Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Nej Dumpen tvingar ingen men det saknar kontakt med verkligheten det Dumpen ställer upp med, det måste du ju inse? En av dom senaste mongos på Dumpen hade ställt upp där med en ful gammal husvagn ala zigenare och Dumpens kåte fjortis ville hoppa in där för ett fuck.
Det finns några som förtjänar en uthängning ja men dom flesta på Dumpen är svagbegåvade eller kanske osnyggt kollar internet efter fittor/kukar när frugan somnat i sin bajsblöja, blir nog inget knull ikväll där men då tar Dumpens kåte fjortis vid och vill ses som in i helvete. Arne 89 kuk kommer snart att säcka ihop och ta en fjortis oskuld blir sista knullet, självklart tar Arne den pucken och Dumpen kan slå sig för bröstet över det enorma problemet i samhället.
Yes, även jag har påtalat många gånger att det säkerligen finns regelrätta män som syftet avser, men dom är i överlägsen minoritet, givetvis svårt att gissa men 5-10%?
Övriga hade sannolikt agerat likadant om tjejen är 14 eller 19 (alltså är det inte åldern som är grejen i den bemärkelsen) - tror inte jag orkar starta den debatten då förståelsen är låg bland många. Dock är det de som Dumpen spelar på.
Angående ett exempel jag såg innan, i stil med "ingen tvingar dom"
Sant, vad ska vi ta då. Om jag ger svårt deprimerade Rutger Jönåker droger - som en present, han hade aldrig förmått att ordna droger på egen hand så jag löste det.
Senare tar våran vän Rutger en överdos och avlider - ingen tvingade honom? Dessvärre kommer jag åka med där ändå, sannolikt vållande / grovt vållande till annans död.
..fast ingen tvingade honom? Däremot hade det aldrig hänt utan min gåva.
- Han hade kunnat säga nej som normala människor?
- Ingen tvingade honom?
- Han får skylla sig själv?
Men jag kan inte undvika straffansvar bara för det.