2025-12-17, 15:56
Medlem
Inte nog med allt, 100-åringen hade bröstsmärtor ochså, och var rädd! väntade på ambulans

så kommer en orch och förnedrar henne.

Han borde inte bara utvisas, han borde avlivas!
varför ska en sån ens leva vidare, hade dessutom redan våldagit MINST en gamling tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
"Den 1 oktober i år drabbades en 100-årig kvinna i Stockholm av bröstsmärtor. Hon fick inte tag i någon ambulans, utan fick i stället besök av en man från hemtjänsten.

”De har sagt att du ska smörjas”, sa han, enligt vad kvinnan berättat i förhör.

Hon undrade vad han menade eftersom hon hade ont i bröstet.

Han hade en salva och något okänt föremål som han förde upp i hennes underliv. Hon skrek åt honom att sluta men han fortsatte, utan att svara henne.

I ungefär tio minuter höll han på, sen gick han.

Han döms nu för våldtäkt till fyra års fängelse. Han är medborgare i Irak och åklagaren hade yrkat på utvisning, vilket tingsrätten avslår."

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/hemtjanstmannen--valdtog-100-aring/

HELT SJUKT! Det kommer hit "flyktingar" från Mellanöstern och Nordafrika och våldtar våra åldringar.
Citera
2025-12-17, 15:56
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Hur fick apan 🐵 upp kuken? En 94 åring och en 100åring. Kärringarna lär ju bara vara skrynkligt skinn och inte så mycket mer.
Det handlar bara om nyheter.
Se så upphetsande folk blir här på flashback.

Fejk njus kallas det för.
Folk älskar det och gluffsar i sig dylika nyheter som om det vore tårta för en svältande.
Citera
2025-12-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Det handlar bara om nyheter.
Se så upphetsande folk blir här på flashback.

Fejk njus kallas det för.
Folk älskar det och gluffsar i sig dylika nyheter som om det vore tårta för en svältande.

news stavas det

sen finns ju förundersökningar som är offentliga

bra försök, blev du rädd att ditt folk ska avslöjas?
Citera
2025-12-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Hur fick apan 🐵 upp kuken? En 94 åring och en 100åring. Kärringarna lär ju bara vara skrynkligt skinn och inte så mycket mer.

Ibland så slår mig tanken att de upphetsas av att förnedra äldre svensk ursprungsbefolkning.
Typ makt, vi tar över allt i landet.
Citera
2025-12-17, 16:01
Medlem
Dumdrygs avatar
Hur funkar de här hedersreglerna i islam? Borde inte Shakir Mahmoud Shakir, 38 år Vällingby ha vanärat sin släkt nu när han förgripit sig på en 100-åring?
Citera
2025-12-17, 16:03
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Skriv "dom" i sökrutan så hittar du den.

OK, Skummade den.

Jag har svårt att tro att han kommer att bli fälld i högre instans.

Resonemangen vad gäller utvisning är väl såna som de är för att lagstiftning och praxis är oerhört snäll mot utländska gärningsmän.
Citera
2025-12-17, 16:03
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarint
news stavas det

sen finns ju förundersökningar som är offentliga

bra försök, blev du rädd att ditt folk ska avslöjas?
Oj, blir du rädd för att jag ska stjäla din
Älskade sanning,
Citera
2025-12-17, 16:04
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Hur funkar de här hedersreglerna i islam? Borde inte Shakir Mahmoud Shakir, 38 år Vällingby ha vanärat sin släkt nu när han förgripit sig på en 100-åring?

Han har inte vanärat sin släkts heder. Den är nog intakt.
Citera
2025-12-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Ibland så slår mig tanken att de upphetsas av att förnedra äldre svensk ursprungsbefolkning.
Typ makt, vi tar över allt i landet.

60 % av koranen handlar om att förnedra icketroende

https://www.islam-for-dummies.com/
Citera
2025-12-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Håller med! Gäller att se sig om i bekantskapen mm
Även betala för det
Man får göra det ändå men man får inget för det. Min far hade hemtjänst en kort sväng i början. Det är olika tariffer beroende på hur mycket man behöver. Men de kan inget och gör inget så det blir bara pengarna i sjön.
Förstår man bara hur många människor som kan tänka sig att jobba lite extra, som kanske själva är unga pensionärer som kan hjälpa till och tjäna en slant, så varför inte. Man får slänga ut lite blänkare till grannar och andra. Ett hett tips är städerskor som jobbar professionellt , de är villiga att göra såna här jobb med och dessutom kan de städa hemmet lite då och då. Min far säger att han känner sig supertrygg nu och betalar gärna för att äta sig mätt och få sällskap och hjälp med en maskin med tvätt osv.
Citera
2025-12-17, 16:08
Medlem
Ska både utvisas och genomgå en kirurgisk kastrering
Citera
2025-12-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adacse
Man får göra det ändå men man får inget för det. Min far hade hemtjänst en kort sväng i början. Det är olika tariffer beroende på hur mycket man behöver. Men de kan inget och gör inget så det blir bara pengarna i sjön.
Förstår man bara hur många människor som kan tänka sig att jobba lite extra, som kanske själva är unga pensionärer som kan hjälpa till och tjäna en slant, så varför inte. Man får slänga ut lite blänkare till grannar och andra. Ett hett tips är städerskor som jobbar professionellt , de är villiga att göra såna här jobb med och dessutom kan de städa hemmet lite då och då. Min far säger att han känner sig supertrygg nu och betalar gärna för att äta sig mätt och få sällskap och hjälp med en maskin med tvätt osv.

Tack för tips👍 din far verkar ha det fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in