Citat:
Ursprungligen postat av
BiereGoogles
Du kan inte tänka dig att dö för somalier och albaner, och därför kommer du inte hjälpa till att försvara Sverige ifall vi skulle bli attackerade. Det här är ett otroligt märkligt resonemang.
Korrekt. Man kan inte pissa på svenskar, se till att miljoner rasfrämlingar kan komma hit, dessa rafrämlingar ser dessutom till att våldföra sig på befolkningen samtidigt som media låtsas som det regnar och går så långt i sin nyhetsrapportering att de vitpixlar blattar i syfte att framställa dem som svenskar. De "glömmer" ofta att berätta när någon brottsling har dömts till utvisning. Man ljuger om Sandviksrapporten. Många av de reklamfilmer jag ser online innehåller en svensk kvinna + en neger.
För några dagar sedan kunde vi läsa om blattar som våldtagit äldre kvinnor. De utvisas inte ens till sina hemländer utan kommer gå runt i Sverige efter att ha avtjänat sina straff.
Negern som våldtog och mördade Elin Krantz lever idag vilket jag tycker är sjukt.
Vi har haft två muslimska terrordåd i Stockholm trots att Sverige som land kanske varit det absolut cuckade landet just gentemot muslimer - vi har släppt in dem, vi har gett dem mat, sjukvård, skolgång, bidrag. De får till och med sätta upp sina moskéer på vår mark men ändå så ska helt random svenskar dö i deras terrorattacker. Varför?
De iranska bröderna Peyman och Payam Sia valde att spionera för Ryssland. Varför? Hade vi inte räddat hela deras släkt? Jo. De skiter i oss bara.
Citat:
Finns det ingen familj, vänner, släkt, kollegor, bekanta som du tycker gör det värt att försvara Sverige för?
Jo. Jag vill försvara min familj och andra svenskar. Det multietniska experimentet är jag dock inte alls intresserad av att försvara.
Citat:
Vad ska du göra istället? Fly till ett annat land och bli den personen du föraktar och hatar i ditt nuvarande?
Kommer inte fly men jag kommer ju vägra att skickas till Gotland eller Norrland för att försvar "Sverige" om det nu visar sig att NATO hetsar fram ett krig med Ryssland.
Citat:
Är kärleken för människorna runt omkring dig mindre än hatet är stort mot invandrare?
Du verkar inte förstå att mitt folk redan är under attack. Mitt land är redan angripet. Blattarnas makt i mitt land kommer bara öka även om vi skulle stänga gränserna idag och inte skicka hem en endaste jävel. Vad får dig att tro att jag vill försvara en utvecklingen som oundvikligen leder till att mitt folk försvinner?
Citat:
Man försvarar inte Sverige för dess regering.
Man försvarar Sverige för ovannämnda. Samt alla barn, pensionärer etc som inte kan försvara sig själva.
Sjukt att inte känna tacksamhet att vara född och uppvuxen i ett av världens absolut bästa länder alla kategorier, trots problemen med massinvandring.
Lite lustigt det där då det svenska skidförbundet vägrar att låta ryssar delta i tävlingar då de menar att de representerar Ryssland. Så en ryss som åker skidor representerar den ryska statsmakten men om jag drar ut i krig, å den svenska statens vägnar, så representerar/försvarar jag inte de förda politiken? Intressant.
Citat:
Och vad får våra regeringar ut av att "lura" oss att Ryssland skulle kunna attackera oss?
Är det satsningar på försvaret du inte gillar?
Blir du lika konspiratorisk ifall någon säger "Använd reflex för du kan bli påkörd"?
Jag vill att Sverige ska ha ett gigantiskt försvar. Ubåtar, helikoptrar, atomvapen, bataljoner... you name it. Men hur ligger det till idag? Varför tillåter vi att det judiska USA får tillgång till våra baser och kan skicka materiel kors och tvärs genom vårt land? Jag tror inte att de styrande i USA vill svenskens bästa. Iställe kommer de operera kring vad de tycker är bäst för USA/judar.
Allra helst hade jag sett att Sverige, Norge och Danmark var allierade och att vi försvarde varandra. Vi är samma folk, har samma kultur, vi kan prata våra språk och göra oss tämligen väl förstådda. Det hade varit en naturlig pakt men nu är vi istället allierade med skithålsländer som Turkiet, Grekland, Estland...