Citat:
Ursprungligen postat av
2n00b4U
..Ganska snart kommer ju ens föräldrar behöva flytta in med en när de blir äldre, för att de ska undvika bli rånade och våldtagna.
Det är så omänskligt o vedervärdigt att jag inte hittar ord för det…
Kännner så för dessa människor som är gamla o beroende av hjälp, typ hemtjänst
Stackars kvinna…stackars människor…😭💔
Den respekt, värdighet o integritet som är alla människors rättighet - den finns inte längre
Läser vad många av er skriver, om det här vidriga övergreppet på den 100 åriga kvinnan, här på fb o ryser…
Att bli beroende av att nån annan sköter ens hygien, inkl underlivet, är egentligen så förnedrande för varje människa.
Att det då finns dom som utnyttjar dessa som är i beroendeställning är oförlåtligt!
Sexuella övergrepp oavsett är oförlåtligt!
Nää, jag vill inte vara med om att bli gammal o beroende.
Hellre vill jag då avsluta allt, så känns det faktiskt
Är det så vi vill ha det??
VILL DU SJÄLV HA DET SÅ?