inget annat. Han har tusentals återkommande kunder. Din kompis Anders är ett genomruttet kräk som lurar allvarligt sjuka på pengar och säljer värdelös Hampa till ockerpriser.
Senast redigerad av HajPaDig 2025-12-20 kl. 16:15.
Citera
2025-12-20, 21:44
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Skitsnack. Du är hitsänd av Sydborg, inget annat. Han har vunnit första pris i 8 år i rad med sin honung i internationella tävlingar och hans hampa är toppklass inget annat. Han har tusentals återkommande kunder. Din kompis Anders är ett genomruttet kräk som lurar allvarligt sjuka på pengar och säljer värdelös Hampa till ockerpriser.
Hitsänd av Sydborg? Personligen tycker jag lika illa om honom, likväl som Adel. Båda lurar framförallt sjuka. Så för mig är de den lägsta formen.

Adels honung har inte alls vunnit några priser. Dessutom är det ett hopkok av kinestillverkad honung. Samma sak med hans så kallades patenterade CTX-olja. Det finns inget patent och det är vanlig skräp CDB-olja från Industrihampa.

Han ljuger om allt och påstår har egen utvecklade medbeds, som är en vanlig massagestol som man kan köpa på Alien-express. Titta på hans Youtubekanal, där han köpt 400000 prenumeranter + visningar + like på vissa avsnitt. Själv skryter han i en video på Facebook att han har fått prenumeranter på sin kanal och så vidare...

Han skryter och ljuger och talar mot sig själv återkommande på sina videor han gör nästan dagligen på Facebook.

Han talar illa om andra, fast egentligen talar han mest om sig själv. Tex. Att andra säljer kines-ivermektin, fast han själv gör det. Men just "hans" Ivermektin är äkta och så vidare.

Han är lika genumrutten person som Anders S, intressant är också att Adel går i Sydborgs fotspår med ändra inriktning på försäljning och marknaden på det som är populärt just nu, alltså det som trendar och går tjäna mest pengar på.
Citera
2025-12-21, 01:08
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Hitsänd av Sydborg? Personligen tycker jag lika illa om honom, likväl som Adel. Båda lurar framförallt sjuka. Så för mig är de den lägsta formen.

Adels honung har inte alls vunnit några priser. Dessutom är det ett hopkok av kinestillverkad honung. Samma sak med hans så kallades patenterade CTX-olja. Det finns inget patent och det är vanlig skräp CDB-olja från Industrihampa.

Han ljuger om allt och påstår har egen utvecklade medbeds, som är en vanlig massagestol som man kan köpa på Alien-express. Titta på hans Youtubekanal, där han köpt 400000 prenumeranter + visningar + like på vissa avsnitt. Själv skryter han i en video på Facebook att han har fått prenumeranter på sin kanal och så vidare...

Han skryter och ljuger och talar mot sig själv återkommande på sina videor han gör nästan dagligen på Facebook.

Han talar illa om andra, fast egentligen talar han mest om sig själv. Tex. Att andra säljer kines-ivermektin, fast han själv gör det. Men just "hans" Ivermektin är äkta och så vidare.

Han är lika genumrutten person som Anders S, intressant är också att Adel går i Sydborgs fotspår med ändra inriktning på försäljning och marknaden på det som är populärt just nu, alltså det som trendar och går tjäna mest pengar på.

Har du några bevis för det du påstår ? Här är det en hel tråd om Sydborg men har du något konkret att komma med förutom anklagelser ?
Citera
2025-12-21, 01:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:

"Han har vunnit första pris i 8 år i rad med sin honung i internationella tävlingar och hans hampa är toppklass inget annat. Han har tusentals återkommande kunder."

Har du några trovärdiga källor till att det förhåller sig på det sättet som du påstår?

Till exempel: Vilka internationella tävlingar och vilka åtta år i rad?

Hur vet du att hampan är i toppklass?
Är den testad på ett seriöst och trovärdigt sätt?

Hur vet du att han har tusentals återkommande kunder? Har hans mamma sagt det eller finns det en seriös källa till detta?
Vet Skatteverket om att Adel har tusentals återkommande kunder? Vilken taxerad inkomst har han?
Tusentals återkommande kunder borde avspegla sig i Adels taxerade inkomst.
Citera
2025-12-21, 14:49
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Har du några bevis för det du påstår ? Här är det en hel tråd om Sydborg men har du något konkret att komma med förutom anklagelser ?
Hur skall jag kunna bevisa något som inte existerar? Om patent inte finns, hur skall jag då kunna bevisa det?
Sydborg gjorde likadant med sina mobilskal han krängde (kränger), påstod att han hade patent på en "egenutvecklad revolutionerande teknik". Samma sak som Adel, som påstår ha patent på CTX-olja, samtidigt som han säger det är varumärkesskyddad.
Jag har undersökt det och det finns inga patent, patentansökan eller liknande av CTX-oljan. Det finns inget registrerat oavsett land.

Samma sak med honungen, det finns inte registrerat. Du kan själv söka bland vinnarna här: https://www.londonhoneyawards.com/

Använder samma strategi som Sydborg. Tyvärr är det många som går på dessa bedragares säljsnack där
dom dessutom höjer sig själva i ett behov att höras och synas, eftersom de har en narcissistisk personlighetsstörning.
Citera
2025-12-21, 20:14
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Hur skall jag kunna bevisa något som inte existerar? Om patent inte finns, hur skall jag då kunna bevisa det?
Sydborg gjorde likadant med sina mobilskal han krängde (kränger), påstod att han hade patent på en "egenutvecklad revolutionerande teknik". Samma sak som Adel, som påstår ha patent på CTX-olja, samtidigt som han säger det är varumärkesskyddad.
Jag har undersökt det och det finns inga patent, patentansökan eller liknande av CTX-oljan. Det finns inget registrerat oavsett land.

Samma sak med honungen, det finns inte registrerat. Du kan själv söka bland vinnarna här: https://www.londonhoneyawards.com/

Använder samma strategi som Sydborg. Tyvärr är det många som går på dessa bedragares säljsnack där
dom dessutom höjer sig själva i ett behov att höras och synas, eftersom de har en narcissistisk personlighetsstörning.

Du har rätt där. Jag kollade också och hittade ingenting. Det är då förbannat att det finns så mycket skojare pga att det är kriminaliserat och noll kontroll. Men de oljor han säljer har effekt på mig. Jag har provat ett par olika.

Hans Manna Honung är patenterad som en produkt för medicinskt bruk. Det krävs en hel del för att en honung ska bli det. Du hittar Manna Honung under varumärkesansökan på PRV. Registrerad och godkänd för medicinskt bruk.

https://tc.prv.se/VarumarkesDbWeb/details.jsp

Men de oljor han säljer har effekt på mig. Jag har provat ett par olika.
Senast redigerad av HajPaDig 2025-12-21 kl. 20:42.
Citera
2025-12-22, 01:12
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Han har vunnit första pris i 8 år i rad med sin honung i internationella tävlingar och hans hampa är toppklass inget annat. Han har tusentals återkommande kunder."

Har du några trovärdiga källor till att det förhåller sig på det sättet som du påstår?

Till exempel: Vilka internationella tävlingar och vilka åtta år i rad?

Hur vet du att hampan är i toppklass?
Är den testad på ett seriöst och trovärdigt sätt?

Hur vet du att han har tusentals återkommande kunder? Har hans mamma sagt det eller finns det en seriös källa till detta?
Vet Skatteverket om att Adel har tusentals återkommande kunder? Vilken taxerad inkomst har han?
Tusentals återkommande kunder borde avspegla sig i Adels taxerade inkomst.

Källan är hans och jag har undersökt det men inte hittat några förstapris till den tävling han refererar till. Hur många kunder han har går naturligtvis inte att kolla. Det är hans egna uppgifter. Ingen kan kolla hur många kunder ett företag har och om de är återkommande.

Vad han deklarat och vad han dragit in är två skilda saker. Jag vet bara att oljan fungerar och att hans Manna Honung är patenterad som men produkt för medicinskt bruk. Det krävs en hel del för att en honung ska bli det.

Hans Manna Honung är patenterad som en produkt för medicinskt bruk. Det krävs en hel del för att en honung ska bli det. Du kan själv kolla upp det. Du hittar Manna Honung under varumärkesansökan på PRV. Registrerad och godkänd för medicinskt bruk.

https://tc.prv.se/VarumarkesDbWeb/details.jsp
Citera
2026-01-04, 23:00
Medlem
Mopsans avatar
Varför har det blivit så tyst på Sydborg?
Har han slutat att lura sjuka människor på pengar?
Citera
2026-01-05, 04:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Varför har det blivit så tyst på Sydborg?
Har han slutat att lura sjuka människor på pengar?

Kan det ha skett ett myndighetsingripande av något slag?

Kan han ha fått näringsförbud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in