2025-12-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Ungefär som intervjun med BGB i morse i nyhetsstudion SVT. Totalt oförmögen att tillstå att detta blev en shitshow istället. Vid frågan om hur han ser på alla negativa reaktioner skyller han på Joakims följare och fanbase. Är BGB också ett Flashbacktroll?
Otroligt arrogant människa.

Dom människor som ogillar Dokumentären gör det för att den totalt klär av en redan lättklädd lögnare. Vore intressant med en sociologisk studie av dom över 2000 som anmält Dokumentären.
Att anmäla för att man tycker det är taskigt att säga sanningen om den man ja välj .idol.förebild.nån man tycker synd om.identifierar sig med.
Citera
2025-12-16, 21:10
Medlem
ruskinarmss avatar
Hur fan kan man bara tappa minnet?
Man minns väl för fan sin lågstadietid. Jag var kär i Sara men jag har ingen koll på vilka piller morsan tog.
Men Jocke var en vandrande FASS,,, som mindes allt 20-25 år senare? Som mindes vilka piller Annika åt.
Njaaa?
Citera
2025-12-16, 21:20
Medlem
Pommiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kollade igenom alla storys jockeboi lagt upp. Den senaste är någon han repostar. Gick in på hennes profil och läste hennes bio. Är det sådan som henne han kallar experter? 🙃

PSYCHIC MEDIUM
Citera
2025-12-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag tror det fick enorma konsekvenser för framtida samarbeten. Nu är du inte Jockiboi men kände för att påpeka det till JUST dig

Det tror jag inte tycker Jocke verkar få väldigt mycket stöd just nu.
Citera
2025-12-16, 21:22
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hur kan han se så sjuk ut: trött, grumliga ögon, täppt, grå hy, mager och ser ut att frysa hela tiden? Han jobbar ju inte och sägs dra in en miljon i månaden...

Något program på tv för ett bra tag sen
Så sa han att han bara åt färdiga köttbullar å makroner med ketchup , aldrig grönsaker
Drack cola eller energidryck på morgonen
Flera stycken

Kan vart YouTube program oxå
Men för mig det va tv
Citera
2025-12-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Enbart från sina redan frälsta följare
Ingen som inte har koll på honom skulle få för sig att stödja denna människa
Citera
2025-12-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Tänker du på porrfilmen med honom och Jonna så finns den helt gratis på nätet?

Nej filmen där Chippa tar Linnea i röven? Eller har jag sett fel
Citera
2025-12-16, 21:27
Medlem
Anjo säger:
'Dom flesta människor hade tagit livet av sig vid det här stadiet, så mycket skit som Linnea har fått. Det är därför jag inte har något dåligt samvete för att prata skit om henne. För det går inte in, hon känner inte av det. Psykopater känner inte sånt, för dom känner inga känslor.'
Anjo fortsätter alltså, för att Linnea inte har tagit livet av sig än?
Syftet med dom här videosarna, är det att Linnea ska ta livet av sig??
Han kommer inte sluta förrän hon tar livet av sig, och kanske inte ens då??

Men eftersom hon inte tar livet av sig än, så visar det hur hon ÄR en psykopat?
'Chrippa och Linnea bryr sig inte om jag eller min familj dör ens. Varför ska jag då bry mig om dom?'

'Pontus är jätteledsen, vill verkligen be om förlåtelse för allt sånhär. Men inte Anjo, Anjo tänker definitivt inte be om ursäkt.'

Så Anjo finns till ... för att skydda Pontus, eller?

Alltså ... vad är det för en slags personlighet och människa som ens tänker i såna här banor, i såna här termer?
Sånt här är ju vad dom värre patienterna på psykiatriska avdelningar säger och tänker. Anjo säger sånt öppet inför hela svenska folket t.o.m.

Det är liksom inte LITE stört!
Senast redigerad av Valentin90 2025-12-16 kl. 21:44.
Citera
2025-12-16, 21:29
Medlem
Citat:

Det blir ju som alltid i situationer som dessa. Många idioter som på känsla springer åt ett håll och gormar i kommentarer.

Är ju bara puckon som kommenterar öppet i sociala medier.
Citera
2025-12-16, 21:30
Medlem
Citat:

Men du borde sluta tro om allt, kolla runt lite så får du reda exakt hur det är. Din chef Jocke får inget stöd någonstans.

Förstå att chefen är en fantasifull rädd människa som varken vet hur han skall bete sig eller vad känslor är.

Jockes mamma stoppade Jockes fingrar i en lampa och startade strömmen!

Fatta att man behöver inte tro något längre, för Jocke är sopslut mellan öronen.
Citera
2025-12-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Anjo säger: "Dom flesta människor hade tagit livet av sig vid det här stadiet, så mycket skit som Linnea har fått. Det är därför jag inte har något dåligt samvete för att prata skit om henne. För det går inte in, hon känner inte av det. Psykopater känner inte sånt, för dom känner inga känslor."

Anjo fortsätter alltså, för att Linnea inte har tagit livet av sig än? Syftet med dom här videosarna är att Linnea ska ta livet av sig?? Han kommer inte sluta förrän hon tar livet av sig, och kanske inte ens då???

Alltså ... vad är det för en slags personlighet och människa som ens tänker i såna här banor, i såna här termer?
Sånt här är ju vad dom värre patienterna på psykiatriska avdelningar tänker, och säger. Anjo säger det öppet inför hela svenska folket t.o.m.

En kille som varit med i både Biggest loser och Lyxfällan.

Inte skarpaste kniven i lådan. Utnyttjad av Jockiboi.
Citera
2025-12-16, 21:32
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
De chattar som Jocke delar som ”bevis” är inte samma som de SVT visade.

I SVT chattat skriver Jocke: ”Du måste in och fota”.
Men i den chatt som Jocke själv delar som ”försvar”, för att man ska se ”helheten”, står det: ”Fota telefonerna Gustav”.

Det är solklart att Jocke har skrivit dessa två meddelanden vid två olika tillfällen.

Jockes följare är alltför lättmanipulerade

Var är hela chattarna om sekten, så att vi faktiskt kan se helheten i den frågan?

Vilken koppling har förläggaren som gav ut Jockes bok till Kevin fallet? Och varför skulle han och BGB sitta och diskutera Kevin fallet när det egentligen var Jockes bok som skulle diskuteras?

Ja de har väl klippt och klistrat? Klippt ut "telefonerna Gustav" och klistrat in "Du måste in och"

Skämt åsido, så kan det väl ändå inte finnas någon där ute som på riktigt går på det här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in