Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-15, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Tror du gjort ett prisvärt val.
Om du spelar hemma sätta den på en liten ramp så det kommer in luft under.
Om tangentbordet inte är kanon kan du köra med tillkopplat tangentbord.
Duger nog bra för de flesta spel på medium settings i alla fall.
Man skall inte betala för mycket för datorer då de sjunker så snabbt i pris. Jag betalade massor, men det var för att det handlade om annat än spel också.

Ja den kommer duga fint åt mig. Såg att den kostade över 12t nu så det var ju bra att man köpte i helgen
Citera
2025-12-15, 18:03
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizlo
Är denna prisvärd för en som inte är datanörd och har behov av att maxa de senaste spelen?
Förmodligen inte, billiga "gaming datorer" är ofta ganska värdelösa till det mesta. Det jag sett är att det kompromissas alldeles för mycket med det grundläggande, så som skärm, tangentbord, pekplatta etc.
Citera
2025-12-15, 20:20
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ja den kommer duga fint åt mig. Såg att den kostade över 12t nu så det var ju bra att man köpte i helgen

Ett jävla kap!
Grattis!
Citera
2025-12-16, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Förmodligen inte, billiga "gaming datorer" är ofta ganska värdelösa till det mesta. Det jag sett är att det kompromissas alldeles för mycket med det grundläggande, så som skärm, tangentbord, pekplatta etc.

Nog är det kanske plastig men har inte märkt av nått mer negativt än iaf
Citera
2025-12-16, 16:22
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Fast just det där plastiga har ju en tendens att stå ut i längden. Samtidigt handlar det ju inte om några stora summor så går alltid att vid behov byta senare.
Citera
2025-12-16, 16:30
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Kul!

Gör en nyinstallation av Windows och maxa prestandan.
Citera
2025-12-17, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Kul!

Gör en nyinstallation av Windows och maxa prestandan.

Det är nog överkurs för mig. Är det för att bli av med alla appar och skit de lyckats trycka in i datorn? Räcker det inte isf med att avinstallera dessa?
Citera
2025-12-17, 08:15
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Det är nog överkurs för mig. Är det för att bli av med alla appar och skit de lyckats trycka in i datorn? Räcker det inte isf med att avinstallera dessa?

Det är enklare än du tror, så pass att noviser klarar det. Faktiskt. Det finns tjogtals med guider på nätet om hur.

Precis, blir du av med dessa via en nyinstallation så blir du av med processer och tjänster som annars finns kvar trots avinstallation. ALLT flyter på smidigare efter en sådan. Samt andra rester som är kvar sedan fabriksinstalleringen vilket återger ett antal GBs.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in