Citat:
Ursprungligen postat av
David_S
Det här jävla landet har blivit katastrof!
När pedofiler, våldtäktsmän och mördare får låga straff, ingen utvisning utan massa daltande.
Om någon skulle våldta min mamma eller mitt barn så skulle jag tortera och plåga den personen så illa att han skulle önska och be att jag avslutar honom!
Ok om dom inte utvisar äcklen, men klipp kulorna på dom, våldtar man så har man förbrukat sin rätt.
Men politiker tycker mer synd om att utvisa en person som kan riskera att råka illa ut i sitt hemland, men dom bryr sig inte om människorna i det här landet!
SD -2026!!
Jimmy är den enda som kämpar för att utvisa sexualbrottslingar. Tycker även att dom ska införa prövotid på ett svensk medborgarskap under 5-10 år! Begår du brott under femtiden ska du utvisas på LIVSTID!!
Ja hade gjort som du faktiskt, sitter heller i finkan.
Det tråkiga är att om man hade gjort det hade väl en stor klan börjat döda ens familj, fast givet att han hade inte vågat berätta vem det var som misshandlade honom.
Tror det är där skon klämmer lite för många av oss. Vi vet ju en arab eller afrikan kan skjuta ihjäl en pappa i Skärholmen från ingenstans.