Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2025-12-17, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Nej, håriga kvinnor är avtändande. Håriga ben, armhålor, rövar och muttor är alla nej tack direkt. Att ta bort pissruskan mellan låren är det absolut mest grundläggande man kan kräva av sin partner. Sedan bryr jag mig inte om ifall kvinnor säger att det är naturligt. Det finns mycket som är naturligt men som man ändå inte gör. Människan uppfann toalettpapper för att hålla efter hygienen. Jag krämar naturligtvis inte ur mig en rejäl chokladpudding och sedan går in och sätter mig naken i soffan bara för att toapapper och kalsonger är mänskliga uppfinningar i likhet med rakhyvlar. Det är ett så himla korkat argument.

Kvinnor som slutat raka skrevet har gjort så eftersom de blivit äldre och gett upp. Det handlar inte om något annat än ren bekvämlighet.

Instämmer till 1000%. Köper inte det snacket från kvinnor att man gillar "unga tjejer" eller "är du en sån som gillar utan hår, som typ barn?" det är så jävla sjukt att de kan lägga sånna kommentarer för att få en att känna att man är konstig på något sätt. vet inte en enda kille som föredrar en hårig tjej där nere framför en renrakad
Citera
2025-12-17, 11:26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flameboy87
Instämmer till 1000%. Köper inte det snacket från kvinnor att man gillar "unga tjejer" eller "är du en sån som gillar utan hår, som typ barn?" det är så jävla sjukt att de kan lägga sånna kommentarer för att få en att känna att man är konstig på något sätt. vet inte en enda kille som föredrar en hårig tjej där nere framför en renrakad

Nu vet jag iofs inte om jag kan räkna mig som kille då jag egentligen är farbror, men för mig är det precis skit samma vad det är för frisyr. Kanske är en generationsfråga? Nej, för min del var man bara glad om det inte hängde en kuk där när småbyxorna väl åkte av.
Citera
2025-12-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragonerts
Har nu i eftermiddag förklarat för henne att jag inte kommer ha sex med henne igen förrän håret är borta eftersom det får mig att äcklas. Förklarade även att det är otroligt oattraktivt med hår på både fittan och analen och att alla killar tycker det och därför bör hon inte bli upprörd på mig. Hår är trots allt okvinnligt.

Däremot blev hon ly förbannad och förklarade att om jag inte kan acceptera henne som hon är, drog någon snyfthistoria om svamp (vilket i min erfarenhet inte drabbar analen) och att hon inte vill träffa mig mer.

Lika bra det.

Fantiserar du eller har du nån form av Autism.
Hurcfan harcdu lyckats träffa nån ?
Citera
2025-12-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flameboy87
jo, det är ju äckligt, men nu sa hon att hon va känslig och fick lätt svamp och andra infektioner om hon rakade sig typ, så det var därför hon var orakad

Finns noll koppling mellan svamp/infektion och rakat. rena fantasier och bortförklaringar

Hur svårt kan det vara för vissa tjejer att förstå att man vill ha rent och fint på jobbet ?
Gärna bra belysning och en bra arbetsställning ochså
Citera
2025-12-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Finns noll koppling mellan svamp/infektion och rakat. rena fantasier och bortförklaringar

Hur svårt kan det vara för vissa tjejer att förstå att man vill ha rent och fint på jobbet ?
Gärna bra belysning och en bra arbetsställning ochså

jasså? hade ingen aning, men makes sense egentligen, irritation av rakning osv kan jag köpa, men svamp känns faktiskt långsökt. det är nog lathet det handlar om, och en viss slapphet, vilket gör mig fan förbannad inombords, när det är en så pass enkel del att fixa, och att känna att man är mer "renlig" eller hygienisk än tjejen man träffar är fan hemskt, det vill man inte.
Citera
2025-12-17, 23:13
Medlem
Jazkers avatar
Tråden är startad 2009, för 16 år sedan. Jag hoppas att TS har vuxit upp och förstått att alla kvinnor är olika. Själv har jag gått igenom allt från brazilian wax till urskogsdjungel, men i slutänden är det ändå doften, attraktionen och passionen som segrar. Feromoner....
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in