Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-16, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iaftondans
Chrippa sa att han skulle få upprättelse på bästa sändnings tid 😂 humor / hans straff blev bara längre , nämndemän tittar också på dokumentären ,

Vinnaren av den här dokumentären är Linnéa , många följare var hennes mål från början när hon data chrippa , första försöket att nå Jocke 6 år tidigare men det gick inte , Linneas familj vart uppmärksammad först när de valde att kliva fram i rampljuset på bästa sändningstid 👍 varför hindrade inte hennes mamma och pappa Linnea från början? Var linneas föräldrar särbo/skillda sedan länge ? Pappan ses söndersupen ut,
Trasig familj ,

Glöm inte !!
Det var Linnéa som från början anmälde chrippa för misshandel , vad var hennes agenda undrar jag ? Vad tror du

Linnea matar maniskt inlägg på snapchat, ju fler inlägg per dag desto mer cash tror jag, lockar följare över från Insta dit istället. Hon vill inte bli känd.
Förstår inte varför hon är så investerad i att diskutera Jockes barndom. Var hon ens född då?
Citera
2025-12-16, 14:34
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
YouTube måste ta sitt ansvar för detta skit. Jo dom skulle behöva börja jobba med vanliga yrken , men blir nog svårt efter detta. Men vilka vill ha dessa sjuka människor.

Jag håller med, jag saknar även en granskning av Youtube som ändå tillåter att sånt här visas.

Ingen av dom lär väl ha nån utbildning, så eventuellt ett städjobb på Donken kan dom kvalificera sig till.
Citera
2025-12-16, 14:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Du behöver nog läsa på om framförallt samtidskonst. Vilken definition har du läst?
Finns massa som inte målar men som ändå har stora karriärer. Konstnärer tjänar pengar även när de ställer ut på offentliga institutioner även utan försäljning. Googla MU-avtalet.

Men ja. Widerstedt är ingen konstnär i någon större bemärkelse.

Hur definierar du konstnär och hur skiljer du kostnär från en mupp som målar hemma?
Citera
2025-12-16, 14:36
Medlem
Tavastehuss avatar
Är gammelmedia så rädda för Youtube att ingen vågar fråga någon på det förmodade Stockholmskontoret om vad man får ladda upp på plattformen egentligen?

En journalistisk miss.
Citera
2025-12-16, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Hur definierar du konstnär och hur skiljer du kostnär från en mupp som målar hemma?

Om man tas upp av konstvärlden. Dvs ställer ut på institutioner, omnämns i böcker, recenseras osv.
Citera
2025-12-16, 14:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Om man tas upp av konstvärlden. Dvs ställer ut på institutioner, omnämns i böcker, recenseras osv.

Och hur når man dit?
Citera
2025-12-16, 14:56
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Nu skriver Jocke att han ska va med i tv4 idag i programmet "efter fem" och han uppmanar svt att komma dit och möta honom om manipulerade chattar.

Precis som om det var det stora problemet med dokumentären 🤣🤣🤣

Jag hoppas att SVT kommer dit och trycker till han. Vadå manipulerade chattar? 😂😂

Varför ens ge tönten mer tv-tid? Det är helt ofattbart. Damage control deluxe, både ifrån Jocke och tv4.
Citera
2025-12-16, 15:13
Medlem
Citat:
Nu skriver Jocke att han ska va med i tv4 idag i programmet "efter fem" och han uppmanar svt att komma dit och möta honom om manipulerade chattar.

Ett mysprogram där det inte lär ställas kritiska frågor.
Citera
2025-12-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag hoppas att SVT kommer dit och trycker till han. Vadå manipulerade chattar? 😂😂

Varför ens ge tönten mer tv-tid? Det är helt ofattbart. Damage control deluxe, både ifrån Jocke och tv4.

Bo-Göran och Axel Arnö skulle komma dit men efter fem ställde in.
Citera
2025-12-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag hoppas att SVT kommer dit och trycker till han.

Bodin erbjöd sig att vara med men Efter Fem ställde in diskussionen.
Citera
2025-12-16, 15:20
Medlem
Conny63s avatar
Citat:

Mysprogram med fjollorna på tv4 .
Citera
2025-12-16, 15:26
Medlem
Akacia2050s avatar
Del tre var verkligen den bästa delen. Den bevisar Joakims delaktighet i hela dramat, som han hela tiden försöker förneka. Dessutom så fick han minnena när han var 31, traumatiska minnen som dyker upp senare i livet är falska.

Det är bara synd att dokumentären tog Chrippas sida, helt okej att försvara Linnea tycker jag. Men Bo Göran Bodin utgår väl från intervjuerna och ser kanske inte igenom allt som släppts i hela dramat. Lite slapphänt journalistik här.

Men i slutändan så har han exposad Joakim, vilket var imponerande och viktigt. Då är hela Joakims bok fake, del 3 visar det på svart och vitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in