Citat:
Ursprungligen postat av
notlostintheworld
Kommentarerna avslöjar vilka vi är

Jag skulle snarare hävda att profilbilderna avslöjar vilka vi är
Citat:
Ursprungligen postat av
notlostintheworld
Nu var det inte den Rasmus jag hade i åtanke utan snyggbonden Rasmus som dessutom utstrålar kärlek och godhet. En perfekt kombination.
Du förpestar tråden med dina sexanspelningar hela tiden, och könsord. Är det verkligen bara jag som tycker det? BSF är ett familjeprogram! Men du kommer säkert komma med nån korkad kommentar till detta, men jag undanber mig. Skippa sexsnacket.
Skrolla hur mycket du vill det är fortfarande andra som kommer läsa detta vad jag skriver om dig åtm
Håll med om att det var en plausibel feltanke av mig, att Elin inte hittade nått råsex hos Rasmus den förste, utan bara ville hålla om honom för att han utstrålade kärlek & godhet varför han blev vald, synd när det inte var så (enligt dig) därav är jag ganska säker på att råsex primärt & godheten sekundärt är vad som skulle föreligga att du skulle vilja krama om Ramses/Rasmus den andre lika länge som Linda Isaksson.
Hatar fan alla T-shirten hade klätt båda Rasmusarna måste jag säga
Jag har svårt att tänka mig att barn tittar på Bonde söker fru då små döttrar som inte tål könsord inte ännu är så intresserad av att konsumera dejtingsåpor/lustspel heller, jag hävdar att du har direkt fel & att BSF inte alls är ett familjeprogram (i tablån står det
18+) och om några föräldrar hetsar sina tonårsdöttrar eller farmor att kolla med dem på BSF i syfte att folkbilda dem i blommor & bin så borde nog socialtjänsten behöva gå in &
titta på det (
alltså på Bonde söker fru)
Dom som tittar är nog snarare sådana familjer som du och jag utgör.
Däremot har du rätt i att det finns familjetrådar på familjeliv.se som jag inte

skulle rekommendera ens min värsta vän eller fiende