Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-31, 18:36
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag var mekaniker åt en kompis som körde motocross samtidigt som Anders, han var jäkligt duktig på motocross. Och som veteran 40+ och framåt, då med. En talang, och en sprallig kille, men snäll och rolig, hans slott som han ägde och all den biten har jag inte någon aning om. Jag ville bara skriva något positivt om honom, eftersom det är mycket negativa saker här i tråden. Anders är en sökare och kanske lite adhd, men snäll och rolig. Min erfarenhet och åsikt.
Har aldrig träffat Anders men fått uppfattningen att han är som du beskriver, kan tänka mig att han är rolig att umgås med
Citera
2024-03-31, 21:45
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrot-samlaren
Har aldrig träffat Anders men fått uppfattningen att han är som du beskriver, kan tänka mig att han är rolig att umgås med
Bedragare brukar vara trevliga och roliga. Det ingår i en psykopats spel att vara manipulativ.
Dom som känner han vet vad det är för lirare.
Citera
2024-04-01, 10:23
  #603
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag var mekaniker åt en kompis som körde motocross samtidigt som Anders, han var jäkligt duktig på motocross. Och som veteran 40+ och framåt, då med. En talang, och en sprallig kille, men snäll och rolig, hans slott som han ägde och all den biten har jag inte någon aning om. Jag ville bara skriva något positivt om honom, eftersom det är mycket negativa saker här i tråden. Anders är en sökare och kanske lite adhd, men snäll och rolig. Min erfarenhet och åsikt.
Han upplevs säkert som "snäll och rolig" men är ett stort j*vla as som lurar lättledda människor in i fördärvet med sina lögner. Allt för att tjäna pengar och förmodligen älskar han också uppmärksamheten.

Bedragare klarar av att bedra just för att de upplevs som snälla och goa människor.
Citera
2024-04-02, 07:25
  #604
Medlem
Tycker herr Sydborg verkar vara en knepig figur alltså. Säkert rolig och snäll när det passar honom. Men det jag tycker är mest märkligt är hans nedgång. Han verkar ju inte varit helt obegåvad affärsman. Men girigheten slog väl klorna i honom. Skatteskulder mm verkar ju varit ett genomgående tema i han liv. Men man kan ju tycka han borde lärt sig efter första gången.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback