2025-12-20, 10:33
  #757
Medlem
Esprades avatar
Det är en uppgörelse mellan två klaner. Klanen Shakir är nu skyldig klanen Ali en gentjänst.
Citera
2025-12-20, 11:33
  #758
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtSchweinsteiger
Och sd-regeringens statsminister heter Ulf kristersson, dags att agera Uffe om du vill fortsätta som statsminister efter nästa val.
Ja nu har han ju chansen att bevisa att han kan göra något bra.
Citera
2025-12-20, 11:34
  #759
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Förklarar att du inte har tillräckligt IQ för att hålla isär namn och kompetens.
Så du tycker att det är ok att utlänningar I Sverige dömer svenskar?
Jävla jubelidiot!
Citera
2025-12-20, 11:35
  #760
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esprade
Det är en uppgörelse mellan två klaner. Klanen Shakir är nu skyldig klanen Ali en gentjänst.
Rape 4 rape?
Märkligt upplägg men det är väl hela klanvärlden.
Citera
2025-12-20, 11:45
  #761
Medlem
Ett av grundproblemen är bristen på folk som vi jobba i hemtjänsten. Det gör att kommunerna är desperata att få in arbetskraft, så få kontroller vid anställning och mycket ensamarbete. Detta kommer öka, då vi föder för få barn i Sverige, så andelen äldre kommer att öka.

Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Det finns både avdelningar på allmänna anstalter för sexualbrottskingar, samt specifika anstalter som endast inhyser sexualbrottdlingar. Skogome är ett exempel.
Vidare är majoriteten av dom intagna där från samma kulturella bakgrund som GM.


Med det sagt, risken för "skipad rättvisa" på kåken = 0.

Han kommer omges av inavlade migranter, precis som han själv är. Dom fåtalet svenskar han kommer komma i kontakt med är plitar som behandlar honom väl för att han ska "rehabiliteras".

Det rätta straffet för GM hade varit att bli avklädd naken offentligt och fått sin penis/pung avskuren. Sedan skickad till sjukhus. Därefter utvisad permanent.

Därför skrev jag anstalt/avdelning.

Nja min bekant som har arbetat med de värsta sexförbrytarna inklusive Englund. Han sa att invandrare är överrepresenterade när det gäller gruppvåldtäkter och svenskar när det gäller pedofili, sexmord och andra riktigt perversa saker.

Om du vill se sådana straff får du flytta till Saudi Arabien.
Citera
2025-12-20, 11:49
  #762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Det finns både avdelningar på allmänna anstalter för sexualbrottskingar, samt specifika anstalter som endast inhyser sexualbrottdlingar. Skogome är ett exempel.
Vidare är majoriteten av dom intagna där från samma kulturella bakgrund som GM.


Med det sagt, risken för "skipad rättvisa" på kåken = 0.

Han kommer omges av inavlade migranter, precis som han själv är. Dom fåtalet svenskar han kommer komma i kontakt med är plitar som behandlar honom väl för att han ska "rehabiliteras".

Det rätta straffet för GM hade varit att bli avklädd naken offentligt och fått sin penis/pung avskuren. Sedan skickad till sjukhus. Därefter utvisad permanent.
Håller fullständigt med,dessa skulle kastreras och utvisas,våra politiker bär skulden till den misär som dom har försatt den inhemska befolkningen i,stackars gamla människor som inte kan känna trygghet
Citera
2025-12-20, 12:03
  #763
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Och vad skulle det gå ut på?
Det blev för dyrt att låta så många slippa arbeta som det var tänkt från början. Det var av humanitära skäl en så stor andel fick komma till Sverige, inte för att försörja sig själva.
Citera
2025-12-20, 12:12
  #764
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neutralabosse
Är det så i fängelserna? Sitter väl många av samma sort?

Sexualbrottslingar har egna avdelningar och även egna anstalter.
Allt för att skydda alla äckel!

https://sv.wikipedia.org/wiki/Anstalten_Skogome
Citera
2025-12-20, 12:29
  #765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Äsch, spelar roll att en hundraåring blev våldtagen. Det är så ovanligt. Spelar roll att det hände ett muslimskt terrordåd på Bondi Beach nyligen också, för det är också extremt ovanligt.

Det är tydligen jättesvårt att hålla två tankar i huvudet samtidigt?
Det går utmärkt att tycka att denna vidriga våldtäktsman förtjänar att begravas levande, utan att acceptera lögner om att ”blattar och negrer” kommer hit och börjar jobba i hemtjänsten och våldtar våra äldre. Det jobbar tiotusentals män inom äldreomsorgen och förmodligen har en majoritet av dem utländsk bakgrund. Att dra alla dessa över en kam är uppenbart fel för alla som inte har en viss politisk agenda.
Citera
2025-12-20, 12:36
  #766
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Ett av grundproblemen är bristen på folk som vi jobba i hemtjänsten. Det gör att kommunerna är desperata att få in arbetskraft, så få kontroller vid anställning och mycket ensamarbete. Detta kommer öka, då vi föder för få barn i Sverige, så andelen äldre kommer att öka.



Därför skrev jag anstalt/avdelning.

Nja min bekant som har arbetat med de värsta sexförbrytarna inklusive Englund. Han sa att invandrare är överrepresenterade när det gäller gruppvåldtäkter och svenskar när det gäller pedofili, sexmord och andra riktigt perversa saker.

Om du vill se sådana straff får du flytta till Saudi Arabien.

Nej majoriteten av dom intagna är migranter eller migrantavkommor. Alla kategorier. Sedan sa jag inte att svenskar inte existerar. Det är ju inte helt ologiskt i ett land med 6 miljoner svenskar, att en och annan är svensk.

Jämför man och samtidigt beaktar folkmängd osv så är överrepresentionen ca 700% för asylmigranter.


Hur många fler ska falla offer??
__________________
Senast redigerad av Pundedu 2025-12-20 kl. 12:38.
Citera
2025-12-20, 12:37
  #767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Nej majoriteten av dom intagna är migranter eller migrantavkommor. Alla kategorier. Sedan sa jag inte att svenskar inte existerar. Det är ju inte helt ologiskt i ett land med 6 miljoner svenskar, att en och annan är svensk.

Jämför och samtidigt beaktar folkmängd osv så är överrepresentionen ca 500% av migranter.

Nej så hög överrepresentation är det inte. Det är en överrepresentation.
Citera
2025-12-20, 12:40
  #768
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nej så hög överrepresentation är det inte. Det är en överrepresentation.

Jo ungefär. Om du jämför exempelvis etniska svenskar med afghaner, mena och somalier så är det en överrepresention på över 700%

Att en minoritet av klientelet är svenskar trots att 6 av 10 i Sverige är svenskar säger allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in