2025-12-20, 14:44
  #781
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Gemensamt över länder, regioner och kulturer är att en viss grupp av män är mer benägna att begå brott än andra. Dessa män tillhör nästan alltid låginkomsttagarna, de fattiga, de minst bemedlade i samhället.

I Sverige har sedan massinvandringen från Mena och Afrika tog fart, antalet gruppvådtäkter och överfallsvåldtäkter ökat enormt mycket.
Besöker man en sexualbrottsanstalt eller avdelning för enbart sexbrottslingar så är merparten av internerna relaterade till asylinvandringen. Antingen direkt genom att dom själva invandrat hit eller deras föräldrar gjorde det.

Det sig sig beror på:

1. Kultur/Religion/värderingar.

2. Socioekonomiska faktorer, utanförskap och brist på sysselsättning.

3. Högre grad av impulsivitet och bristande konsekvenstänk.


Det sker numera sexuella övergrepp mot pensionärer i mängder i ett sällan skådat slag, varken skådat här eller i andra delar av Europa. Och varenda jävla gång är det en Alibaba som är förövaren.
__________________
Senast redigerad av Pundedu 2025-12-20 kl. 14:57.
Citera
2025-12-20, 14:45
  #782
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
vad lider han av?

Islam
Låg impulskontroll
Dominansbeteende
Låg grad av empati.

Ungefär så. Precis så som det brukar vara.
Citera
2025-12-20, 14:57
  #783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Islam
Låg impulskontroll
Dominansbeteende
Låg grad av empati.

Ungefär så. Precis så som det brukar vara.
Tror du tron på Muhammed fungera bättre än viagra?

Låg impuls o dominant o ingen empati lär stämma till 100%

Men ändå, även om man skulle få 10000kr för ett snabbt skjut o man riktigt hade behövt pengarna tror jag inte en vanlig person ens skulle få upp den av bara synen.
Citera
2025-12-20, 15:11
  #784
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Gemensamt över länder, regioner och kulturer är att en viss grupp av män är mer benägna att begå brott än andra. Dessa män tillhör nästan alltid låginkomsttagarna, de fattiga, de minst bemedlade i samhället.

När min systers kompis blev våldtagen på en fest av en etnisk svensk, borde vi ha tröstat henne efteråt med: "Det positiva är att det här är en statistisk avvikelse sett till etnicetet."

Jag tycker att våldtäkt är för djävligt vem som än begår den och jag ser RAKT IGENOM alla svärjevänners försök att leka riddare som värnar om kvinnor när dom vill utvisa utländska våldtäktsmän, för att i nästa andetag prata om att inskränka aborträtten. Skenheligt och hycklande.
Först säger du att benägenhet att våldta inte har med etnicitet att göra, sedan att etniciteten svenskar våldtar, sedan att din syn på saken påverkas av din politiska övertygelse. Vi lyssnar givetvis uppmärksamt.
Citera
2025-12-20, 15:13
  #785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Först säger du att benägenhet att våldta inte har med etnicitet att göra, sedan att etniciteten svenskar våldtar, sedan att din syn på saken påverkas av din politiska övertygelse. Vi lyssnar givetvis uppmärksamt.

Domaren Muhamed Ali var han släkt till den dömde tro?
Citera
2025-12-20, 15:17
  #786
Medlem
Sven5678s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrell
Jag undrar om domstolen tog hänsyn till hans dotter. Normalt sett borde väl en tidigare straffad, som nu döms för ett grovt brott med all tydlighet visat att han inte skall ha någon större hand om barn. Tänker att zoom också fungerar i Irak. Alltså är hans anknytning till Sverige direkt bergfast. Om man skall lyssna på nämndemannen (S) som yttrat sig i Riks så verkar det som att regeringens man, utländsk, har omvänt de två andra och därigenom fått sin vilja fram.

Det här fallet visar väldigt tydligt att när flashbacks troll gapar om vänster så var det nu i detta fall en högerman som gjorde det.
Man kan ju undra hur domaren/rådmannen mår, kan inte vara lätt att döma i ett så komplicerat mål, där olika kulturer möts
Citera
2025-12-20, 15:19
  #787
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrell
Jag undrar om domstolen tog hänsyn till hans dotter. Normalt sett borde väl en tidigare straffad, som nu döms för ett grovt brott med all tydlighet visat att han inte skall ha någon större hand om barn. Tänker att zoom också fungerar i Irak. Alltså är hans anknytning till Sverige direkt bergfast. Om man skall lyssna på nämndemannen (S) som yttrat sig i Riks så verkar det som att regeringens man, utländsk, har omvänt de två andra och därigenom fått sin vilja fram.

Det här fallet visar väldigt tydligt att när flashbacks troll gapar om vänster så var det nu i detta fall en högerman som gjorde det.
Saken är att domstolen inte klassade våldtäkten som grov (och det måste finnas straffmarginal att ta till i de grövsta och mest sadistiska fallen). Åklagaren är oense, menar att våldtäkten är grov och har överklagat domen.

Nästa år kommer en lagskärpning och det hade blivit utvisning i vilket fall, under nuvarande regering.
Citera
2025-12-20, 15:20
  #788
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Dags att gräva rejält på dessa as.
Mohamed Ali, rådman
Inger Grönberg, MP, nämndeman
Pran Malhotra, S, nämndeman
Eva Svalling, nämndeman

PS varför saknar Svalling partibeteckning? Och varifrån kommer Ali?

Förjävligt att man har hor muslimer som nämndemän, sitter och infiltrerar rättssystemet. Hur fan tänker man här??
Citera
2025-12-20, 15:22
  #789
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Det handlar inte om att tända på en 100-åring, det är känslan av makt och dominans som möjligtvis får hans kuk att stå.
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Den stora frågan är vem blir tänd o vilja sätta på en 100åring? en normal person skulle inte ens vilja om man blev tillfrågad o ha sex med en gamling, dom flesta skulle känts sig ordentligt äcklad av bara synen av en naken 100åring, spela ingen roll man tagit 10st viagra, skulle den ändå inte gått upp.

Frågan handlar mer om det ens är en normalperson? eller vad lider han av?
Citera
2025-12-20, 15:23
  #790
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Fy fan.

I sverigedemokraternas Sverige får man vara kvar i landet. Fy
Lagändring kommer nästa år, under nuvarande mandatperiod och regering. Då åker den här typen av slödder ut efter dom och straff, oavsett grad av våldtäkt.
Citera
2025-12-20, 15:29
  #791
Medlem
Aakerbocks avatar
Visst, döma till utvisning är jättebra. Men det förutsätter att hemlandet tar emot aset. Vilket de inte alltid gör.
Citera
2025-12-20, 15:37
  #792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Den stora frågan är vem blir tänd o vilja sätta på en 100åring? en normal person skulle inte ens vilja om man blev tillfrågad o ha sex med en gamling, dom flesta skulle känts sig ordentligt äcklad av bara synen av en naken 100åring, spela ingen roll man tagit 10st viagra, skulle den ändå inte gått upp.

Frågan handlar mer om det ens är en normalperson? eller vad lider han av?

Rasism!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in