2025-12-17, 13:35
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Sosseväljarna ser till att det är jämställt, även 100åringarna ska våldtas

Den vänsterliberala domstolen vill såklart ej heller utvisa en av sina kärnväljare.

Våldtäkten höll ju dessutom bara på 10min, lite kort tycker vänsterliberalerna.

Varför babbla om vänstern? Vi har högerregering nu, med större makt över sin politik än någon sosseregering haft på över tjugo år. Om högern ville att alla utländska medborgare som döms för brott obligatoriskt utvisas, då skulle vi ha en sån praxis sedan lång tid tillbaka.
Citera
2025-12-17, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
"Den 1 oktober i år drabbades en 100-årig kvinna i Stockholm av bröstsmärtor. Hon fick inte tag i någon ambulans, utan fick i stället besök av en man från hemtjänsten.

”De har sagt att du ska smörjas”, sa han, enligt vad kvinnan berättat i förhör.

Hon undrade vad han menade eftersom hon hade ont i bröstet.

Han hade en salva och något okänt föremål som han förde upp i hennes underliv. Hon skrek åt honom att sluta men han fortsatte, utan att svara henne.

I ungefär tio minuter höll han på, sen gick han.

Han döms nu för våldtäkt till fyra års fängelse. Han är medborgare i Irak och åklagaren hade yrkat på utvisning, vilket tingsrätten avslår."

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/hemtjanstmannen--valdtog-100-aring/

HELT SJUKT! Det kommer hit "flyktingar" från Mellanöstern och Nordafrika och våldtar våra åldringar.
Fy fasen. Han lär få svårt att få jobb i alla fall. Men han kanske startar en kebaberia på Söder. Det verkar gå en våg med sexualbrott inom hemtjänsten. De kanske ska ha kameror uppsatta i sitt hem
Citera
2025-12-17, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Tvärtom vad du tror under din lilla sten så är det väldigt vanligt.
Det finns ju domar, inte bara nyheter.

Sorry jag missuppfattade din citering..
Trodde det var du som hade skrivit det då jag inte såg några citat tecken="
Citera
2025-12-17, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
BULLSHIT. De kan visst få välja att tas om hand av kvinnor. De kan inte kräva att "specifik person" inte ska komma. Men de får bestämma kön. Det är det ENDA de får bestämma.

Men ja jag håller med om att den jävla torteraren borde utvisas!

Stämmer inte.

Vet många kvinnor som fåt män skickade då de har sagt ifrån.
Det har diskuterats i insändare mm

https://www.google.com/search?q=hemtj%C3%A4nst+manlig+dusch&sca_esv=27bf7 4d1c97a8942&sxsrf=AE3TifPo34D5kSO17ioABUmTr9nBfpIY 5g%3A1765974875704&source=hp&ei=W6NCaZX2KK2NwPAPmt _ssQ8&iflsig=AOw8s4IAAAAAaUKxa8R4JOL9cSJ02DMs_07kq FH253_e&ved=0ahUKEwjVj5aJ0cSRAxWtBhAIHZovO_YQ4dUDC B0&uact=5&oq=hemtj%C3%A4nst+manlig+dusch&gs_lp=Egd nd3Mtd2l6IhdoZW10asOkbnN0IG1hbmxpZyBkdXNjaDIFECEYo AEyBRAhGKABSLQ5UABY_DZwAHgAkAEAmAG3BKABuh 2qAQw0LjE1LjAuMS4wLjK4AQPIAQD4AQGYAhagApYewgIEECMY J8ICCxAAGIAEGJECGIoFwgIFEAAYgATCAgsQLhiABBjRAxjHAc ICEhAuGIAEGNEDGEMYxwEYigUYCsICBRAuGIAEwgIKEAAYgAQY QxiKBcICCxAuGIAEGMcBGK8BwgIREC4YgAQYkQIY0QMYxwEYig XCAggQABiABBjLAcICDhAuGIAEGMcBGMsBGK8BwgIIEAAYFhgK GB7CAgYQABgWGB7CAggQABiABBiiBMICBRAAGO8FwgIIEAAYBR gNGB7CAgcQIRigARgKmAMAkgcKNC4xNS4wLjEuMqAH6ZoBsgcK NC4xNS4wLjEuMrgHlh7CBwg0LjE1LjIuMcgHN4AIAA&sclient =gws-wiz
Citera
2025-12-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kanske inte varje dag precis, men fyra gånger bara i år i lilla Umeå säger väl en del?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/man-fran-hemtjansten-i-umea-doms-for-grov-valdtakt

Påståendet var att det förekommer dagligen, så nej, en våldtäktsman som står för fyra fall på ett år, säger inte en hel del. Tvärtom är det i linje med det jag påstod, nämligen att det är statistiskt ovanligt.
Citera
2025-12-17, 13:38
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Rådman: Mohamed Ali.

Jag tror vi får vara glada att han fick något straff överhuvudtaget.
Citera
2025-12-17, 13:39
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Stämmer inte.

Vet många kvinnor som fåt män skickade då de har sagt ifrån.
Det har diskuterats i insändare mm

https://www.google.com/search?q=hemtj%C3%A4nst+manlig+dusch&sca_esv=27bf7 4d1c97a8942&sxsrf=AE3TifPo34D5kSO17ioABUmTr9nBfpIY 5g%3A1765974875704&source=hp&ei=W6NCaZX2KK2NwPAPmt _ssQ8&iflsig=AOw8s4IAAAAAaUKxa8R4JOL9cSJ02DMs_07kq FH253_e&ved=0ahUKEwjVj5aJ0cSRAxWtBhAIHZovO_YQ4dUDC B0&uact=5&oq=hemtj%C3%A4nst+manlig+dusch&gs_lp=Egd nd3Mtd2l6IhdoZW10asOkbnN0IG1hbmxpZyBkdXNjaDIFECEYo AEyBRAhGKABSLQ5UABY_DZwAHgAkAEAmAG3BKABuh 2qAQw0LjE1LjAuMS4wLjK4AQPIAQD4AQGYAhagApYewgIEECMY J8ICCxAAGIAEGJECGIoFwgIFEAAYgATCAgsQLhiABBjRAxjHAc ICEhAuGIAEGNEDGEMYxwEYigUYCsICBRAuGIAEwgIKEAAYgAQY QxiKBcICCxAuGIAEGMcBGK8BwgIREC4YgAQYkQIY0QMYxwEYig XCAggQABiABBjLAcICDhAuGIAEGMcBGMsBGK8BwgIIEAAYFhgK GB7CAgYQABgWGB7CAggQABiABBiiBMICBRAAGO8FwgIIEAAYBR gNGB7CAgcQIRigARgKmAMAkgcKNC4xNS4wLjEuMqAH6ZoBsgcK NC4xNS4wLjEuMrgHlh7CBwg0LjE1LjIuMcgHN4AIAA&sclient =gws-wiz

1 Jag klickar inte på google-länkar, din dåre.

2. Jo. Det funkar. Det respekteras. Jag kan inte rå för att du bor i en pisskommun.
Citera
2025-12-17, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tickelitu
Att du läser nyheter är inte ett belägg för att våldtäkter mot äldre av hemtjänstpersonal skulle förekomma dagligen.
Tvärtom så verkar det vara extremt ovanligt. Ett fåtal fall per år i hela landet. Varje fall är ett för mycket, men det finns ingen anledning att ljuga om hur många fall det är.

Jag undrar vad du menar att det är väldigt ovanligt..
Jag tror att det är lika mycket mörkertal tal där precis som för yngre kvinnor överlag...

Men när äldre damer som är lite kognitiva så tror jag att det inte är många släktingar som tar notis om detta...

Jag undrar varför du tar en avart under dina vingar 🫣
Citera
2025-12-17, 13:40
Medlem
Kuksugen88s avatar
Det kommer bara bli värre och värre och värre.
Citera
2025-12-17, 13:42
Medlem
borgir82s avatar
Varför är irakier ALLTID iblandade i all jävla skit? (Grupp)våldtäkter, personrån, grova misshandlar, mordförsök, dödsskjutningar, sadistiska förnedringsrån, bidragsfusk, terrorism, hedersmord?

Dom måste verkligen vara den absolut mest socialt missanpassade invandrargruppen som vi har i Sverige.
Senast redigerad av borgir82 2025-12-17 kl. 13:47.
Citera
2025-12-17, 13:43
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Dom
Södertörns tingsrätt
B 18486-25
https://files.catbox.moe/rn47t7.pdf

Bra jobbat. Han har en dotter också. Undrar vad hon har blivit utsatt av sin far.
Citera
2025-12-17, 13:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuksugen88
Det kommer bara bli värre och värre och värre.

Alla jag känner hjälper redan nu sina gamla föräldrar med att ordna städhjälp och liknande. Hjälpa till med mindre röjning och ärenden som handla mm. De hemtjänstare som skickas ut från kommunen ser ju ut som härdade fängelsekunder, medan privat städhjälp är underbara tjejer från Kaukasus eller Östeuropa. Dessutom har det skett mycket inbrott - om det är i samband med att hemtjänst fått portkoder eller inte låter jag vara osagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in