Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-16, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flameboy87
verkligen. har även fått höra " jag fick massa svamp osv när jag rakade mig så därför har jag slutat" ok, men då gör du något fel uppenbarligen? det handlar om dålig hygien innan/efter rakningen som gör att svamp bildas. inte rakningen i sig. det finns tonvis med krämer, salvor, decinfektion osv,. så jag köper fan inte de ursäkterna 2025. det är ren jävla lathet, och jag vägrar knölla en hårig jävla mussla år 2025
Det där fattar jag inte heller. Jag är kvinna och har aldrig i mitt liv haft svamp i murran, oavsett om jag rakar mig eller inte. Något jäkla fel måste man ju göra om man får det
Citera
2025-12-16, 19:04
Bannlyst
Citat:
100%
Samtidigt är det ju ganska äckligt att träffa en tjej som säger sig ha svamp konstant. Vill du inte träffa en fräsch tjej?
Citera
2025-12-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesomiw
Det där fattar jag inte heller. Jag är kvinna och har aldrig i mitt liv haft svamp i murran, oavsett om jag rakar mig eller inte. Något jäkla fel måste man ju göra om man får det

Tack, exakt så menar jag. Har väldigt sällan träffat på en tjej med hårig där nere. kanske 1 på hundra. senaste va för inte alls längesen. och jag frågade rakt ut. och var ärlig vad jag tyckte om det, men sa det på ett fint sätt ändå. eftersom hon undrade varför jag inte kunde komma osv. men det är tydligen känsligt ändå, eller? jag vetifan, tycker personligen inte det är en big deal. det är som att hon bad mig raka skägget eller nått.

det är inte som att jag ber henne amputera en arm eller bli mer flexibel, det är ändå bara hår. aja, vad vet jag
Citera
2025-12-16, 19:07
Medlem
Citat:
Samtidigt är det ju ganska äckligt att träffa en tjej som säger sig ha svamp konstant. Vill du inte träffa en fräsch tjej?

jo, det är ju äckligt, men nu sa hon att hon va känslig och fick lätt svamp och andra infektioner om hon rakade sig typ, så det var därför hon var orakad
Citera
2025-12-16, 20:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
verkligen. har även fått höra " jag fick massa svamp osv när jag rakade mig så därför har jag slutat" ok, men då gör du något fel uppenbarligen? det handlar om dålig hygien innan/efter rakningen som gör att svamp bildas. inte rakningen i sig. det finns tonvis med krämer, salvor, decinfektion osv,. så jag köper fan inte de ursäkterna 2025. det är ren jävla lathet, och jag vägrar knölla en hårig jävla mussla år 2025

Visst, men nu är ju inte alla A-snubbar som du som kan välja och vraka. De allra flesta sätter på bruden oavsett frisyr skulle jag vilja säga.
Citera
2025-12-16, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, men nu är ju inte alla A-snubbar som du som kan välja och vraka. De allra flesta sätter på bruden oavsett frisyr skulle jag vilja säga.
Även om hon har en svampig murra?
Citera
2025-12-16, 20:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Även om hon har en svampig murra?

Fast svamp kan ju en kärring ha oavsett frisyr. Och en vaneknullare har ju naturligtvis receptfri kräm mot svamp hemma.
Citera
2025-12-16, 20:29
Bannlyst
Citat:
Fast svamp kan ju en kärring ha oavsett frisyr. Och en vaneknullare har ju naturligtvis receptfri kräm mot svamp hemma.
Ja det är just det… Är det inte äckligt? Har aldrig haft något sådant skit. Hade jag haft kuk och en tjej hade sagt så hade den slaknat direkt
Citera
2025-12-16, 20:33
Medlem
Usch, hade nog slaknat fort.
Citera
2025-12-17, 03:36
Medlem
Känns härligt att stöta bort pojkarna från de rejäla karlarna.
Jag var vaxad ren i flera år (självklart fick min pojkvän göra det jobbet, win win eftersom han tyckte det var en förtjusande arbetsuppgift) men i helvete jag kommer göra det jobbet. Dessutom gillar verkligen inte alla män samma frisyr där.

De bästa karlarna verkar uppskatta en buske. En ren, fräsch och allmänt välkomnande plats som det oftast är.
En sund, bra människa håller stenkoll på fiffiklimatet.
Citera
2025-12-17, 05:16
Medlem
Citat:

Jag är ingen A snubbe som kan välja och vraka, men om man kan få en rakad frisyr så tar man hellre det. Sen personligen så runkar jag hellre än att knulla en riktigt hårig murra.
Citera
2025-12-17, 06:41
Medlem
Galejans avatar
Nej, håriga kvinnor är avtändande. Håriga ben, armhålor, rövar och muttor är alla nej tack direkt. Att ta bort pissruskan mellan låren är det absolut mest grundläggande man kan kräva av sin partner. Sedan bryr jag mig inte om ifall kvinnor säger att det är naturligt. Det finns mycket som är naturligt men som man ändå inte gör. Människan uppfann toalettpapper för att hålla efter hygienen. Jag krämar naturligtvis inte ur mig en rejäl chokladpudding och sedan går in och sätter mig naken i soffan bara för att toapapper och kalsonger är mänskliga uppfinningar i likhet med rakhyvlar. Det är ett så himla korkat argument.

Kvinnor som slutat raka skrevet har gjort så eftersom de blivit äldre och gett upp. Det handlar inte om något annat än ren bekvämlighet.
Senast redigerad av Galejan 2025-12-17 kl. 06:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in