Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-17, 11:30
Medlem
Bandida.locas avatar
Citera
2025-12-17, 11:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Intelligensnivån är inte så hög uppenbarligen och även läskunnigheten, så ett tips i all välmening: Hejda dig från att trycka på den här trådknappen tills du sett programmet. Alla har ju ett val faktiskt. Även du och även den som spoilar och inte använder spoilertaggen. Då slipper man bli besviken. Svårare än så är det inte!
När jag går in i den här tråden börjar jag på sidan 1 och trycker skriv inlägg så att jag ska slippa riskera se era obefogade regelbrytande inlägg över mig, och efter postningen tittar jag inte bakåt i posterna, så uppenbarligen finns det en gnutta mer intelligens än du tror som gör att jag vågar gambla för att hävda min rätt att livekommentera kl 20.00 som i alla tider, utan att måsta bli indragen i andras havererande moderna livsstil, och om mitt hatfulla inlägg ovan kan få någon att hejda sina sämsta impulser så var det värt det.

Nu ska jag bege mig ut och snatta lösgviktsgodis & få thaimassage på pitten helt öppet! & jag hoppas att varken butiksägaren eller jag kommer bli besviken i onödan
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-17 kl. 11:36.
Citera
2025-12-17, 11:37
Medlem
notlostintheworlds avatar
Lite tankar om slutavsnittet.

Hänger de ihop ännu, nu har det gott ett par månader till? 1 år är väl den första prövåtiden, sen kommer 3-års krisen och 5-årskrisen och 7-årskrisen och 10-årskrisen. De allvarliga kriserna alltså
Citera
2025-12-17, 11:44
Medlem
Bonde söker fru, andra sommaren, börjar sändas den 7 januari enl trailern. Vad är det för program? Nån som vet?
Citera
2025-12-17, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Nu ska jag bege mig ut och snatta lösgviktsgodis & få thaimassage på pitten helt öppet! & jag hoppas att varken butiksägaren eller jag kommer bli besviken i onödan

Du är ju äcklig, varför tittar du på ett program som BSF? Stackars thailändska säger jag bara. Tror du verkligen hon uppskattar dig? Då lever du i en förnekelse skulle jag vilja säga. Äckliga vita gubbjävel tänker hon.
Citera
2025-12-17, 11:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du är ju äcklig, varför tittar du på ett program som BSF? Stackars thailändska säger jag bara. Tror du verkligen hon uppskattar dig? Då lever du i en förnekelse skulle jag vilja säga. Äckliga vita gubbjävel tänker hon.
Apropå det du sa om kravet på intelligens, kan det ha varit ett sensmoraliskt dåligt skämt? att jämföra köp av sexuella tjänster med lösgodissnatteri och devalvering av lösgodissnatteri till samma brottsliga allvarlighet som folks snattande av min TV-upplevelse som spoilande i Bonde söker fru tråden innebär
Citera
2025-12-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok

.

Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Haha, underbart inlägg. Ja, givet att Elin inte har så mycket att plocka med kan man tro att hon tar han med kysstatueringen på halsen. Kvällens mest komiska scen var när den andre satte kepan bakfram (wowowowo!) och modigt steppade in på dansbanan för att "ta tillbaka sin tjej" som dansade med någon annan. Själv kunde han ju inte dansa. Ajajaj, vad har Elin fått för lurkar på halsen?
Är det sant att hon jobbar på en mack?

3/4 rätt
Citera
2025-12-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Håller med, visste att den skulle komma.
Citera
2025-12-17, 12:57
Medlem
Citat:
Lite tankar om slutavsnittet.

Hänger de ihop ännu, nu har det gott ett par månader till? 1 år är väl den första prövåtiden, sen kommer 3-års krisen och 5-årskrisen och 7-årskrisen och 10-årskrisen. De allvarliga kriserna alltså

3 och 7 är det väl mest?🙂
Citera
2025-12-17, 14:50
Medlem
Citera
2025-12-17, 15:11
Medlem
Abelssuns avatar
Elin ville nog bara synas i tv, inget annat. Fejk från början till slut. Hon ångrar ju t.o.m. att hon medverkat i programmet, har hon sagt.
Citera
2025-12-17, 15:52
Medlem
Kunde inte hålla mig och streamade på TV4 nyss. Men utan att gå in på vilka val som görs så måste jag säga att det känns lite väl tidigt när Linda kasta ut sig om giftermål överallt hon besöker.

Jag menar de har nog lite och landa i efter en sommar med multidejt, kamerateam i nyllet.
Räcker inte det att en vart vald och ett par?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in