2025-12-17, 13:45
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag undrar vad det för slags människor som arbetar på tingsrätten, varje gång sänker de straffen eller så stoppar de en utvisning. Ganska snart kommer ju ens föräldrar behöva flytta in med en när de blir äldre, för att de ska undvika bli rånade och våldtagna.
Citera
2025-12-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
1 Jag klickar inte på google-länkar, din dåre.

2. Jo. Det funkar. Det respekteras. Jag kan inte rå för att du bor i en pisskommun.

Jag är ingen dåre.
Har arbetat i tre olika kommuner där vårdtagare inte fick välja kön på den de skulle duschas av.
Det diskuterades av politiker och via insändare men det sas man fick inte välja.

Svarar ej mera då jag inte är van att bli kallad dåre.
Citera
2025-12-17, 13:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag undrar vad det för slags människor som arbetar på tingsrätten, varje gång sänker de straffen eller så stoppar de en utvisning. Ganska snart kommer ju ens föräldrar behöva flytta in med en när de blir äldre, för att de ska undvika bli rånade och våldtagna.

Grattis, Sverige! Tacka Reinfeldt och Löfvén!
Citera
2025-12-17, 13:51
Medlem
Bourbons avatar
Publika avrättningar är den enda vägen framåt. Importerar vi 3e världen är det sedan med deras seder som vi får bukt på ordningsstörningarna.
Citera
2025-12-17, 13:52
Medlem
Dessa domare främst i Tingsrätterna måste namnges, domarna är offentlig handling. Det handlar naturligtvis och Sossar och kommunister som lyckats bli domare.
Citera
2025-12-17, 13:52
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Rådman: Mohamed Ali.

Jag tror vi får vara glada att han fick något straff överhuvudtaget.

Nytillträdd domare i juni 2025.
Citera
2025-12-17, 13:53
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubric
Dessa domare främst i Tingsrätterna måste namnges, domarna är offentlig handling. Det handlar naturligtvis och Sossar och kommunister som lyckats bli domare.

Domen finns i tråden. Rådmannen är också invandrare.
Citera
2025-12-17, 13:54
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Hade det varit Anders 38år så hade han fått 6 år och dessutom blivit uthängd med namn och bild.

Kanske nån artikel som "Så växte han upp" eller " Så blev Anders 38 ett Monster"
Citera
2025-12-17, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
"Den 1 oktober i år drabbades en 100-årig kvinna i Stockholm av bröstsmärtor. Hon fick inte tag i någon ambulans, utan fick i stället besök av en man från hemtjänsten.

”De har sagt att du ska smörjas”, sa han, enligt vad kvinnan berättat i förhör.

Hon undrade vad han menade eftersom hon hade ont i bröstet.

Han hade en salva och något okänt föremål som han förde upp i hennes underliv. Hon skrek åt honom att sluta men han fortsatte, utan att svara henne.

I ungefär tio minuter höll han på, sen gick han.

Han döms nu för våldtäkt till fyra års fängelse. Han är medborgare i Irak och åklagaren hade yrkat på utvisning, vilket tingsrätten avslår."

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/hemtjanstmannen--valdtog-100-aring/

HELT SJUKT! Det kommer hit "flyktingar" från Mellanöstern och Nordafrika och våldtar våra åldringar.

En sista smörjning på en dam som förmodligen röstat för massinvandring hela sitt liv.

Ironiskt kan man säga.

Att svenska domstolar och lagar är svaga känner vi till, så det här kommer förstås att upprepas lite varstans inom svensk äldrevård. Många kommer att få smaka på det de röstat för.
Citera
2025-12-17, 13:58
Medlem
Svenska advokatsamfundet är en samling beståendes av samma typer som vaktade tornen i koncentrationslägren och i Gulag. Jawohl
Citera
2025-12-17, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men de får bestämma kön. Det är det ENDA de får bestämma.

Du har fel som vanligt, jag jobbar med hemtjänst.
Citera
2025-12-17, 14:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag är ingen dåre.
Har arbetat i tre olika kommuner där vårdtagare inte fick välja kön på den de skulle duschas av.
Det diskuterades av politiker och via insändare men det sas man fick inte välja.

Svarar ej mera då jag inte är van att bli kallad dåre.
Min mamma vägrade bli duschad av män, och när det väl kom en tjej var det inte "planerat" för dusch. Blev tre veckor mellan varven i bland men hon tvättade sig själv med en tvättlapp så gott det gick.

Så önskemål kan man få ha, men det bryr de sig sällan om. De skickade tom hemtjänstpersonal utan medicindelegering när deras enda uppgift då var att ge medicin. Jag var själv hos mamma då. Frågade, men vad gör du då här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in