2025-12-13, 20:48
Medlem
Santeria verkar också innehålla metadon och Subutex. Galet där ute
Citera
2025-12-13, 20:49
Medlem
Samma för sandoz just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Lapata1221
Folket, ta inte dem "nya" Santeria som är mindre i storleken. Dem innehåller tramadol men även Metadon och annan okänd opiat. På urinprov ger det utslag på Metadon, tramadol och heroin/opiat.
Ta inte ens Santeria överhuvudtaget, vilka det än är. Det är riktigt farligt och kan sluta väldigt illa.
Citera
2025-12-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunky
Jag är novis i drogträsket. Men som säkert många andra fick jag Oxy i samband med en operation för 2 års sedan. Väldigt trevligt!

Nu har jag andra besvär och har fått Tramadol utskrivet. Hur snabbt flyttas toleransen? Igår tog jag 600mg på relativt kort tid. Smuttade dessutom på lite rödvin hela eftermiddagen. Men kände mig i princip inte alls påverkad?

Hur mycket vågar man stoppa i sig? Knaprar även Sertralin och det ska man väl inte blanda hur som helst med opiater?
Bara skit i tramadolen medan du kan. Plötsligt slutar läkaren skriva ut de så kommer du vända dig till gatan och det du köper på gatan innehåller allt möjligt och är farligt att ta. Sluta medan du kan istället
Citera
2025-12-15, 17:26
Medlem
Har nån batchnumret på den dåliga santerian?
Citera
2025-12-15, 21:04
Medlem
Den Santerian jag har fått tag på nu känns väldigt svaga iallafall, oavsett vad det är i.
Rundade kanter och mindre.
Citera
2025-12-16, 12:40
Medlem
Tramadol USP Royal 225 mg, bra eller dåliga?
Kan också få tag på svenska 150 mg.

De svenska går för 250 kr och USPn för 300 kr. Blir snäppet billigare att köpa USPn, men behöver veta om de är bra. Men jag är nog mer inne på att köpa de svenska från apotek så vet jag till hundra procent att de är som de ska!
Citera
2025-12-16, 16:03
Medlem
Tjena. Köpte idag 2st kartor Sandoz. Innan jag tog dom så bestämde jag mig att kika i tråden. Det verkar som att det antingen är fake eller nya Sandoz ute nu. Vissa säger att dom är helt okej och vissa säger att dom innehåller metadon. Kan nån snälla svara på hur det ligger till? Kan ju bara va att dom ser annorlunda ut och är från samma tillverkare. Skulle verkligen uppskatta ett snabbt svar
(Allt annat ifrån kartan och pillret ser likadant ut bara att det saknas en skåra)
Citera
2025-12-16, 19:47
Medlem
bottenskrapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beshlickkastare
Tjena. Köpte idag 2st kartor Sandoz. Innan jag tog dom så bestämde jag mig att kika i tråden. Det verkar som att det antingen är fake eller nya Sandoz ute nu. Vissa säger att dom är helt okej och vissa säger att dom innehåller metadon. Kan nån snälla svara på hur det ligger till? Kan ju bara va att dom ser annorlunda ut och är från samma tillverkare. Skulle verkligen uppskatta ett snabbt svar
(Allt annat ifrån kartan och pillret ser likadant ut bara att det saknas en skåra)
Hoppas att dem innehåller metadon, det är ju bara ännu bättre
Citera
2025-12-16, 20:01
Medlem
Citat:

Testat dem än? Har samma fråga
Citera
2025-12-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenskrapad
Hoppas att dem innehåller metadon, det är ju bara ännu bättre

Samma brush fixade ett par kartor, men grejen är jag har snortat lite Subutex här o där smått alltså, 7-8 dagar sen så vettefan men hör ju hesheten lite grann, dock bara tagit en tram nu vid 19:00 ungefär
Citera
2025-12-16, 20:57
Medlem
Citat:
var skrivet till dig, blev något fel 😂
Citera
2025-12-16, 20:58
Medlem
Citat:
Samma brush fixade ett par kartor, men grejen är jag har snortat lite Subutex här o där smått alltså, 7-8 dagar sen så vettefan men hör ju hesheten lite grann, dock bara tagit en tram nu vid 19:00 ungefär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in