Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragonerts
Om man sköter borttagning av håret korrekt/bra sker inte ovanstående bieffekter. Om man inte har hår finns det inget mensdoften kan fastna i.

Ja doft består ju av partiklar lika stora som snöflingor som "fastnar" i håret.
Det betyder ju att om du pruttar innan en tjej suger av dig så luktar ditt skrev prutt. Mysigt!
Citera
2009-11-18, 21:36
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Om man sköter borttagning av håret korrekt/bra sker inte ovanstående bieffekter. Om man inte har hår finns det inget mensdoften kan fastna i.

Det kan drabba vem som helst, när som helst. Även om rakning/vaxning funkat utan problem i flera år kan det komma en dag, och sedan givetvis också gå över snabbt och inte heller komma tillbaka. Men man löper alltid en risk. Dessutom tycker iallafall jag att det skulle vara fräschare att slicka en fitta där håret tar upp bakterier, än en fitta där ingenting står ivägen för bakterierna att vandra in i fittan.

Edit, och angående mensdoften... du menar alltså på samma sätt, att en rakad armhåla aldrig luktar minsta svett? Finns ju ingenting svettdoften kan fastna i?
Citera
2009-11-18, 22:05
Bannlyst
varför ska kvinnor ha hår där när dom kan raka bort det? äcklig brud - rätt beslut.
Citera
2009-11-18, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Det kan drabba vem som helst, när som helst. Även om rakning/vaxning funkat utan problem i flera år kan det komma en dag, och sedan givetvis också gå över snabbt och inte heller komma tillbaka. Men man löper alltid en risk. Dessutom tycker iallafall jag att det skulle vara fräschare att slicka en fitta där håret tar upp bakterier, än en fitta där ingenting står ivägen för bakterierna att vandra in i fittan.

Edit, och angående mensdoften... du menar alltså på samma sätt, att en rakad armhåla aldrig luktar minsta svett? Finns ju ingenting svettdoften kan fastna i?

Det du skriver vittnar om god insikt i hur kroppen fungerar. Med tanke på att just detta kan hända vem som helst, när som helst, då är det ju tragiskt om den kvinnan har ett förhållande med en man som genast tycker att hon blir äcklig och ofräsch när hon inte längre tål att raka sig som förr.

Bättre då med en man som inte får kräkkänslor av att se lite könshår.
Citera
2009-11-19, 00:27
Bannlyst
Citat:
Har nu i eftermiddag förklarat för henne att jag inte kommer ha sex med henne igen förrän håret är borta eftersom det får mig att äcklas. Förklarade även att det är otroligt oattraktivt med hår på både fittan och analen och att alla killar tycker det och därför bör hon inte bli upprörd på mig. Hår är trots allt okvinnligt.

Däremot blev hon ly förbannad och förklarade att om jag inte kan acceptera henne som hon är, drog någon snyfthistoria om svamp (vilket i min erfarenhet inte drabbar analen) och att hon inte vill träffa mig mer.

Lika bra det.

Synd. Därför man ska undvika utlänska flickor. Hår på ryggen och allt ofräscht man kan tänka sig
Citera
2009-11-19, 06:10
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Det finns ingen man som får det. Män är ju dock en lika stor bristvara som kvinnor på fb...
Citera
2009-11-19, 06:24
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Det du skriver vittnar om god insikt i hur kroppen fungerar. Med tanke på att just detta kan hända vem som helst, när som helst, då är det ju tragiskt om den kvinnan har ett förhållande med en man som genast tycker att hon blir äcklig och ofräsch när hon inte längre tål att raka sig som förr.

Det håller jag med om. Även om man väljer att raka sig jämt, så bör man då och då låta bli ett par månader, förslagsvis ett tag under vintern då man ändå inte visar sig lättklädd om man stör sig på att håret skulle synas, just för att huden ska få vila sig lite. Dock har tyvärr inte alla mod att göra just det. Vilket är synd, för det skulle skona från en hel del obehag, i de flesta fall.
Citera
2009-11-19, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Det finns ingen man som får det. Män är ju dock en lika stor bristvara som kvinnor på fb...

Sant...
Citera
2009-11-19, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Det håller jag med om. Även om man väljer att raka sig jämt, så bör man då och då låta bli ett par månader, förslagsvis ett tag under vintern då man ändå inte visar sig lättklädd om man stör sig på att håret skulle synas, just för att huden ska få vila sig lite. Dock har tyvärr inte alla mod att göra just det. Vilket är synd, för det skulle skona från en hel del obehag, i de flesta fall.

Bara att konstatera att - liksom i alla andra sammanhang - så blir det bara problem med en fundamentalistisk syn på saker och ting. Lite flexibilitet och tolerans är bara hälsosamt!
Citera
2025-12-16, 17:56
Medlem
dags att bumpa denna tråden! vad har hänt på 15 år?? inte mycket va? lika äckligt med håriga fittor och rövar på kvinnor nu som då. och nä det handlar inte om att man är porrskadad eller inte. eller att man tänder på "småtjejer" som vissa tjejer drar till med bara för man säger att man gillar renrakat. det handlar om hygien. att vara fresh
Citera
2025-12-16, 18:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flameboy87
dags att bumpa denna tråden! vad har hänt på 15 år?? inte mycket va? lika äckligt med håriga fittor och rövar på kvinnor nu som då. och nä det handlar inte om att man är porrskadad eller inte. eller att man tänder på "småtjejer" som vissa tjejer drar till med bara för man säger att man gillar renrakat. det handlar om hygien. att vara fresh

Kan inte bruden hålla sig ren och fräsch trots att hon har buske så är det ju henne det är något fel på.
Citera
2025-12-16, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kan inte bruden hålla sig ren och fräsch trots att hon har buske så är det ju henne det är något fel på.

verkligen. har även fått höra " jag fick massa svamp osv när jag rakade mig så därför har jag slutat" ok, men då gör du något fel uppenbarligen? det handlar om dålig hygien innan/efter rakningen som gör att svamp bildas. inte rakningen i sig. det finns tonvis med krämer, salvor, decinfektion osv,. så jag köper fan inte de ursäkterna 2025. det är ren jävla lathet, och jag vägrar knölla en hårig jävla mussla år 2025
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in